Пошуковий запит: (<.>A=Кононец Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Кононец Н. В. Технологія майндмеппінгу як педагогічна технологія ресурсно-орієнтованого навчання інформатики в коледжі [Електронний ресурс] / Н. В. Кононец // Наукові праці Вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет". Сер. : Педагогіка, психологія і соціологія. - 2013. - № 2. - С. 125-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npdntu_pps_2013_2_28
|
2. |
Кононец Н. В. Метод проектів при ресурсно-орієнтованому навчанні дисциплін комп’ютерного циклу студентів економічних спеціальностей аграрного коледжу [Електронний ресурс] / Н. В. Кононец // Наукові праці Вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет". Сер. : Педагогіка, психологія і соціологія. - 2013. - № 1. - С. 113-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npdntu_pps_2013_1_26
|
3. |
Кононец Н. В. Принцип триєдності навчальних цілей під час створення електронного підручника [Електронний ресурс] / Н. В. Кононец // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 5. - С. 28-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2011_5_9
|
4. |
Кононец Н. В. Реалізація принципу науковості у процесі створення електронного підручника як засобу ресурсно-орієнтованого навчання [Електронний ресурс] / Н. В. Кононец // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 5(2). - С. 28-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_5(2)__6
|
5. |
Кононец Н. Упровадження ресурсно-орієнтованого навчання дисциплін комп’ютерного циклу в аграрних коледжах [Електронний ресурс] / Н. Кононец // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 16. - С. 81-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2014_16_17 Зосереджено увагу на питанні упровадження ресурсно-орієнтованого навчання дисциплін комп’ютерного циклу в аграрному коледжі. Апробовано підхід до створення електронних навчальних ресурсів засобами безкоштовних хостингів та подальше їх використання у навчальному процесі. Відзначено, що використання Інтернет-технологій уможливлює створення інформаційно-освітнього середовища аграрного коледжу саме завдяки розробці та розміщенню електронних навчальних ресурсів у всесвітній павутині, оскільки мережа Інтернет постійно розширює свої можливості, сервіси, розміщену з їх допомогою інформацію, яка є значущою з точки зору освіти.Рассмотрен вопрос внедрения ресурсно-ориентированного обучения дисциплин компьютерного цикла в аграрном колледже. Апробирован подход к созданию электронных учебных ресурсов посредством бесплатных хостингов и дальнейшее их использование в учебном процессе. Отмечено, что использование Интернет-технологий делает возможным создание информационно-образовательной среды аграрного колледжа именно благодаря разработке и размещению электронных учебных ресурсов во всемирной паутине, поскольку Интернет постоянно расширяет свои возможности, сервисы, размещенную с их помощью информацию, являющуюся значимой с точки зрения образования. The article focused on the issue of implementation of resource-based learning courses in the agricultural cycle computer college. Tested approach to creating e-learning resources through free hosting and their further use in the classroom. It is mentioned that the use of the Internet technology makes it possible to create educational environment of agrarian college through the development and placing electronic educational resources on the Web, because the Internet is constantly expanding its capabilities, services, hosted with their help information that is relevant in terms of education.
|
6. |
Кононец Н. В. Диск GOOGLE як засіб ресурсно-орієнтованого навчання дисциплін комп’ютерного циклу в аграрних коледжах [Електронний ресурс] / Н. В. Кононец // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 1. - С. 194-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_1_25
|
7. |
Кононец Н. Бінарне заняття як форма ресурсно-орієнтованого навчання студентів [Електронний ресурс] / Н. Кононец // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2014. - № 9(1). - С. 80-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2014_9(1)__14
|
8. |
Кононец Н. В. Оцінювання електронних підручників для індивідуалізації навчання студентів [Електронний ресурс] / Н. В. Кононец // Витоки педагогічної майстерності. Сер. : Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 8(1). - С. 172-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2011_8(1)__36
|
9. |
Кононец Н. Технологія освітнього проекту як педагогічна технологія ресурсно-орієнтованого навчання [Електронний ресурс] / Н. Кононец // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 14. - С. 136-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2014_14_23
|
10. |
Кононец Н. Технологія веб-квест у контексті ресурсно-орієнтованого навчання студентів [Електронний ресурс] / Н. Кононец // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 10. - С. 138-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2012_10_32
|
11. |
Кононец Н. Педагогічні інновації вищої школи: ресурсно-орієнтоване навчання [Електронний ресурс] / Н. Кононец // Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 54. - С. 76-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2012_54_16
|
12. |
Кононец Н. Формування самостійності студентів аграрних коледжів у рамках дисциплін комп’ютерного циклу при ресурсно-орієнтованому на-вчанні [Електронний ресурс] / Н. Кононец // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2015. - № 3. - С. 67-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2015_3_8
|
13. |
Кононец Н. В. Аспекти педагогічної майстерності викладача: розробка електронних підручників [Електронний ресурс] / Н. В. Кононец // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2009. - Вип. 6. - С. 202-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2009_6_47
|
14. |
Кононец Н. В. Веб-сайт як інформаційний ресурс навчального закладу — крок до якісної освіти [Електронний ресурс] / Н. В. Кононец // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2016. - № 1. - С. 21-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2016_1_4
|
15. |
Кононец Н. В. Засоби розробки електронних освітніх ресурсів для ресурсно-орієнтованого навчання дисциплін комп’ютерного циклу [Електронний ресурс] / Н. В. Кононец // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2016. - № 2. - С. 20-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2016_2_5
|
16. |
Кононец Н. Поняття ресурсно-орієнтованого навчання у зарубіжній педагогічній практиці [Електронний ресурс] / Н. Кононец // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 140. - С. 68-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2015_140_20
|
17. |
Кононец Н. В. Портфоліо з інформатики як засіб контролю навчальної діяльності студента в процесі ресурсно-орієнтованого навчання [Електронний ресурс] / Н. В. Кононец // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2014. - № 14. - С. 171-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2014_14_31
|
18. |
Кононец Н. Педагогічні технології ресурсно-орієнтованого навчання студентів: технологія Веб 2.0 [Електронний ресурс] / Н. Кононец // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 15. - С. 129-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2015_15_27
|
19. |
Окрушко Е. Н. Низкотемпературная спектроскопия оптических центров в церий-иттриевых (Ce1–xYxO2–x/2) и церий-циркониевых (Ce1–xZrxO2) оксидах [Електронний ресурс] / Е. Н. Окрушко, В. В. Семинько, П. О. Максимчук, И. И. Беспалова, Н. В. Кононец, О. Г. Вягин, Ю. В. Малюкин // Физика низких температур. - 2017. - Т. 43, № 5. - С. 795-801. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhNT_2017_43_5_18 Приведены результаты исследования влияния изовалентных (Zr<^>4+) и неизовалентных (Y<^>3+) примесных ионов на формирование кислородных вакансий в решетке нанокристаллов диоксида церия. Показано, что содержание кислородных вакансий существенно возрастает при введении как ионов Y<^>3+, так и ионов Zr<^>4+, при этом кислородные вакансии принимают участие в формировании оптических центровдвух типов: комплексов Ce<^>3+ - V<^>.. - Ce<^>3+ и F<^>+-центров. Соотношением между оптическими центрами различных типов можно управлять, варьируя концентрацию примесных ионов и атмосферу высокотемпературной обработки нанокристалла.
|
20. |
Кононец Н. В. Візуальне читання як ефективний метод ресурсно-орієнтованого навчання студентів у вищій школі [Електронний ресурс] / Н. В. Кононец // Імідж сучасного педагога. - 2017. - № 3(1). - С. 23-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2017_3(1)__7
|
| |