Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2013/5(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка.- Полтава. Педагогічні науки Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
Освіта педагога
- Єпіхіна М. А. Вплив об’єктивних чинників на формування народних традицій у Східноукраїнському регіоні. - C. 6-14.
- Малькова М. О., Колеснік Є. І. Полікультурне середовище як чинник громадянського виховання. - C. 14-20.
- Коноваленко В. О. Критерії організації педагогічної взаємодії вчителя і учнів у початковій школі. - C. 20-27.
- Кононец Н. В. Реалізація принципу науковості у процесі створення електронного підручника як засобу ресурсно-орієнтованого навчання. - C. 28-35.
- Онофрійчук Л. О. Управлінська діяльність керівника дошкільного навчального закладу у контексті роботи з інформацією. - C. 35-42.
- Пасинок В. Г., Бельорін-Еррера О. М. Здоров’яорієнтоване освітнє середовище як умова підвищення якості підготовки майбутніх фахівців. - C. 42-48.
- Правдівцева Ю. С. Моделі підвищення кваліфікації вчителів у США за допомогою інформаційних технологій. - C. 48-54.
- Редліх С. М., Маринич Н. В., Козирєва О. А. Спадкоємність та парадигмальність сучасної безперервної професійно-педагогічної освіти. - C. 54-61.
- Скриль О. І. Висвітлення питання виховання милосердя як складника морального становлення підлітків у науковій літературі другої половини ХХ століття. - C. 61-68.
- Смірнова Я. В. Професійна рефлексія, її сутність та компонентна структура. - C. 68-75.
- Сорокіна Г. Ю., Малаканова Л. В. Прийоми управління суб’єкт-суб’єктною взаємодією у навчально-виховному процесі. - C. 76-82.
- Терещенко Ю. О. Формування інноваційної культури у майбутніх фахівців дошкільних навчальних закладів в процесі педагогічної практики. - C. 82-89.
- Чиж А. Н. Мысли и рассуждения о философско-педагогических идеях Джона Локка. - C. 89-95.
- Шабаліна В. Д. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до навчальної комунікації як актуальна проблема педагогіки. - C. 95-103.
- Шапран О. І. Формування управлінської компетентності майбутніх учителів у регіональних університетських комплексах. - C. 103-110.
- Шарун Ю. Ф. Формування інтелектуальних умінь майбутніх фахівців (за науковими працями другої половини ХХ століття). - C. 110-116.
- Яйленко В. Ф. Оцінка формування готовності майбутніх вихователів дошкільних закладів до роботи з морального виховання дітей. - C. 117-124.
Інноваційні технології дошкільної та загальної освіти
- Абрамович Г. М., Софіян Л. Г. Формування толерантності в контексті розвитку особистості дошкільника. - C. 125-130.
- Горбунова Н. В. Допитливі чомусики та засоби формування дитячої картини світу. - C. 130-137.
- Кіндрат І. Р. Проблеми менеджменту дошкільної освіти в сучасному освітньому просторі. - C. 137-143.
- Кострикіна Н. І. Використання ігрових прийомів розвитку артикуляційної моторики у дошкільників з порушенням мовлення. - C. 143-149.
- Лісневська Н. В. Здоров’язберігаючі технології у фізичному вихованні дітей дошкільного віку. - C. 149-155.
- Страшко С. В., Жáра Г. І., Білик В. Г. Концептуальні засади створення підручника "Основи здоров’я” для 1го класу. - C. 156-165.
- Чепіга Е. М. Особливості використання проектного методу на початковому етапі навчання. - C. 165-173.
Професійна освіта
- Зеленська О. М. Оволодіння навичками іншомовного спілкування як важливий елемент формування полікультурної компетентності курсантів ВВНЗ. - C. 174-181.
- Карчевська Н. В. Індивідуалізація підготовки студентів магістратури інженерно-педагогічного фаху. - C. 181-189.
- Кубанов Р. А. Класифікація і зміст професійно важливих якостей особистості майбутнього маркетолога. - C. 189-197.
- Нікітченко Ю. В., Андрусенко Д. С. Аналіз спектрально-динамічних характеристик психологічного стану студентів з використанням апарату КСД. - C. 197-202.
- Рассамахін С. Г., Дегтярьова Є. А. Розробка комплексної інформаційно-аналітичної системи для діагностики духовного здоров’я студентів. - C. 203-207.
- Редлих С. М., Горбунова И. А., Козырева О. А. Профессионально-педагогический кейс как результат самореализации студента педагогического СПУЗА и ВУЗА. - C. 207-216.
- Редлих С. М., Кошелев А. А., Козырева О. А. Специфика формирования культуры самостоятельной работы обучающихся и студентов в контексте идей гуманно-личностной педагогики. - C. 216-229.
- Сергєєв С. М. Психолого-педагогічна компетентність як чинники професійного розвитку майбутніх інженерів-педагогів. - C. 229-234.
- Ткачов А. С. Організація самоосвіти учнівської молоді в сучасному інформаційно-навчальному середовищі. - C. 235-241.
- Черноватий Л. М., Хайруліна В. М., Удовенко М. А. Принципи роботи Українського колежу імені В. О. Сухомлинського. - C. 242-247.
- Відімості про авторів. - C. 248-250.
| 2013 | | № 5(2) (264)
|
|
|
|