Пошуковий запит: (<.>A=Заболотна О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 47
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
|
Studies in comparative education : quart. publ. sci. j. in education / Nat. Acad. of Educational Sci. of Ukraine, Inst. of Ped., Min. of Education and Sci. of Ukr., Pavlo Tychyna Uman State Ped. Univ. – Київ: [б. в.], 2009. - Виходить щоквартально. - ISSN 2306-5532. - ISSN 2312-1904 Додаткові відомості та надходження |
|
2. |
Заболотна О. А. Трансдисциплінарність як стратегія практичної реалізації засад альтернативної освіти [Електронний ресурс] / О. А. Заболотна. // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_6_7
|
3. |
Заболотна О. Р. Сільвія Плат в літературному процесі ХХ століття [Електронний ресурс] / О. Р. Заболотна // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2013. - Вип. 36. - С. 141-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2013_36_45
|
4. |
Заболотна О. Холістична педагогіка як теоретичне джерело шкільної альтернативної освіти [Електронний ресурс] / О. Заболотна // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 41. - С. 224-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_41_36
|
5. |
Заболотна О. Альтернативна педагогіка Селестена Френе: між традицією й інноваційністю [Електронний ресурс] / О. Заболотна // Порівняльно-педагогічні студії. - 2013. - № 1. - С. 49-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2013_1_9
|
6. |
Заболотна О. Р. Інтерактивні методи навчання як засіб формування мотивації майбутніх офіцерів-прикордонників до навчально-пізнавальної діяльності у процесі вивчення дисциплін кафедри прикордонного контролю [Електронний ресурс] / О. Р. Заболотна // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Сер. : Педагогічні та психологічні науки. - 2013. - № 4. - С. 111-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnapv_ppn_2013_4_14
|
7. |
Заболотна О. А. Механізми моніторингу якості альтернативної освіти у країнах ЄС [Електронний ресурс] / О. А. Заболотна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(6). - С. 145-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(6)__22 Окреслено шляхи оцінювання альтернативних шкіл за допомогою зрозумілих критеріїв, які піддаються вимірюванню. Досліджено особливості застосування структурних (вхідних), процесуальних і вихідних критеріїв оцінювання якості освітніх послуг альтернативних шкіл. Описано результати порівняльного дослідження альтернативних шкіл у традиційних країнах ЄС (представлених Францією та Німеччиною) і країнах, які відносно недавно увійшли до Європейського Союзу (представлених Польщею і Болгарією). Найбільшою мірою в дослідженні взято до уваги процесуальні критерії, які характеризують характер діяльності дітей, учителів і персоналу й особливості їх взаємодії.
|
8. |
Заболотна О. Висвітлення теоретичних засад шкільної альтернативної освіти у вітчизняній та зарубіжній педагогіці: думки апологетів і критиків [Електронний ресурс] / О. Заболотна // Порівняльно-педагогічні студії. - 2014. - № 1. - С. 5-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2014_1_3 Здійснено огляд та проаналізовано праці, присвячені розгляду теорії шкільної альтернативної освіти в Україні та в країнах Європейського Союзу. Подано перелік періодичних видань, які відіграють важливу роль у популяризації альтернативної освіти.Проанализирована научно-теоретическая литература по освещению теоретических основ школьного альтернативного образования в странах Европейского Союза. Освещена хронология работ, посвященных теоретическим основам альтернативного образования. Перечислены периодические издания, которые играют важную роль в популяризации теории альтернативного образования. Указано, что в украинском педагогическом пространстве практически отсутствуют работы, посвященные теории альтернативного образования.Analyzed scientific and theoretical literature on covering theoretical principles of school alternative education in the European Union. Deals with the chronology of works on theoretical principles of alternative education.
|
9. |
Заболотна О. Рух міст-побратимів в контексті польсько-українського співробітництва: партнерство Умані з Ланьцутом ш Гнєзном [Електронний ресурс] / О. Заболотна, І. Кривошия // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Серія : Політичні науки. - 2010. - Вип. 4. - С. 178-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoap_2010_4_18
|
10. |
Заболотна О. Інноваційні технології викладання іноземних мов в умовах інтернаціоналізації освітнього простору [Електронний ресурс] / О. Заболотна // Порівняльно-педагогічні студії. - 2014. - № 4. - С. 117-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2014_4_19
|
11. |
Заболотний О. І. Фотосинтетична продуктивність кукурудзи при застосуванні гербіциду Трофі 90 [Електронний ресурс] / О. І. Заболотний, І. Б. Леонтюк, О. В. Голодрига, О. В. Заболотна // Вісник Уманського національного університету садівництва. - 2014. - № 2. - С. 85-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vumnuc_2014_2_23
|
12. |
Заболотна О. А. Альтернативні ролі вчителя: в пошуках освітнього діалогу [Електронний ресурс] / О. А. Заболотна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 8. - С. 328-336. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_8_43
|
13. |
Заболотна О. В. Проблема кадрового забезпечення сільського господарства у зв'язку зі зміцненням матеріально-технічної бази села (60-ті роки XX століття) [Електронний ресурс] / О. В. Заболотна // Український селянин. - 2006. - Вип. 10. - С. 366-368. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukrsel_2006_10_115
|
14. |
Заболотна О. Р. Мовний світ поетичного ідіостилю сільвії плат [Електронний ресурс] / О. Р. Заболотна // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2015. - Вип. 58. - С. 28-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2015_58_13
|
15. |
Заболотна О. Р. Феміністичні мотиви у творчості Сільвії Плат [Електронний ресурс] / О. Р. Заболотна // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2014. - Вип. 42. - С. 63-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2014_42_21
|
16. |
Заболотна О. Альтернативні школи Марії Монтесорі як джерело переосмислення освітньої традиції [Електронний ресурс] / О. Заболотна // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 122. - С. 140-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_122_22
|
17. |
Заболотна О. Р. Педагогічне оцінювання в процесі підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників до професійної діяльності в пунктах пропуску через державний кордон [Електронний ресурс] / О. Р. Заболотна // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - № 2. - С. 71-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnadpcpn_2015_2_9
|
18. |
Заболотна О. Р. Мотив автобіографізму у творчості Сільвії Плат [Електронний ресурс] / О. Р. Заболотна // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2015. - Вип. 54. - С. 172-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2015_54_67
|
19. |
Заболотна О. Р. Організація та проведення інтерактивного тренінгу як форми організації навчання в процесі професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників [Електронний ресурс] / О. Р. Заболотна // Вісник Національного університету оборони України. - 2014. - Вип. 5. - С. 58-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2014_5_13
|
20. |
Заболотна О. А. Застосування методу контент-аналізу у порівняльно-педагогічних дослідженнях альтернативної освіти [Електронний ресурс] / О. А. Заболотна // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 122-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_66_22 Представлено на розгляд особливості застосування методу контент-аналізу у порівняльно-педагогічних дослідженнях альтернативної освіти для роботи зі значним масивом матеріалу. Звужено поле наукової розвідки, водночас обґрунтовано репрезентативність вибірки стосовно різноманітних актуальних питань альтернативної освіти.Рассмотрены особенности использования метода контент-анализа в сравнительно-педагогических исследованиях альтернативного образования для работы со значительным массивом материала. Сужена область научного поиска, одновременно обосновывая репрезентативность выборки относительно различных актуальных вопросов альтернативного образования.Submitted for consideration the peculiarities of using content-analysis in comparative education research of alternative education for work with a significant amount of material. It allows to narrow a scientific search area and at the same time to ground reprezentation of selection in relation to different pressing questions of comparative education.
|
| |