Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (11)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ворожбіт В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
1.

Ворожбіт В. В. 
Цінності духовно-морального виховання дітей в історії вітчизняної педагогічної думки середини ХІХ – початку ХХ століття [Електронний ресурс] / В. В. Ворожбіт // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2013. - № 6. - С. 30-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2013_6_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 254.361 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Ворожбіт В. В. 
Філософсько-етичні основи духовно-морального виховання дітей в історії України [Електронний ресурс] / В. В. Ворожбіт // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 114-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_24
Розкрито філософсько-етичні основи духовно-морального виховання дітей в історії України в ХV - ХVІІ ст. Указано, що у той час зберігався православно-патріархальний підхід до виховання в українських землях, але виразним було узгодження зі становим положенням. Духовно-моральне виховання дітей у родині та школах передбачало дотримання суворих канонів. Виховний процес у козацькому братстві відбувався за чіткими вимогами. Серед традиційних форм духовно-морального виховання були церковні таїнства покаяння, причастя, повчання у виконанні християнського закону, дотримання кодексу лицарства, пожертви, фізичний і моральний гарт.Раскрыты философско-этические основы духовно-нравственного воспитания детей в истории Украины в ХV - ХVІІ вв. Указано, что в то время сохранялся православно-патриархальный подход к воспитанию в украинских землях, но выразительным было согласование с сословным положением. Духовно-нравственное воспитание детей в семье и школах предусматривало соблюдение суровых канонов. Воспитательный процесс в казацком братстве происходил по четким требованиям. Среди традиционных форм духовно-нравственного воспитания были церковные таинства покаяния, причастия, поучения в исполнении христианского закона, соблюдение кодекса рыцарства, пожертвования, физическое и нравственное закаливание. The author revealed the philosophical and ethic foundations of spiritual and moral education of children in the history of Ukraine in the XV–XVII centuries. The article states that Orthodox patriarchal approach to education in the Ukrainian lands remained at that time, but the coordination with social position was quite expressive. Spiritual and moral education of children in the family and in schools provided for the following of the rigid canons. Educational process in the Cossack brotherhood was realized with clear requirements.
Попередній перегляд:   Завантажити - 260.807 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Ворожбіт В. В. 
Духовно-моральне виховання дітей у контексті педагогічного традиціоналізму (середина ХІХ – початок ХХ століття) [Електронний ресурс] / В. В. Ворожбіт // Теорія та методика навчання та виховання. - 2011. - Вип. 30. - С. 19-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2011_30_5
Розкрито основні питання теорії та практики духовно-морального виховання учнів різних типів загальних шкіл українських губерній. Науково обгрунтовано етапи розвитку теоретичних ідей духовно-морального виховання дітей впродовж середини XIX - початку XX ст. Подано у систематизованому вигляді узагальнення історико-педагогічного досвіду змістового та методичного забезпечення духовно-морального виховання учнів парафіяльних шкіл, закладів відомства Міністерства народної освіти, інших відомств. Розроблено методичні рекомендації щодо використання історично складених прийомів, засобів, методів духовно-морального виховання дітей в сучасних ЗНЗ.
Попередній перегляд:   Завантажити - 344.225 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Ворожбіт В. 
Етапи розвитку теорії духовно-морального виховання дітей в Україні (середина ХІХ – початок ХХ ст.) [Електронний ресурс] / В. Ворожбіт // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2011. - № 39(1). - С. 210-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2011_39(1)__34
Попередній перегляд:   Завантажити - 217.695 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Ворожбіт В. В. 
Практичні пропозиції Я. П. Ряппо в галузі педагогічної освіти в Україні у 20–30-ті роки ХХ століття [Електронний ресурс] / В. В. Ворожбіт, А. І. Ігнатьєва // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 31. - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_31_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 323.259 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Ворожбіт В. В. 
Внесок Я. П. Ряппо в розвиток масової педагогічної публіцистики [Електронний ресурс] / В. В. Ворожбіт, А. І. Ігнатьєва // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 32. - С. 27-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_32_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 301.684 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Ворожбіт В. В. 
Чинники становлення педагогічного світогляду Я. П. Ряппо [Електронний ресурс] / В. В. Ворожбіт, А. І. Ігнатьєва // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 33. - С. 24-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_33_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 308.603 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Ворожбіт В. В. 
Потенціал образотворчого мистецтва у духовно-моральному вихованні дітей (історико-педагогічний аспект) [Електронний ресурс] / В. В. Ворожбіт // Педагогічний дискурс. - 2010. - Вип. 8. - С. 43-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2010_8_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 271.043 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Ворожбіт В. В. 
Духовно-моральне виховання в українських гімназіях у середині ХІХ століття [Електронний ресурс] / В. В. Ворожбіт // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 9. - С. 48-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_9_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 278.005 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Ворожбіт В. В. 
Внесок Я. Ряппо у розвиток мережі закладів професійної освіти [Електронний ресурс] / В. В. Ворожбіт, А. І. Ігнатьєва // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 20. - С. 5-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_20_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 90.768 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Ворожбіт В. В. 
Ціннісні орієнтири організації духовно-морального виховання дітей в історії вітчизняної педагогічної думки першої половини ХІХ століття [Електронний ресурс] / В. В. Ворожбіт // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 15. - С. 12-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2013_15_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 179.472 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Ворожбіт В. В. 
Методологія вивчення духовно-морального виховання учнів загальноосвітніх закладів [Електронний ресурс] / В. В. Ворожбіт // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2012. - Вип. 15. - С. 12-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2012_15_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 229.231 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Ворожбіт В. О. 
Духовно-моральне виховання дитини у спадщині представників релігійно-педагогічного напряму педагогіки другої половини ХІХ — початку ХХ століття [Електронний ресурс] / В. О. Ворожбіт // Новий Колегiум. - 2013. - № 2. - С. 94-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2013_2_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 188.621 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Ворожбіт В. 
Духовно-моральне виховання молоді у науково-дослідницькій діяльності: досвід і перспективи [Електронний ресурс] / В. Ворожбіт // Збірник наукових праць [Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини]. - 2011. - Вип. 2. - С. 44-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2011_2_7
Висвітлено і конкретизовано розуміння сутності, цілей і змісту духовно-морального виховання молоді у спадщині педагогів-антропологів ХІХ ст. Установлено на підставі вивчення першоджерел, що духовно-моральне виховання педагогами-антропологами спрямовувалося на розвиток природних якостей і властивостей характеру дитини, формування моральної звички, яка допомагає людині досягти відчуття гармонії, душевного спокою. З’ясовано, що важливе значення у вихованні мали емпіричні знання та досвід дитини.Освещено и конкретизировано понимание сущности, целей и содержания духовно-нравственного воспитания молодежи в наследстве педагогов-антропологов XIX в. Установлено на основании изучения первоисточников, что духовно-нравственное воспитание педагогами- антропологами было направлено на развитие природных качеств и свойств характера ребенка, формирование его нравственной привычки, которая помогает человеку достичь ощущения гармонии, душевного покоя. Выяснено, что важное значение в воспитании имели эмпирические знания и опыт ребенка.Lighted and specified by the author understanding of the nature , purpose and content of spiritual - moral education of youth in the inheritance teachers anthropologists XIX century. Determined based on the study of primary sources that spiritual-moral education teachers anthropologists directed to the development of natural qualities and properties of a child's character, the formation of his moral habits, which helps a person to gain a sense of harmony, peace of mind . Also found that the importance of education to have empirical knowledge and experience of the child.Проаналізовано зміст духовно-морального виховання молоді у процесі науково-дослідницької діяльності в українських професійних ВНЗ наприкінці ХІХ – у першу половину ХХ ст. Визначено перспективи використання позитивного досвіду виховного середовища у сучасних ВНЗ.Проанализировано содержание духовно-нравственного воспитания молодежи в процессе научно-исследовательской деятельности в украинских профессиональных ВУЗ в конце XIX - в первой половине ХХ в. Определены перспективы использования положительного опыта воспитательной среды в современных ВУЗ. Analyzed the content of spiritual and moral education of young people in the research activities of Ukrainian higher vocational education in the late XIX – first half of the twentieth century. The prospects of taking advantage of the educational experience of the environment in the modern university.
Попередній перегляд:   Завантажити - 270.274 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Ворожбіт В. В. 
Образ учителя – організатора духовно-морального виховання учнів загальноосвітніх шкіл середини ХІХ – початку ХХ століття [Електронний ресурс] / В. В. Ворожбіт // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. - 2012. - Вип. 39. - С. 21-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_zntndr_2012_39_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 85.393 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Ворожбіт В. В. 
Духовно-моральне виховання дітей в Україні у першій половині ХІХ століття [Електронний ресурс] / В. В. Ворожбіт, С. Д. Криштоф, О. М. Микитюк // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. - 2013. - Вип. 40. - С. 24-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_zntndr_2013_40_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 170.586 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Ворожбіт В. 
Духовно-моральне виховання молоді у спадщині педагогів-антропологів ХІХ століття [Електронний ресурс] / В. Ворожбіт, А. Ігнатьєва // Молодь і ринок. - 2013. - № 10. - С. 25-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_10_7
Висвітлено і конкретизовано розуміння сутності, цілей і змісту духовно-морального виховання молоді у спадщині педагогів-антропологів ХІХ ст. Установлено на підставі вивчення першоджерел, що духовно-моральне виховання педагогами-антропологами спрямовувалося на розвиток природних якостей і властивостей характеру дитини, формування моральної звички, яка допомагає людині досягти відчуття гармонії, душевного спокою. З’ясовано, що важливе значення у вихованні мали емпіричні знання та досвід дитини.Освещено и конкретизировано понимание сущности, целей и содержания духовно-нравственного воспитания молодежи в наследстве педагогов-антропологов XIX в. Установлено на основании изучения первоисточников, что духовно-нравственное воспитание педагогами- антропологами было направлено на развитие природных качеств и свойств характера ребенка, формирование его нравственной привычки, которая помогает человеку достичь ощущения гармонии, душевного покоя. Выяснено, что важное значение в воспитании имели эмпирические знания и опыт ребенка.Lighted and specified by the author understanding of the nature , purpose and content of spiritual - moral education of youth in the inheritance teachers anthropologists XIX century. Determined based on the study of primary sources that spiritual-moral education teachers anthropologists directed to the development of natural qualities and properties of a child's character, the formation of his moral habits, which helps a person to gain a sense of harmony, peace of mind . Also found that the importance of education to have empirical knowledge and experience of the child.Проаналізовано зміст духовно-морального виховання молоді у процесі науково-дослідницької діяльності в українських професійних ВНЗ наприкінці ХІХ – у першу половину ХХ ст. Визначено перспективи використання позитивного досвіду виховного середовища у сучасних ВНЗ.Проанализировано содержание духовно-нравственного воспитания молодежи в процессе научно-исследовательской деятельности в украинских профессиональных ВУЗ в конце XIX - в первой половине ХХ в. Определены перспективы использования положительного опыта воспитательной среды в современных ВУЗ. Analyzed the content of spiritual and moral education of young people in the research activities of Ukrainian higher vocational education in the late XIX – first half of the twentieth century. The prospects of taking advantage of the educational experience of the environment in the modern university.
Попередній перегляд:   Завантажити - 215.838 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського