Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Пісоцька М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
1.

Пісоцька М. Е. 
Теоретичні питання формування рефлексивної компетентності вчителя [Електронний ресурс] / М. Е. Пісоцька // Теорія та методика навчання та виховання. - 2013. - Вип. 34. - С. 144-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2013_34_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 328.461 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Пісоцька М. Е. 
Теоретичні питання інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / М. Е. Пісоцька // Педагогіка та психологія. - 2014. - Вип. 45. - С. 153-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2014_45_18
Визначено сутність інклюзивної освіти, умови її здійснення, типології інтеграції. Розкрито переваги інклюзивної освіти, основні термінологічні поняття у системі інклюзії, вимоги до інклюзивного розвивального середовища та до педагога інклюзивного класу. Охарактеризовано соціальні концепції інвалідності, а також функції корекційного педагога та завдання інклюзивної педагогіки.Определены сущность инклюзивного образования, условия его осуществления, типологии интеграции. Охарактеризованы социальные концепции инвалидности, а также функции коррекционного педагога и задачи инклюзивной педагогики. Раскрыты преимущества инклюзивного образования, основные терминологические понятия в системе инклюзии, требования к инклюзивной образовательной среде и к педагогу инклюзивного класса.Based on the analysis of psychological and pedagogical literature defines the essence of inclusive education, the conditions for its implementation, the typology of integration. Characterized by the social model of disability, as well as the functions and tasks of correctional educator inclusive pedagogy.
Попередній перегляд:   Завантажити - 490.316 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Пісоцька М. Е. 
Індивідуалізація навчання студентів: історико-педагогічний аспект [Електронний ресурс] / М. Е. Пісоцька // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 38. - С. 48-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_38_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 341.056 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Пісоцька М. Е. 
Питання індивідуалізації у філософських дослідженнях [Електронний ресурс] / М. Е. Пісоцька // Педагогіка та психологія. - 2015. - Вип. 47. - С. 35-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2015_47_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 479.422 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Пісоцька М. Е. 
Питання індивідуалізації в психологічних дослідженнях [Електронний ресурс] / М. Е. Пісоцька // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 41. - С. 256-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_41_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 339.568 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Пісоцька М. Е. 
Питання індивідуалізації в соціологічних дослідженнях [Електронний ресурс] / М. Е. Пісоцька // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 42. - С. 239-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_42_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 358.759 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Пісоцька М. Е. 
Дидактичні концепції як теоретична основа індивідуалізації навчання [Електронний ресурс] / М. Е. Пісоцька // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 44. - С. 255-262. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_44_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 336.455 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Пісоцька М. Е. 
Диференціація навчання: понятійно-категоріальний аналіз [Електронний ресурс] / М. Е. Пісоцька // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 45. - С. 225-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_45_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 342.388 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Пісоцька М. Е. 
Питання індивідуалізації навчання у педагогічних дослідженнях [Електронний ресурс] / М. Е. Пісоцька // Педагогіка та психологія. - 2015. - Вип. 49. - С. 104-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2015_49_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 408.593 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Пісоцька М. Е. 
Особливості індивідуалізації навчання в різних його видах [Електронний ресурс] / М. Е. Пісоцька // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2016. - Вип. 46. - С. 118-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2016_46_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 351.691 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Пісоцька М. Е. 
Нормативно-правове забезпечення індивідуалізації навчання учнів середніх навчальних закладів України [Електронний ресурс] / М. Е. Пісоцька // Педагогіка та психологія. - 2016. - Вип. 53. - С. 19-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2016_53_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 477.5 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Пісоцька М. Е. 
Тлумачення індивідуальності людини та процесу індивідуалізації в гуманістичному напрямі зарубіжної психології [Електронний ресурс] / М. Е. Пісоцька // Педагогіка та психологія. - 2016. - Вип. 55. - С. 295-304. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2016_55_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 529.204 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Пісоцька М. Е. 
Індивідуалізація навчання: понятійно-категоріальний аналіз [Електронний ресурс] / М. Е. Пісоцька // Педагогіка та психологія. - 2015. - Вип. 50. - С. 19-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2015_50_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 481.203 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Пісоцька М. Е. 
Індивідуалізація навчання студентів природничо-математичних спеціальностей педагогічних інститутів УРСР в аудиторній діяльності у 50-ті роки ХХ століття [Електронний ресурс] / М. Е. Пісоцька // Педагогіка та психологія. - 2017. - Вип. 56. - С. 343-353. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2017_56_38
Попередній перегляд:   Завантажити - 471.4 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Пісоцька М. Е. 
Індивідуалізація науково-дослідній діяльності студентів природничо-математичних спеціальностей педагогічних інститутів УРСР у 60-ті - 70-ті роки ХХ століття [Електронний ресурс] / М. Е. Пісоцька // Педагогіка та психологія. - 2017. - Вип. 57. - С. 248-258. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2017_57_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 475.247 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Пісоцька М. Е. 
Комп’ютерна підтримка індивідуалізації навчання студентів природничо-математичних спеціальностей педагогічних університетів України у 2000-ні роки [Електронний ресурс] / М. Е. Пісоцька // Педагогіка та психологія. - 2017. - Вип. 58. - С. 60-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2017_58_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 560.247 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Пісоцька М. Е. 
Нормативно-правове забезпечення індивідуалізації навчання студентів вищої педагогічної школи УРСР другої половини ХХ століття [Електронний ресурс] / М. Е. Пісоцька // Education and pedagogical sciences. - 2016. - № 2. - С. 66-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2016_2_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.455 Mb    Зміст випуску     Цитування
18.

Пісоцька М. Е. 
Тлумачення індивідуальності людини та процесу індивідуалізації в психоаналітичному напрямі зарубіжної психології [Електронний ресурс] / М. Е. Пісоцька // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2016. - № 6(2). - С. 185-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2016_6(2)__27
Попередній перегляд:   Завантажити - 204.884 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Пісоцька М. Е. 
Розвиток ідеї індивідуалізації проблемного навчання учнів у вітчизняній педагогіці в 50-ті – 70-ті роки ХХ століття [Електронний ресурс] / М. Е. Пісоцька, К. О. Кадашевич // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2021. - № 1(1). - С. 27-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2021_1(1)__6
Попередній перегляд:   Завантажити - 312.413 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Пісоцька М. Е. 
Нормативно-правове забезпечення індивідуалізації навчання учнів середніх навчальних закладів УРСР другої половини ХХ ст. [Електронний ресурс] / М. Е. Пісоцька // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2016. - № 1. - С. 95–100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2016_1_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 201.558 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського