Пошуковий запит: (<.>A=Пісоцька М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
|
1. |
Пісоцька М. Е. Теоретичні питання формування рефлексивної компетентності вчителя [Електронний ресурс] / М. Е. Пісоцька // Теорія та методика навчання та виховання. - 2013. - Вип. 34. - С. 144-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2013_34_19
|
2. |
Пісоцька М. Е. Теоретичні питання інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / М. Е. Пісоцька // Педагогіка та психологія. - 2014. - Вип. 45. - С. 153-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2014_45_18 Визначено сутність інклюзивної освіти, умови її здійснення, типології інтеграції. Розкрито переваги інклюзивної освіти, основні термінологічні поняття у системі інклюзії, вимоги до інклюзивного розвивального середовища та до педагога інклюзивного класу. Охарактеризовано соціальні концепції інвалідності, а також функції корекційного педагога та завдання інклюзивної педагогіки.Определены сущность инклюзивного образования, условия его осуществления, типологии интеграции. Охарактеризованы социальные концепции инвалидности, а также функции коррекционного педагога и задачи инклюзивной педагогики. Раскрыты преимущества инклюзивного образования, основные терминологические понятия в системе инклюзии, требования к инклюзивной образовательной среде и к педагогу инклюзивного класса.Based on the analysis of psychological and pedagogical literature defines the essence of inclusive education, the conditions for its implementation, the typology of integration. Characterized by the social model of disability, as well as the functions and tasks of correctional educator inclusive pedagogy.
|
3. |
Пісоцька М. Е. Індивідуалізація навчання студентів: історико-педагогічний аспект [Електронний ресурс] / М. Е. Пісоцька // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 38. - С. 48-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_38_8
|
4. |
Пісоцька М. Е. Питання індивідуалізації у філософських дослідженнях [Електронний ресурс] / М. Е. Пісоцька // Педагогіка та психологія. - 2015. - Вип. 47. - С. 35-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2015_47_6
|
5. |
Пісоцька М. Е. Питання індивідуалізації в психологічних дослідженнях [Електронний ресурс] / М. Е. Пісоцька // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 41. - С. 256-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_41_37
|
6. |
Пісоцька М. Е. Питання індивідуалізації в соціологічних дослідженнях [Електронний ресурс] / М. Е. Пісоцька // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 42. - С. 239-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_42_34
|
7. |
Пісоцька М. Е. Дидактичні концепції як теоретична основа індивідуалізації навчання [Електронний ресурс] / М. Е. Пісоцька // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 44. - С. 255-262. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_44_37
|
8. |
Пісоцька М. Е. Диференціація навчання: понятійно-категоріальний аналіз [Електронний ресурс] / М. Е. Пісоцька // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 45. - С. 225-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_45_31
|
9. |
Пісоцька М. Е. Питання індивідуалізації навчання у педагогічних дослідженнях [Електронний ресурс] / М. Е. Пісоцька // Педагогіка та психологія. - 2015. - Вип. 49. - С. 104-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2015_49_13
|
10. |
Пісоцька М. Е. Особливості індивідуалізації навчання в різних його видах [Електронний ресурс] / М. Е. Пісоцька // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2016. - Вип. 46. - С. 118-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2016_46_19
|
11. |
Пісоцька М. Е. Нормативно-правове забезпечення індивідуалізації навчання учнів середніх навчальних закладів України [Електронний ресурс] / М. Е. Пісоцька // Педагогіка та психологія. - 2016. - Вип. 53. - С. 19-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2016_53_5
|
12. |
Пісоцька М. Е. Тлумачення індивідуальності людини та процесу індивідуалізації в гуманістичному напрямі зарубіжної психології [Електронний ресурс] / М. Е. Пісоцька // Педагогіка та психологія. - 2016. - Вип. 55. - С. 295-304. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2016_55_33
|
13. |
Пісоцька М. Е. Індивідуалізація навчання: понятійно-категоріальний аналіз [Електронний ресурс] / М. Е. Пісоцька // Педагогіка та психологія. - 2015. - Вип. 50. - С. 19-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2015_50_5
|
14. |
Пісоцька М. Е. Індивідуалізація навчання студентів природничо-математичних спеціальностей педагогічних інститутів УРСР в аудиторній діяльності у 50-ті роки ХХ століття [Електронний ресурс] / М. Е. Пісоцька // Педагогіка та психологія. - 2017. - Вип. 56. - С. 343-353. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2017_56_38
|
15. |
Пісоцька М. Е. Індивідуалізація науково-дослідній діяльності студентів природничо-математичних спеціальностей педагогічних інститутів УРСР у 60-ті - 70-ті роки ХХ століття [Електронний ресурс] / М. Е. Пісоцька // Педагогіка та психологія. - 2017. - Вип. 57. - С. 248-258. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2017_57_27
|
16. |
Пісоцька М. Е. Комп’ютерна підтримка індивідуалізації навчання студентів природничо-математичних спеціальностей педагогічних університетів України у 2000-ні роки [Електронний ресурс] / М. Е. Пісоцька // Педагогіка та психологія. - 2017. - Вип. 58. - С. 60-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2017_58_9
|
17. |
Пісоцька М. Е. Нормативно-правове забезпечення індивідуалізації навчання студентів вищої педагогічної школи УРСР другої половини ХХ століття [Електронний ресурс] / М. Е. Пісоцька // Education and pedagogical sciences. - 2016. - № 2. - С. 66-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2016_2_11
|
18. |
Пісоцька М. Е. Тлумачення індивідуальності людини та процесу індивідуалізації в психоаналітичному напрямі зарубіжної психології [Електронний ресурс] / М. Е. Пісоцька // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2016. - № 6(2). - С. 185-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2016_6(2)__27
|
19. |
Пісоцька М. Е. Розвиток ідеї індивідуалізації проблемного навчання учнів у вітчизняній педагогіці в 50-ті – 70-ті роки ХХ століття [Електронний ресурс] / М. Е. Пісоцька, К. О. Кадашевич // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2021. - № 1(1). - С. 27-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2021_1(1)__6
|
20. |
Пісоцька М. Е. Нормативно-правове забезпечення індивідуалізації навчання учнів середніх навчальних закладів УРСР другої половини ХХ ст. [Електронний ресурс] / М. Е. Пісоцька // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2016. - № 1. - С. 95–100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2016_1_17
|