Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (29)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (3)Реферативна база даних (24)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Прохоренко Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Прохоренко Л. І. 
Проблема саморегуляції у молодших школярів із затримкою психічного розвитку [Електронний ресурс] / Л. І. Прохоренко // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 3. - С. 355-362. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2012_3_44
Попередній перегляд:   Завантажити - 85.645 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Прохоренко Л. І. 
Проблема регулюючого компонента саморегуляції в дітей зі зниженим інтелектом у пізнавальній діяльності [Електронний ресурс] / Л. І. Прохоренко // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами. - 2012. - № 9. - С. 153-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apnvlop_2012_9_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 131.086 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Прохоренко Л. І. 
Психологічні особливості прояву самооцінки у молодших школярів із затримкою психічного розвитку [Електронний ресурс] / Л. І. Прохоренко // Молодий вчений. - 2014. - № 1(04). - С. 118-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_1(04)__27
Попередній перегляд:   Завантажити - 133.314 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Прохоренко Л. 
Мотиваційні чинники навчальної діяльності школярів із затримкою психічного розвитку [Електронний ресурс] / Л. Прохоренко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 1. - С. 58-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2015_1_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 98.17 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Прохоренко Л. І. 
Проблема операційного компоненту саморегуляції у дітей зі зниженим інтелектом [Електронний ресурс] / Л. І. Прохоренко // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2011. - Вип. 8. - С. 125-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2011_8_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 392.162 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Прохоренко Л. І. 
Особливості саморегуляції діяльності молодших школярів зі зниженим інтелектом [Електронний ресурс] / Л. І. Прохоренко // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2011. - Вип. 17(2). - С. 194-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2011_17(2)__26
Попередній перегляд:   Завантажити - 155.843 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Прохоренко Л. І. 
Особливості самоконтролю у молодших школярів із затримкою психічного розвитку в навчальній діяльності [Електронний ресурс] / Л. І. Прохоренко // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2012. - Вип. 19(2). - С. 395-402. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2012_19(2)__51
Попередній перегляд:   Завантажити - 155.2 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Прохоренко Л. І. 
Проблема саморегуляції в структурі навчальної діяльності школярів із затримкою психічного розвитку [Електронний ресурс] / Л. І. Прохоренко // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2014. - Вип. 5. - С. 131-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2014_5_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 84.177 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Сак Т. 
Концепція науково-методичного забезпечення формування навчальної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку (Проект) [Електронний ресурс] / Т. Сак, Л. Прохоренко, І. Омельченко, І. Логвінова, О. Бабяк // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 3. - С. 7-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2015_3_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 123.209 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Прохоренко Л. І. 
Дослідження особливостей мотиваційного компоненту саморегуляції у молодших підлітків із ЗПР [Електронний ресурс] / Л. І. Прохоренко // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2013. - Вип. 4(1). - С. 157-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2013_4(1)__21
Попередній перегляд:   Завантажити - 82.279 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Прохоренко Л. І. 
Особливості мотиваційного компоненту саморегуляції у молодших школярів із затримкою психічного розвитку в навчальній діяльності [Електронний ресурс] / Л. І. Прохоренко // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2012. - Вип. 3(1). - С. 129-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2012_3(1)__27
Попередній перегляд:   Завантажити - 202.664 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Прохоренко Л. І. 
Проблема саморегуляції у дітей зі зниженим інтелектом в провідній діяльності [Електронний ресурс] / Л. І. Прохоренко // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2010. - Вип. 1. - С. 245-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2010_1_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 241.42 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Прохоренко Л. І. 
Формування рефлексії у школярів із затримкою психічного розвитку [Електронний ресурс] / Л. І. Прохоренко. // Технології розвитку інтелекту. - 2016. - Т. 2 Вип. 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tri_2016_2_4_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 353.296 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Прохоренко Л. І. 
Психологічні особливості рефлексії школярів із затримкою психічного розвитку в процесі саморегуляції навчання [Електронний ресурс] / Л. І. Прохоренко // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2016. - Вип. 11. - С. 155-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2016_11_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 964.585 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Прохоренко Л. 
Формування саморегуляції навчальної діяльності школярів із затримкою психічного розвитку [Електронний ресурс] / Л. Прохоренко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2017. - № 2. - С. 7-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2017_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 696.611 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Прохоренко Л. І. 
Особливості класифікації об’єктів інформаційного поля дітьми із затримкою психічного розвитку [Електронний ресурс] / Л. І. Прохоренко, О. В. Романенко // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2019. - Т. 74, № 6. - С. 266-277. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2019_74_6_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 285.432 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Прохоренко Л. І. 
Експериментальна модель формування саморегуляції навчальної діяльності школярів із затримкою психічного розвитку [Електронний ресурс] / Л. І. Прохоренко // Вісник Одеського національного університету. Серія : Психологія. - 2017. - Т. 22, Вип. 3. - С. 61-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_psi_2017_22_3_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 630.559 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Прохоренко Л. В. 
Авторские переводы В. Быкова с белорусского языка на русский [Електронний ресурс] / Л. В. Прохоренко // Мовознавчий вісник. - 2020. - Вип. 29. - С. 97-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mv_2020_29_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 6.026 Mb    Зміст випуску     Цитування
19.

Прохоренко Л. 
Діагностика саморегуляції навчальної діяльності школярів із затримкою психічного розвитку [Електронний ресурс] / Л. Прохоренко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2016. - № 3. - С. 36-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2016_3_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 155.032 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Прохоренко Л. 
Особливості операційного компонента саморегуляції у молодших підлітків із затримкою психічного розвитку [Електронний ресурс] / Л. Прохоренко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 1. - С. 47-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2014_1_8
Висвітлено результати аналізу психолого-педагогічної літератури щодо проблеми здатності молодших підлітків із затримкою психічного розвитку (ЗПР) до самоконтролю й самооцінки. Розглянуто результати адаптації експериментальної методики виявлення здатності до самоконтролю та самооцінки у підлітків із ЗПР, розробленої на основі методики РСК (рівень суб’єктивного контролю) (Е. Бажан, Е. Голинкіна, Л. Еткінд), щодо з’ясування сформованості операційного компонента саморегуляції. Встановлено, що операційний компонент саморегуляції діяльності реалізується через компетенції діяльності, засоби й способи діяльності: планування, проектування, моделювання, орієнтування в різних видах діяльності; управління за діяльністю: постановка і розв’язання завдань; побудова і розв’язання нестандартних проблемних ситуацій. З'ясовано, що операційний компонент діяльності пов’язаний із діями, які виконує особистість у процесі реалізації пізнавальної діяльності, яка має три частини: орієнтувальну, виконавчу (операційну) і контрольну, що тісно взаємопов’язані між собою і обумовлюють одна одну. Відзначено, що такі висновки спонукають до визначення шляхів корекційної роботи в цьому процесі і передбачають розвиток таких умінь: будувати план майбутньої діяльності, розбивати його на рівноцінні етапи; передбачати результати запланованої діяльності; визначати спосіб виконання; самостійно контролювати хід навчального завдання; перевіряти одержаний результат та розв'язання в цілому тощо.Освещены результаты анализа психолого-педагогической литературы по проблеме способности младших подростков с задержкой психического развития (ЗПР) к самоконтролю и самооценке. Рассмотрены результаты адаптации экспериментальной методики выявления способности к самоконтролю и самооценки у подростков с ЗПР, разработанной на основе методики УСК (уровень субъективного контроля) (Е. Бажан, Е. Голинкина, Л. Эткинд), по выяснению сформированности операционного компонента саморегуляции. Установлено, что операционный компонент саморегуляции деятельности реализуется через компетенции деятельности, средства и способы деятельности: планирование, проектирование, моделирование, ориентирование в различных видах деятельности; управления деятельностью: постановка и решение задач; построение и решение нестандартных, проблемных ситуаций. Выяснено, что операционный компонент деятельности связан с действиями, которые выполняет личность в процессе реализации познавательной деятельности, и имеет три части: ориентировочную, исполнительную (операционную) и контрольную, которые тесно взаимосвязаны между собой и обуславливают друг друга. Констатировано, что такие выводы побуждают к определению путей коррекционной работы в этом процессе и предусматривают развитие таких умений: строить план будущей деятельности, разбивать его на равноценные этапы; предусматривать результаты планируемой деятельности; определять способ выполнения; самостоятельно контролировать ход учебного задания; проверять полученный результат и решения в целом и тому подобное.An operational component of self-identity defines a set of skills to implement self-activity. Operations component provides active volitional self-involved and as a result, is the condition of identity formation. Operational component associated with self-control and serves as random and involuntary forms, depending on the course of self. Implementation of activities subject involves the relationship between: motivation, purpose and methods of achieving the goal. An operational component is realized through the jurisdictions facilities and methods of the activies: planning, design, prognostication, orientation in different kinds of activity; management of activity: stating and solution of sum; construction and solution of non-standard, problem situations. Cognitive actions come forward as operating mechanisms of cognitive activity. The operating component of an activity is related with actions, which personality is executed in the process of the realization of cognitive activity, which has three parts: orientation, executive (operating-room) and control. All parts are closely connected. An operational component of self-regulation depends on driving knowledge and ways of its implementation. Knowledge − the semantic component of the operational component activities, and methods of − procedure. Implementation of cognitive activity has several stages: identification, reproduction, understanding, application and familiar situations in unfamiliar conditions assessment. Each of the steps can be carried out on reproductive and productive levels.
Попередній перегляд:   Завантажити - 116.686 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського