Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74586/2013/4(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови
: наук. метод. зб..- Київ
Osvita osib z osoblyvymy potrebamy: shliakhy rozbudovy

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бартєнєва Л. І. Формування передумов грамотного письма у старших дошкільників з порушенням мовленнєвого розвитку. - C. 6-13.
  4. Борщевська Л. В. Розвиток мислення дітей дошкільного віку з порушеннями слуху. - C. 13-19.
  5. Жук В. В. Адаптація навчального процесу до потреб дитини з порушенням слуху. - C. 20-25.
  6. Іванюшева Н. В., Кульбіда С. В. Особливості застосування двомовних програм як інструмент збереження мови лінгвістичної меншини. - C. 25-32.
  7. Ільяна В. М. Визначення механізмів дислексій в учнів з тяжкими порушеннями мовлення. - C. 33-42.
  8. Кобильченко В. В. Теоретичні та методичні засади психокорекційної роботи з дошкільниками, які мають порушення психофізичного розвитку. - C. 42-51.
  9. Кульбіда С. В. Формування партнерських стосунків чуючих і нечуючих фахівців у питанні навчання нечуючих учнів. - C. 52-58.
  10. Максименко Н. Л. Сенсорне виховання дошкільників з порушеннями слуху. - C. 58-66.
  11. Рібцун Ю. В. До питання створення спеціальної програми для роботи з дітьми з обмеженими можливостями здоров’я. - C. 66-72.
  12. Ткаченко К. О., Кульбіда С. В. Організаційно-методичні умови діяльності кабінету української жестової мови у загальноосвітніх спеціальних закладах для нечуючих учнів. - C. 72-84.
  13. Трофименко Л. І. Теоретичні засади дослідження лексичної сторони мовлення у дошкільників в умовах нормального та порушеного онтогенезу. - C. 85-95.
  14. Шевченко В. М. Сучасні методи реабілітації дітей з порушеннями слуху. - C. 95-102.
  15. Бабяк О. О. Формування поведінкового компонента міжособистісних стосунків у підлітків із ЗПР в шкільній групі. - C. 103-112.
  16. Блеч Г. О. Програмно-методичне забезпечення процесу навчання з природознавства в спеціальних закладах для учнів з розумовою відсталістю. - C. 113-120.
  17. Бобренко І. В. Організація просторово-предметного компонента освітнього середовища як одна з умов розвитку просторового орієнтування дошкільників з обмеженими розумовими можливостями. - C. 120-127.
  18. Гладченко І. В. Організація предметно-розвивального середовища та виховної роботи з формування ігрової діяльності у розумово відсталих дітей дошкільного віку. - C. 127-135.
  19. Макарчук Н. О. Психологічні чинники дисфункції особистісної саморегуляції підлітків з порушеннями розумового розвитку. - C. 136-145.
  20. Мякушко О. І. Системи класифікації розумової відсталості та підходи до діагностики дітей з помірною розумовою відсталістю. - C. 146-157.
  21. Прохоренко Л. І. Дослідження особливостей мотиваційного компоненту саморегуляції у молодших підлітків із ЗПР. - C. 157-165.
  22. Сак Т. В., Логвінова І. П. Формування комунікативної спрямованості зорового контакту у дітей дошкільного віку із розладами спектру аутизму. - C. 165-173.
  23. Супрун М. О., Ярмола Н. А. Роль міжнародної стандартної класифікації освіти у вирішенніпроблеми диференціації освіти дітей з особливими потребами. - C. 173-180.
  24. Скрипник Т. В. Базові принципи психолого-педагогічної допомоги дітям з розладами аутичного спектру. - C. 181-186.
  25. Колупаєва А. А. Стратегія сучасної освітньої політики: від сегрегації до інклюзивної освіти. - C. 187-194.
  26. Лапін А. В. Огляд зарубіжного досвіду інклюзивної освіти. - C. 194-205.
  27. Коваль Л. В., Рубан О. М. Здобутки та перспективи інклюзивної освіти в Україні за результатами соціологічного дослідження. - C. 205-220.
  28. Білозерська І. О. Стратегії формування компетентного батьківства у світлі викликів сьогодення. - C. 220-223.
  29. Компанець Н. М. Організація превентивного етапу інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами. - C. 223-234.
  30. Луценко І. В. Роль асистента вчителя в організації навчально-виховного процесу у класі з інклюзивним навчанням. - C. 234-243.
  31. Квітка Н. О. Нормативно-правові засади діяльності асистента вчителя в загальноосвітньому навчальному закладі з інклюзивною формою навчання. - C. 243-252.
  32. Литовченко С. В. Специфіка роботи асистента вчителя загальноосвітнього навчального закладу з інклюзивним навчанням. - C. 252-260.
2013
Вип. 4(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського