Пошуковий запит: (<.>A=Онаць О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. |
Онаць О. Роль АКІПУ у підвищенні якості управління освітою [Електронний ресурс] / О. Онаць // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 6. - С. 90-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2013_6_13
|
2. |
Онаць О. Змістова компонента системи навчання шкільних менеджерів [Електронний ресурс] / О. Онаць. // Теорія та методика управління освітою. - 2012. - № 9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2012_9_30
|
3. |
Онаць О. М. Теоретико-методичні основи стратегії управління розвитком професійної компетентності молодого вчителя в контексті тематики підручника для керівника закладу [Електронний ресурс] / О. М. Онаць // Проблеми сучасного підручника. - 2014. - Вип. 14. - С. 506-519. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2014_14_59
|
4. |
Онаць О. Взаємозв’язок стилю поведінки керівника і ефективності управління на громадсько-державних засадах [Електронний ресурс] / О. Онаць // Рідна школа. - 2012. - № 8-9. - С. 46-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_8-9_12
|
5. |
Онаць О. М. Феномен педагогічної культури у змісті підручника для керівника загальноосвітнього навчального закладу [Електронний ресурс] / О. М. Онаць // Проблеми сучасного підручника. - 2015. - Вип. 15(2). - С. 104-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2015_15(2)__12
|
6. |
Онаць О. М. Сутність і специфіка феноменів державно- громадського і громадсько-державного управління загальноосвітнім навчальним закладом у підручнику для керівника [Електронний ресурс] / О. М. Онаць // Проблеми сучасного підручника. - 2016. - Вип. 16. - С. 277-290. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2016_16_27
|
7. |
Онаць О. М. Культура в контексті розвитку демократичного освітнього середовища [Електронний ресурс] / О. М. Онаць // Постметодика. - 2013. - № 4. - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2013_4_9
|
8. |
Жерносек І. П. Види науково-методичної культури керівника ЗНЗ [Електронний ресурс] / І. П. Жерносек, О. М. Онаць // Постметодика. - 2010. - № 1. - С. 11-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2010_1_4
|
9. |
Онаць О. М. Ролі і стилі в управлінській діяльності директора школи в змісті підручника для менеджера освіти [Електронний ресурс] / О. М. Онаць. // Theory and methods of educational management. - 2016. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2016_1_14
|
10. |
Онаць О. М. Концептуальні засади організаційних механізмів громадсько-державного управління закладом освіти в підручнику для керівника [Електронний ресурс] / О. М. Онаць // Проблеми сучасного підручника. - 2017. - Вип. 19. - С. 231-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2017_19_28
|
11. |
Онаць О. М. Інноваційні технології в управлінській діяльності керівника опорного закладу освіти в підручнику для менеджера [Електронний ресурс] / О. М. Онаць // Проблеми сучасного підручника. - 2018. - Вип. 20. - С. 287-297. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2018_20_28
|
12. |
Онаць О. Управління формуванням особистісного ставлення учнів до професійного самовизначення в опорному закладі освіти у змісті підручника для керівника [Електронний ресурс] / О. Онаць // Проблеми сучасного підручника. - 2019. - Вип. 22. - С. 188-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2019_22_21
|
13. |
Онаць О. М. Управління самоосвітою вчителя як пріоритетною формою саморозвитку професійної компетентності в опорному закладі освіти [Електронний ресурс] / О. М. Онаць, М. О. Топузов // Вісник післядипломної освіти. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 9. - С. 133-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpopn_2019_9_11
|
14. |
Онаць О. М. Проблеми і перспективи державно-громадського управління закладами загальної середньої освіти в умовах децентралізації влади на засадах партнерської взаємодії [Електронний ресурс] / О. М. Онаць // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2021. - № 4. - С. 27-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2021_4_6 Обгрунтовано проблеми державно-громадського управління (ДГУ) закладами загальної середньої освіти (ЗЗСО) в умовах децентралізації влади та визначено його перспективні напрями розвитку на засадах партнерської взаємодії. Уточнено, що ДГУ освітою - це процес поєднання діяльності державних і суспільних суб'єктів управління в інтересах людини, соціуму, влади. Встановлено, що ДГУ ЗЗСО як активними соціально-педагогічними системами буде ефективним тоді, коли держава та громадськість стануть рівноправними партнерами і будуть працювати на істотні зміни в меті, завданнях, змісті та результатах управління. Аргументовано, що головною ознакою партнерства є встановлення контактів, що зумовлюються спільною діяльністю і передбачають: комунікацію (обмін інформацією), інтер акцію (обмін діями), соціальну перцепцію (сприйняття й розуміння партнера). Визначено, що сутність партнерства полягає у встановленні зв'язків на взаємовигідних і рівноправних умовах між опорним ЗЗСО, як і іншими закладами, учнями та їхніми батьками, працівниками закладу освіти та членами місцевого співтовариства, меценатами та спонсорами, представниками культурно-освітніх установ і різних громадських об'єднань, органами влади та місцевого самоврядування, представниками приватного та неурядового секторів для визначення способів і напрямів взаємодії для успішного спільного вирішення важливих питань життєдіяльності та розвитку як закладу освіти, так і всіх партнерів. Доведено, що основним аргументом щодо перспектив розвитку ДГУ ЗЗСО є перехід на партнерські відносини, які закріплені угодами та нормативними документами, що встановлюються між різними компонентами цілісної організаційної структури управління закладом освіти.
|
15. |
Онаць О. Психологічні аспекти педагогіки партнерської взаємодії в закладах освіти в підручнику для керівника [Електронний ресурс] / О. Онаць, А. Данко // Проблеми сучасного підручника. - 2022. - Вип. 29. - С. 172-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2022_29_18
|
16. |
Онаць О. М. Реалії і перспективи шкільної автономії у державно-громадському управлінні закладами освіти на засадах партнерської взаємодії [Електронний ресурс] / О. М. Онаць // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2022. - № 4. - С. 54-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2022_4_10
|
17. |
Онаць О. Організаційно-правові умови державно-громадського управління закладами освіти на засадах партнерської взаємодії: законодавче забезпечення [Електронний ресурс] / О. Онаць, Б. Чижевський // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2022. - Вип. 2. - С. 55-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2022_2_10
|
18. |
Онаць О. Суб’єктна партнерська взаємодія у реалізації державно-громадського управління закладами загальної середньої освіти як інновація [Електронний ресурс] / О. Онаць // Проблеми сучасного підручника. - 2023. - Вип. 31. - С. 117-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2023_31_12
|