Пошуковий запит: (<.>A=Кошелева Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Кошелева Н. Г. Характеристика моделі готовності майбутніх економістів до інноваційної фахової діяльності [Електронний ресурс] / Н. Г. Кошелева // Наукова скарбниця освіти Донеччини. - 2013. - № 3. - С. 99-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nsod_2013_3_22
|
2. |
Кошелева Н. Г. Особливості проектування цілей та змісту педагогічної системи підготовки майбутніх економістів до інноваційної фахової діяльності [Електронний ресурс] / Н. Г. Кошелева // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 51-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2013_40-41_10 Розглянуто актуальну проблему підвищення якості вищої економічної освіти. Обгрунтовано необхідність формування в майбутніх економістів готовності і вмінь розробляти та запроваджувати інновації у сфері фахової діяльності. Визначено важливу роль педагогічної системи підготовки майбутніх економістів до інноваційної фахової діяльності, яку пропонується використовувати в навчальному процесі економічних ВНЗ для формування зазначеної готовності. Розглянуто можливу структуру системи, охарактеризовано її цільову та змістову складові, що є системотвірними та визначають характер та особливості проектування інших компонентів системи.Рассмотрена актуальная проблема повышения качества высшего экономического образования. Обоснована необходимость формирования у будущих экономистов готовности и умений разрабатывать и внедрять инновации в сфере профессиональной деятельности. Определена важная роль педагогической системы подготовки будущих экономистов к инновационной профессиональной деятельности, которую предлагается использовать в учебном процессе экономических ВУЗ для формирования указанной готовности. Рассмотрена возможная структура системы, охарактеризованы ее целевая и содержательная составляющие, являющиеся системообразующими и определяющими характер и особенности проектирования других компонентов системы.In the article the actual problem of qualitative improvement of the higher economic education is considered. Necessity of readiness and abilities formation to develop and introduce innovations in the sphere of professional activity is proved. The important role of pedagogical system of future economists’ preparation to innovative professional activity which is offered to be used in educational process of economic higher educational establishments for formation of the specified readiness is defined. The possible structure of system is considered, its target and substantial components being backbone and defining character and features of other system components design are characterized.
|
3. |
Кошелева Н. Г. Застосування методів виховання для формування готовності майбутніх економістів до самовдосконалення [Електронний ресурс] / Н. Г. Кошелева // Теорія та методика навчання та виховання. - 2011. - Вип. 28. - С. 75-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2011_28_12
|
4. |
Кошелева Н. Г. Характеристика компонентів структури особистості майбутніх економістів, значущих для формування їхньої готовності до інноваційної фахової діяльності [Електронний ресурс] / Н. Г. Кошелева // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 31. - С. 256-262. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_31_36
|
5. |
Кошелева Н. Г. Теоретико-методологічні засади інноваційної фахової підготовки майбутніх економістів у ВНЗ [Електронний ресурс] / Н. Г. Кошелева // Наукові праці Вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет". Сер. : Педагогіка, психологія і соціологія. - 2013. - № 1. - С. 127-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npdntu_pps_2013_1_29
|
6. |
Кошелева Н. Г. Організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до інноваційної фахової діяльності [Електронний ресурс] / Н. Г. Кошелева // Наукові праці Вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет". Сер. : Педагогіка, психологія і соціологія. - 2014. - № 1(1). - С. 99-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npdntu_pps_2014_1(1)__23
|
7. |
Кошелева Н. Г. Визначення критеріїв оцінювання готовності майбутніх економістів до інноваційної фахової діяльності [Електронний ресурс] / Н. Г. Кошелева // Наукова скарбниця освіти Донеччини. - 2014. - № 2. - С. 48-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nsod_2014_2_10
|
8. |
Кошелева Н. Г. Специфіка підготовки майбутніх інженерів-педагогів до інноваційної педагогічної діяльності [Електронний ресурс] / Н. Г. Кошелева // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 40. - С. 170-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_40_25
|
9. |
Кошелева Н. Г. Підготовка майбутніх інженерів-педагогів до проектування особистісно-розвивальних технологій професійного навчання [Електронний ресурс] / Н. Г. Кошелева // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 41. - С. 163-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_41_24
|
10. |
Кошелева Н. Г. Розробка методики діагностування інженерами-педагогами готовності майбутніх економістів до інноваційної фахової діяльності [Електронний ресурс] / Н. Г. Кошелева // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2016. - Вип. 46. - С. 98-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2016_46_16
|
11. |
Кошелева Н. Г. Проектування інженерами-педагогами педагогічних технологій підготовки майбутніх економістів до інноваційної фахової діяльності [Електронний ресурс] / Н. Г. Кошелева // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2016. - Вип. 47. - С. 276-282. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2016_47_39
|
12. |
Кошелева Н. Г. Використання методу проектів у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців комп’ютерного профілю [Електронний ресурс] / Н. Г. Кошелева, О. Є. Усик // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2016. - Вип. 49. - С. 130-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2016_49_19
|
13. |
Кошелева Н. Н. Проектирование удерживающих стенок при изменении вертикальной планировки территорий [Електронний ресурс] / Н. Н. Кошелева // Світ геотехніки. - 2010. - № 3. - С. 22-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svitgeoteh_2010_3_6
|
14. |
Кошелева Н. Г. Реалізація основних закономірностей навчання у процесі підготовки майбутніх економістів у ВНЗ засобами проектування [Електронний ресурс] / Н. Г. Кошелева // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2010. - № 28-29. - С. 149-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2010_28-29_24 Розглянуто актуальну для сучасних економічних ВНЗ проблему забезпечення реалізації основних дидактичних закономірностей у процесі фахової підготовки майбутніх економістів. Доведено значний потенціал застосування проектної технології навчання для вирішення цієї проблеми. Наведено відповідні приклади авторських навчально-методичних розробок, що підтверджують дієвість запропонованого варіанту вирішення проблеми.Рассмотрена актуальная для современных экономических ВУЗ проблема обеспечения реализации основных дидактических закономерностей в процессе профессиональной подготовки будущих экономистов. Доказан значительный потенциал применения проектной технологии обучения для решения данной проблемы. Приведены соответствующие примеры авторских учебно-методических разработок, которые подтверждают действенность предложенного варианта решения проблемы.The problem of guaranteeing the realization of main didactic regularities in the process of future economists’ professional preparation which is urgent for Higher Educational Establishments nowadays is examined in the article. The great potential of usage of project teaching technologies for solving this problem is given. Appropriate examples of authors’ educational-methodological works which prove functionality of the suggested variant of solving the problem.
|
15. |
Кошелева Н. Г. Удосконалення підготовки майбутніх інженерів-педагогів засобами технологічного підходу (на прикладі дисциплін у галузі охорони праці) [Електронний ресурс] / Н. Г. Кошелева // Молодий вчений. - 2017. - № 9. - С. 376-380. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_9_86
|
16. |
Кошелева Н. Г. Характеристика складників професійної компетентності соціальних педагогів [Електронний ресурс] / Н. Г. Кошелева // Молодий вчений. - 2018. - № 1(1). - С. 328-331. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_1(1)__79
|
17. |
Кошелева Н. Г. Застосування сучасних педагогічних технологій у процесі підготовки з охорони праці майбутніх інженерів-педагогів [Електронний ресурс] / Н. Г. Кошелева // Молодий вчений. - 2018. - № 9(2). - С. 407-410. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_9(2)__31
|
18. |
Кошелева Н. Г. Результати дослідно-експериментальної перевірки ефективності методики викладання дисципліни "Основи охорони праці" з використанням сучасних педагогічних технологій [Електронний ресурс] / Н. Г. Кошелева // Молодий вчений. - 2019. - № 1(2). - С. 375-378. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_1(2)__30
|
19. |
Кошелева Н. Г. Визначення змісту і структури психологічної компетентності майбутніх викладачів української мови і літератури [Електронний ресурс] / Н. Г. Кошелева // Молодий вчений. - 2019. - № 10(2). - С. 547-551. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_10(2)__42
|
20. |
Кошелева Н. Розроблення моделі методичної компетентності майбутніх викладачів психології [Електронний ресурс] / Н. Кошелева // Нова педагогічна думка. - 2020. - № 3. - С. 89-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2020_3_18
|
| |