Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69802/2014/1(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові праці Вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет"
: всеукр. наук. зб..- Донецьк. Сер., Педагогіка, психологія і соціологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ І. Теорія та історія освіти

  4. Бочарова О. А. Болгарська система освіти: актуальні проблеми та шляхи їх вирішення. - C. 5-10.
  5. Горбильова О. В. Програми педагогічної підтримки обдарованих дітей в загальноосвітніх школах Індії. - C. 10-17.
  6. Дворникова К. В. Особливості організації вищої технічної освіти у сучасній Франції. - C. 17-20.
  7. Золотарьова О. В. Дистанційне навчання як засіб організації самостійної роботи обдарованих учнів в Ізраїлі. - C. 20-23.
  8. Кабанець М. М. Специфіка організації самостійної роботи обдарованих школярів в ліцеї-інтернаті при Донецькому національному університеті. - C. 24-29.
  9. Камозіна Н. В. Сучасні напрями реформування середньої школи Франції. - C. 29-32.
  10. Слуцький Я. С. Формування мовної компетенції у студентів за допомогою волонтерської діяльності. - C. 32-36.
  11. Чорний В. В. Новаторська педагогічна тактика: характеристика методів і прийомів навчання за В.Ф. Шаталовим. - C. 36-40.
  12. Розділ ІІ. Теорія і методика професійної освіти

  13. Бойко В. М., Ларіонова А. С. Формування практичної спрямованості особистості майбутнього інженера в процесі вивчення гуманітарних дисциплін у вищому технічному навчальному закладі. - C. 41-44.
  14. Бузовська Т. В. Структура педагогічної креативності майбутніх вчителів іноземної мови як основи інноваційної діяльності. - C. 44-47.
  15. Вдовичин Т. Я. Технології відкритої освіти як складова навчально-виховного процесу бакалаврів інформатики. - C. 48-52.
  16. Горчакова И. А. Компетентностная модель выпускника высшей школы с позиций работодателя: эмпирическое исследование. - C. 52-59.
  17. Георгієв В. М. Структура професійної компетентності майбутніх офіцерів високомобільних десантних військ. - C. 60-65.
  18. Грудинін Б. О. Готовність студентів до використання інновацій у процесі майбутньої професійної діяльності. - C. 66-71.
  19. Демідова Ю. Є. Методичні особливості викладання курсу з охорони праці майбутнім інженерам. - C. 71-75.
  20. Деркач І. В., Маловичко К. А. Система комп’ютерних вправ для диференційованого навчання майбутніх інженерів англійського діалогічного мовлення. - C. 76-81.
  21. Ежова О. В. Прогнозирование изучения подготовительно-раскройного производства будущими специалистами швейной отрасли. - C. 81-85.
  22. Клочко О. В. Концептуальні засади формування інформаційної компетентності менеджерів аграрного комплексу у процесі професійної підготовки в умовах інформатизації суспільства. - C. 86-89.
  23. Коляда М. Г. Использование телекоммуникационных проектов для эффективной организации компьютерно-коммуникационного обучения студентов. - C. 90-94.
  24. Корчагіна Ю. П. Формування професійно значущих якостей особистості майбутнього фахівця технічного профілю – головне завдання вищої професійної освіти. - C. 94-99.
  25. Кошелева Н. Г. Організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до інноваційної фахової діяльності. - C. 99-103.
  26. Нетребіна О. Ю. Проектування змісту спецкурсу "професійно-інформаційна культура менеджера з туризму”. - C. 103-108.
  27. Паніотова Д. Ю. Компонентний аналіз загальнокультурної компетентності майбутніх інженерів. - C. 109-113.
  28. Піскурська Г. В. Структура професійної плюрилінгвальної компетенції менеджерів зовнішньоекономічної діяльності. - C. 113-117.
  29. Соколова О. В. До проблеми іншомовної підготовки майбутніх інженерів. - C. 117-121.
  30. Стефаненко П. В. Технології дистанційного навчання в рамках безперервної освіти військових фахівців: актуалізація особистісної карти компетенцій. - C. 121-125.
  31. Томашевский Н. И., Гришун Ю. А., Митюков В. А., Корчак О. М., Федоришин Р. П. Методические подходы в подготовке студентов по дисциплине "Физическая реабилитация больных и спортсменов". - C. 126-129.
  32. Федорук Г. М. Сутність та структура інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх учителів технологій. - C. 129-133.
  33. Халаджи Ю. В. Формування компонентів професійної спрямованості у майбутніх фахівців технічного профілю у процесі навчання у ВНЗ. - C. 133-137.
  34. Шехавцова С. О. Принципи формування суб’єктності студентів до професійно-педагогічної діяльності. - C. 137-142.
  35. Розділ ІІІ. Теорія і методика навчання

  36. Василенко И. А., Куманев С. А. Разработка программного комплекса для создания интерактивных учебных материалов. - C. 143-146.
  37. Галібіна Н. А., Євсеєва О. Г. Методика розробки навчального посібника для підготовки інженерів-будівельників і архітекторів на засадах діяльнісного підходу. - C. 147-153.
  38. Лохман Н. Х. Использование произведений художественной литературы в преподавании французского языка как иностранного во Франции: история, тенденции, проблемы. - C. 153-156.
  39. Скирда А. Є. Проблеми особистісно-орієнтованого навчання в контексті іномовної освіти студентів у технічному вищому навчальному закладі. - C. 157-160.
  40. Розділ ІV. Теорія і практика виховання

  41. Гіровська І. В. Сутнісні характеристики громадянської соціалізації студентів вищих навчальних закладів. - C. 161-164.
  42. Дубініна О. М. Суб’єктивні продуктогенні детермінанти формування математичної культури студентів вищих технічних навчальних закладів. - C. 164-169.
  43. Зенченков І. П. Формування духовних цінностей майбутнього фахівця з основ здоров’я в процесі професійної підготовки. - C. 169-173.
  44. Куракіна І. І. Формування комунікативної культури студентів математичних спеціальностей під час вивчення курсу "педагогіка". - C. 173-176.
  45. Приходченко К. І., Люріна Т. І., Капацина Н. М. Творче освітньо-виховне середовище: теоретичні дослідження дефініцій. - C. 177-183.
  46. Стельмах Н. В., Єпур А. І. Формування і розвиток особистості студента в системі волонтерської роботи. - C. 183-186.
  47. Чуба Ю. М. Особливості філологічно обдарованих старшокласників. - C. 186-191.
  48. Розділ V. Психологія

  49. Богдан Ж. Б., Солодовник Т. О. Провідні мотиви навчання магістрів другої вищої освіти. - C. 192-196.
  50. Kanivets Ye. I., Onipchenko L. M. Changing Learners’ Beliefs in Adult Classrooms. - C. 196-199.
  51. Клочко И. А. Влияние типа личности студента на способность к изучению иностранных языков. - C. 200-204.
  52. Kuksina O., Sokolova N. Motivation and Attitudes as the Contributing Factors in Successful Foreign Language Learning. - C. 204-207.
  53. Ткаченко И. П., Карпова Н. А. Роль внимания в процессе обучения. - C. 207-210.
  54. Розділ VІ. Соціологія

  55. Бугайова Т. І. Вплив соціального фону на результати педагогічного прогнозування. - C. 211-214.
  56. Кушнір Ю. В. Соціологічний аналіз міжетнічних відносин. - C. 214-218.
2014
№ 1(1) (15)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського