Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71542/2013/40-41<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми інженерно-педагогічної освіти
: зб. наук. пр..- Харків
Problemi ìnženerno-pedagogìčnoï osvìti

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Концепція

  4. Яковенко Т. В. Педагогічна творчість та педагогічна креативність в контексті професійної підготовки майбутніх педагогів професійного навчання. - C. 8-15.
  5. Стратегія, методологія

  6. Хоменко В. Г. Сучасний стан та тенденції професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. - C. 16-22.
  7. Штефан Л. В. Сучасні підходи до організації інноваційної діяльності інженерів-педагогів на основі аналізу структури діяльності. - C. 23-28.
  8. Зміст освіти…

  9. Алимова Л. У. Составляющие профессиональной компетентности современного преподавателя ВУЗа. - C. 29-32.
  10. Височина Т. М. Прогрессивные идеи и тенденции подготовки квалифицированных рабочих в АР Крым в 20-40 годы ХХ века. - C. 33-38.
  11. Долуда А. В. Визначення критеріїв проектування підприємств харчової промисловості у змісті навчання майбутніх інженерів. - C. 39-45.
  12. Ільмінська О. О. Визначення змісту навчання майбутніх фахівців харчової галузі технології м’яса та м’ясопродуктів. - C. 46-50.
  13. Кошелева Н. Г. Особливості проектування цілей та змісту педагогічної системи підготовки майбутніх економістів до інноваційної фахової діяльності. - C. 51-58.
  14. Каньковський І. Є. Структура та зміст компетенцій інженера-педагога. - C. 59-68.
  15. Лазарєва Т. А. Формування цілей професійної підготовки інженерів-технологів харчової галузі до науково-дослідної діяльності. - C. 69-74.
  16. Наумук О. В. Актуалізація змісту навчальної дисципліни "Адміністрування комп’ютерних мереж". - C. 75-79.
  17. Нещеретний Ю. М. Правова компетентність майбутніх фахівців з організації і регулювання дорожнього руху. - C. 80-83.
  18. Попов М. В. Проектування інтегрованого змісту методики навчання термодеформаційних процесів при зварюванні металів. - C. 84-91.
  19. Саркісова А. В. Структурні елементи діяльнісно-змістовної моделі модуля "Опалення вагона" дисципліни"Будова та експлуатація пасажирського вагона". - C. 92-96.
  20. Тиманюк В. Н. Интеллектуальная собственность как средство формирования профессионально-специализированных компетенций инженеров-педагогов. - C. 97-102.
  21. Усеінова Л. Ю. До питання комплексної професійно-практичної підготовки інженерів-педагогів швейного профілю. - C. 103-109.
  22. Педагогічні технології

  23. Абільтарова Е. Н. Результати перевірки педагогічних умов запровадження комп’ютерних технологій під час підготовки інженерів-педагогів охорони праці. - C. 110-115.
  24. Arkhipova T., Bailo M. Educational and scientific portals in organization of educational process at higher education establishments. - C. 116-120.
  25. Ибрагимова Г. Т. О некоторых элементах, повышающих активность работы первокус\рсника на лекции. - C. 121-127.
  26. Нізовцев А. В. Інформаційно-комунікаційні технології забезпечення професійної підготовки майбутніх інженерів. - C. 128-133.
  27. Осадчий В. В., Осадча К. П. Досвід впровадження автоматизованого навчального комплексу з дисципліни "Тестування програмного забезпечення". - C. 134-139.
  28. Радіонова А. О., Самойлова С. Л. Комп’ютерне тестування як метод кількісного педагогічного вимірювання. - C. 140-145.
  29. Резніченко О. М. Умови ефективної позааудиторної роботи у вищих технічних навчальних закладах. - C. 146-150.
  30. Рябчиков М. Л., Борисенко Д. В. Проблематика аналізу практичної ефективності впровадження інформаційно-комунікаційних навчальних технологій. - C. 151-155.
  31. Стаченко О. В. Використання кейсових технологій на уроках виробничого навчання при вивченні дисципліни "Технологія швейних виробів" враховуючи міжпредметні зв’язки. - C. 156-161.
  32. Методика навчання

  33. Агалець І. О. Обґрунтування методів формування знань і вмінь з дисципліни "Педагогічна іміджологія" у процесі професійної підготовки освітян. - C. 162-166.
  34. Алексєєв О. М. Типові тестові завдання для перевірки рівня сформованості вмінь і навичок студентів інженерних спеціальностей. - C. 167-170.
  35. Бочар Ю. І. Особливості навчання дисципліни "Редакційно-видавничі системи" інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. - C. 171-176.
  36. Дубініна О. М. Математична культура в системі професійної підготовки інженерів з програмного забезпечення. - C. 177-184.
  37. Ибрагимов Т. Ш. О создании дидактических условий работы с первокурсником, окончившим общеобразовательную школу на нерусском языке. - C. 185-190.
  38. Кузь Ю. М. Проектування методики навчання курсантів автоматизованим системам та засобам прикордонного контролю. - C. 191-195.
  39. Лазарєв М. І., Шматков Д. І. Розробка методики навчання неруйнівного контролю як інноваційний процес. - C. 196-200.
  40. Мітяшкіна Т. Ю. Теоретико-методичні питання формування графічної діяльності студентів на заняттях з нарисної геометрії, інженерної та комп’ютерної графіки. - C. 201-206.
  41. Ожго М. М. Системний аналіз навчальної літератури з 3D проектування. - C. 207-214.
  42. Олійник Ю. С. Розробка системи тестування знань студентів електроенергетичних спеціальностей з модулю "Система електропостачання промислових підприємств" дисципліни "Основні принципи виробництва, розподілу та споживання електроенергії". - C. 215-222.
  43. Пасічник М. В. Шляхи розробки тестових завдань для контролю читання майбутніх інженерів-педагогів. - C. 223-227.
  44. Пушкар О. І., Сергієнко О. В. Методичний підхід до підготовки інноваційних фахівців спеціальності "Технології електронних мультимедійних видань". - C. 228-235.
  45. Сукачова Г. П., Сукачова Т. І. Реалізація педагогічних умов формування мовленнєвої компетенції іноземних студентів інженерно-педагогічних спеціальностей. - C. 236-240.
  46. Фіногєєва Т. С. Експерементальне дослідження ефективності моделі організації самостійної роботи майбутніх інженерів-педагогів у процесі вивчення педагогічних дисциплін. - C. 241-248.
  47. Яценко Л. Р. Перспективы использования компьютерных деловых игр при подготовке студентов специальности "Социальная информатика". - C. 249-254.
  48. Професійна психологія

  49. Дранко А. А. Педагогічні аспекти взаємодії в льотних екіпажах: основні підходи до аналізу проблеми. - C. 255-259.
  50. Зимогляд Н. С. Оцінка психологічної комфортності одягу в процесі навчання майбутніх стилістів. - C. 260-265.
  51. Сопнєва Н. Б., Федорик В. М. Стресові стани у студентів педагогічного ВУЗУ. Досвід соціального аналізу. - C. 266-277.
  52. Становлення особистості

  53. Васюченко П. В. Проблемы трудоустройства выпускников профессионально-технических учебных заведений. - C. 278-282.
  54. Гриньова Я. Г. Вид правової свідомості особистості до правового розвитку держави й суспільства. - C. 283-288.
  55. Ібрагімова К. О. Дефініція поняття соціальна взаємодія, її види та основні теорії. - C. 289-293.
  56. Кононова Т. О. Лідерські якості студентів-іноземців з азійського регіону: аналіз рівня сформованості та шляхи формування у ВНЗ. - C. 294-297.
  57. Поплавська М. В. Теоретична модель формування готовності майбутніх інженерів до професійно-особистісного саморозвитку. - C. 298-304.
  58. Посохова І. С., Олександрова Н. О. Проектування системи професійних якостей майбутніх інженерів-педагогів швейного профілю в процесі вивчення фахових дисциплін. - C. 305-310.
  59. Відомості про авторів. - C. 311-314.
  60. До уваги авторів. - C. 315-316.
2013
№ 40-41
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського