Пошуковий запит: (<.>A=Кобилянський О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 67
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Кобилянський О. В. Формування культури безпеки у студентів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. В. Кобилянський, І. М. Кобилянська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 10(4). - С. 78-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vluf_2013_10(4)__13
|
2. |
Кобилянський О. В. Практичні аспекти формування основних професійних компетенцій з охорони праці у майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / О. В. Кобилянський. // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_6_35
|
3. |
Кобилянський О. Практичні аспекти формування професійної компетентності при вивченні дисциплін циклу безпеки життєдіяльності [Електронний ресурс] / О. Кобилянський, С. Королевська // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 4. - С. 34-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_4_4 Відзначено такі недоліки системи професійного розвитку персоналу в Україні, як відсутність механізмів стимулювання роботодавців та працівників до підвищення їх професійного рівня, неузгодженість законодавства, несформованість системи незалежного оцінювання працівників, відповідно до якого визначатимуться обсяги та напрями їх професійного навчання. Відображено складові професійної підготовки, зокрема, загальнопрофесійна, професійно-теоретична та професійно-практична підготовка, у складі останньої з яких вивчається "Охорона праці". Викладено основний зміст нормативних дисциплін "Основи охорони праці", "Охорона праці в галузі", "Безпека життєдіяльності" та "Цивільний захист". Рекомендовано впровадження у професійно-технічних навчальних закладах модульної технології професійного навчання, яка найбільше відповідає вимогам часу та ринковим умовам, спирається на "фактор компетентності" та передбачає формування практичних умінь з організації ефективного технологічного процесу з безпечними умовами праці.Отмечены такие недостатки системы профессионального развития персонала в Украине, как отсутствие механизмов стимулирования работодателей и работников к повышению их профессионального уровня, несогласованность законодательства, несформированность системы независимого оценивания работников, в соответствии с которым будут определяться объёмы и направления их профессионального обучения. Отображены составляющие профессиональной подготовки, в том числе общепрофессиональная, профессионально-теоретическая и профессионально-практическая подготовка, в составе последней из которых изучается "Охрана труда". Изложено основное содержание нормативных дисциплин "Основы охраны труда", "Охрана труда в отрасли", "Безопасность жизнедеятельности" и "Гражданская защита". Рекомендовано внедрение в профессионально-технических учебных заведениях модульной технологии профессионального обучения, которая наиболее соответствует требованиям времени и рыночным условиям, опирается на "фактор компетентности" и предполагает формирование практических умений организации эффективного технологического процесса с безопасными условиями труда.Indicated such deficiencies of the system of personnel's professional development in Ukraine, as the absence of incentives for employers and employees to improve their professional level, inconsistency of the legislation, unformed system of independent evaluation of employees, according to which the volume and direction of their professional training will be determined. Components of professional training were shown, including general professional, vocational theoretical and vocational practical training, as part of the latest of which is studied "Safety of Labor". The main content of normative disciplines "Fundamentals of occupational safety and health", "Safety in Industry", "Life Safety" and "Civil defense" were outlined. The implementation of the module technology of vocational training was recommended that best meets requirements of time and market conditions, is based on "competence factor" and involves the formation of practical skills of organizing efficient technological process with safe working conditions.
|
4. |
Кобилянська І. М. Застосування ризик-орієнтованого підходу при формуванні у студентів компетенцій з безпеки життєдіяльності [Електронний ресурс] / І. М. Кобилянська, О. В. Кобилянський // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2013. - № 7. - С. 109-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2013_7_16
|
5. |
Кобилянський О. Л. Особливості правової регламентації використання цифрових зображень у розкритті та розслідуванні pлочинів [Електронний ресурс] / О. Л. Кобилянський // Теорія та практика судової експертизи і криміналістики. - 2010. - Вип. 10. - С. 119-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpsek_2010_10_21
|
6. |
Кобилянський О. В. Покращення підготовки студентів-економістів у ВНЗ із безпеки життєдіяльності [Електронний ресурс] / О. В. Кобилянський // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Психологія і педагогіка. - 2009. - Вип. 13. - С. 180-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2009_13_22
|
7. |
Заюков І. В. Розвиток андрагогіки в умовах демографічних змін в Україні [Електронний ресурс] / І. В. Заюков, О. В. Кобилянський, А. В. Марченко // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2014. - № 3. - С. 119-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2014_3_23 Розглянуто необхідність розвитку андрагогічного підходу до системи освіти в Україні на базі вищих навчальних закладів (ВНЗ) шляхом створення центрів освіти дорослих. Проаналізовані сучасні демографічні тенденції, у тому числі зміни, які відбулись у структурі населення молодого і дорослого віку. Визначено резерви підвищення ефективності діяльності ВНЗ.
|
8. |
Кобилянський О. Л. Проблемні питання експертизи холодної зброї [Електронний ресурс] / О. Л. Кобилянський // Криміналістичний вісник. - 2014. - № 2. - С. 65-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/krvis_2014_2_11
|
9. |
Кобилянський О. В. Вивчення безпеки життєдіяльності при підготовці бакалаврів економічного спрямування [Електронний ресурс] / О. В. Кобилянський // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2010. - № 1. - С. 243-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2010_1_46
|
10. |
Кобилянський О. Використання інтернет-технологій у процесі вивчення безпеки життєдіяльності [Електронний ресурс] / О. Кобилянський, С. Дембіцька // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 132. - С. 61-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2014_132_18
|
11. |
Кобилянський О. Навчання з безпеки життєдіяльності та охорони праці: професійна компетентність [Електронний ресурс] / О. Кобилянський // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2009. - Вип. 1. - С. 115-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2009_1_16 Проаналізовано вимоги нормативних дисциплін циклу "Безпека життєдіяльності" і модульної програми з цієї дисципліни, розробленої для підготовки фахівців економічного напрямку. Розглянуто проблеми якісної підготовки фахівців за умов істотного скорочення аудиторного навантаження.Проанализированы требования нормативных дисциплин цикла "Безопасность жизнедеятельности" и модульной программы по этой дисциплине, разработанной для подготовки специалистов экономического направления. Рассмотрены проблемы качественной подготовки специалистов в условиях существенного сокращения аудиторной нагрузки.analyzed the requirements of regulatory disciplines cycle "Safety" and a modular program for this discipline, developed for the training of economic direction. The problems of quality training in a significant reduction of in-class load.Проаналізовано програми вивчення безпеки життєдіяльності під час підготовки фахівців економічного спрямування у вищих навчальних закладах у відповідності з нормативними програмами і сучасною нормативно-правовою базою. Наведено рекомендації з практичної підготовки фахівців.
|
12. |
Кобилянський О. В. Компетентнісний підхід до вивчення безпеки життєдіяльності фахівцями економічного спрямування [Електронний ресурс] / О. В. Кобилянський // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2011. - Вип. 8. - С. 54-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2011_8_11 Проаналізовано особливості викладання предметів циклу "Безпека життєдіяльності" за освітньо-професійною програмою підготовки спеціалістів у ВНЗ. Розглянуто практичні аспекти вивчення цих дисциплін студентами в процесі підготовки до професійної діяльності. Досліджено нові форми навчання, які відповідають принципам входження в європейський освітній простір, європейським стандартам надання вищої технічної освіти і створюють студентам ВНЗ стартові можливості для завоювання ринку праці. Наголошено, що виробнича діяльність під час робочих триместрів та переддипломної практики сприяє формуванню професійних компетенцій, вдосконалює практичні навики та підвищує кваліфікацію. Запропоновано тематику подальших досліджень, спрямованих на пошук оптимальних форм і методів навчально-виховного процесу з реалізації міжпредметних зв'язків і збільшення практичної підготовки з охорони праці.The author analyzes peculiarities of teaching disciplines of a cycle "Life Safety" according to the educational-professional program of training specialists in higher educational establishments. He considers practical aspects of studying these disciplines by students in the process of their training to the professional activity.
|
13. |
Кобилянський О. В. Застосування системного підходу до формування компетенцій з безпеки життєдіяльності у майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / О. В. Кобилянський // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 13. - С. 242-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2013_13_48
|
14. |
Кобилянський О. Реалізація міжпредметних зв’язків при викладанні безпеки життєдіяльності [Електронний ресурс] / О. Кобилянський // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2010. - Вип. 90. - С. 127-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2010_90_38
|
15. |
Кобилянський О. В. Пофесійна освіта і підготовка посадових осіб з безпеки життєдіяльності [Електронний ресурс] / О. В. Кобилянський // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2010. - № 1. - С. 64-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2010_1_12
|
16. |
Кобилянський О. Технічні засоби цифрової фотографії як складові типового комп'ютерного комплексу для криміналістичної фотографії [Електронний ресурс] / О. Кобилянський // Сучасна спеціальна техніка. - 2011. - № 4. - С. 109-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sstt_2011_4_20
|
17. |
Кобилянська І. М. Формування ризик-орієнтованого мислення майбутніх фахівців-економістів [Електронний ресурс] / І. М. Кобилянська, О. В. Кобилянський, В. І. Кириченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 4. - С. 331-339. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_4_42
|
18. |
Кобилянський О. Компетентнісний підхід до вивчення дисциплін циклу безпеки життєдіяльності у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / О. Кобилянський // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2013. - № 7. - С. 43-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2013_7_11 Проаналізовано особливості викладання предметів циклу "Безпека життєдіяльності" за освітньо-професійною програмою підготовки спеціалістів у ВНЗ. Розглянуто практичні аспекти вивчення цих дисциплін студентами в процесі підготовки до професійної діяльності. Досліджено нові форми навчання, які відповідають принципам входження в європейський освітній простір, європейським стандартам надання вищої технічної освіти і створюють студентам ВНЗ стартові можливості для завоювання ринку праці. Наголошено, що виробнича діяльність під час робочих триместрів та переддипломної практики сприяє формуванню професійних компетенцій, вдосконалює практичні навики та підвищує кваліфікацію. Запропоновано тематику подальших досліджень, спрямованих на пошук оптимальних форм і методів навчально-виховного процесу з реалізації міжпредметних зв'язків і збільшення практичної підготовки з охорони праці.The author analyzes peculiarities of teaching disciplines of a cycle "Life Safety" according to the educational-professional program of training specialists in higher educational establishments. He considers practical aspects of studying these disciplines by students in the process of their training to the professional activity.
|
19. |
Кобилянський О. М. Проблема відмежування адміністративних від інших публічно-правових відносин, що виникають у діяльності органів прокуратури [Електронний ресурс] / О. М. Кобилянський // Право.ua. - 2015. - № 2. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pravo_2015_2_8
|
20. |
Кобилянський О. Л. Експертиза холодної зброї: проблеми теорії та практики [Електронний ресурс] / О. Л. Кобилянський // Криминалистика и судебная экспертиза. - 2015. - Вып. 60. - С. 287-299. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/krise_2015_60_33
|
| |