Пошуковий запит: (<.>A=Год Б$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 34
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Год Б. В. Питання сімейного виховання у педагогічній спадщині викладачів Київської духовної академії (друга половина ХІХ ст.) [Електронний ресурс] / Б. В. Год // Педагогіка та психологія. - 2012. - Вип. 42. - С. 132-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2012_42_22
|
2. |
Год Б. В. Джерелознавча база дослідження педагогічної думки доби європейського Відродження: особливості, підходи, методи опрацювання [Електронний ресурс] / Б. В. Год // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 156-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_34 Розглянуто питання про місце і роль джерельної основи будь-якого історико-педагогічного дослідження. Автором висвітлено власний досвід роботи над темою "Освіта і виховання в епоху європейського Відродження". Стверджено, що для створення достовірної картини означеної проблеми необхідно залучити не лише праці провідних теоретиків педагогіки, а й широке коло різноманітних за характером джерел (письмових і речових). Усі вони віддзеркалюють ментальність певного часу, його культуру, народні традиції освіти й виховання, вірування тощо. Наголошено на необхідності міждисциплінарного підходу в історико-педагогічній науці. Цікаві й неординарні міркування висловлені щодо методики роботи з джерелами. Вони розглядаються як діалог двох педагогічних культур, що потребує уяви, співпереживання, "вжиття" у відповідну історико-педагогічну ситуацію.Рассмотрен вопрос о месте и роли источниковой базы какого-либо историко-педагогического исследования. Автор делится личным опытом работы над темой «Образование и воспитание в эпоху европейского Возрождения». Утверждается, что для создания точной картины исследуемый проблемы, необходимо задействовать не только труды ведущих теоретиков педагогики, но и широкий круг разных за характером источников (письменных и материальных). Все они отображают ментальность времени, его культуру, народные традиции образования, воспитания и верования. Обращено внимание на междисциплинарный подход в историко-педагогической науке. Интересные и неординарные мысли высказаны о методике работы с источниками. Она рассматривается как диалог двух педагогических культур, требующих представления, сопереживания, «вживания» в определенную историко-педагогическую ситуацию.The article deals with the issue of the source based background role and place of any historical and pedagogical research. The author shares his own experience on the topic «Education and upbringingin the epoch of the European Renaissance.» It is confirmed that it is necessary to involve not only the work of leadings theorists of pedagogy, but also a wide variety of sources by nature (written and physical) for a authentic picture of the problem. All these basic points reflect the mentality of the time, its culture , national traditions of education and upbringing, beliefs and so on. The need for an interdisciplinary approach to historical and educational science is emphasized. Interesting and unusual considerations are made on how to work with sources. They are seen as a dialogue between the two cultures of teaching ,which requires imagination, empathy, «lead-in» in the appropriate historical and educational situation.
|
3. |
Год Б. В. "Інтелекуальний туризм" як чинник розвитку вітчизняної освіти (XІV–XVIII ст.) [Електронний ресурс] / Б. В. Год // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 3. - С. 33-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_3_7
|
4. |
Год Б. В. Виховний ідеал всебічно і гармонійно розвиненої особистості у творчому доробку О. Строніна [Електронний ресурс] / Б. В. Год, В. В. Пилипенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 1. - С. 66-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_1_10
|
5. |
Год Б. В. Релігійний чинник протестних рухів у Європі ХVІ-ХVІІ століть [Електронний ресурс] / Б. В. Год, Н. В. Год // Історична пам'ять. - 2014. - № 30-31. - С. 138-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ip_2014_30-31_19
|
6. |
Год Б. Ігри у вихованні дітей і молоді стародавньої Греції [Електронний ресурс] / Б. Год, Н. Охріменко // Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 2. - С. 90-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2011_2_20
|
7. |
Год Б. Дитячі ігри та їх педагогічна інтерпретація (ХVI - XVII ст. ) [Електронний ресурс] / Б. Год // Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 3. - С. 68-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2011_3_14
|
8. |
Год Б. Місце освіти в суспільно-політичному русі США 20-40-х років XIX століття [Електронний ресурс] / Б. Год // Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 1. - С. 103-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2013_1_17
|
9. |
Год Б. Образ тьютора в історико-педагогічній літературі епохи Європейського відродження (XIV-XVI ст.) [Електронний ресурс] / Б. Год // Педагогічні науки. - 2010. - Вип. 2. - С. 114-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2010_2_21
|
10. |
Год Б. В. "Галатео, або про звичаї": забутий жанр педагогічної літератури XVI століття [Електронний ресурс] / Б. В. Год // Педагогічні науки. - 2009. - Вип. 1. - С. 98-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2009_1_18
|
11. |
Год Б. В. Екуменічна ідея у творчості Еразма Роттердамського [Електронний ресурс] / Б. В. Год, Н. В. Год // Історична пам'ять. - 2011. - № 1. - С. 77-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ip_2011_1_10
|
12. |
Год Б. В. Полтавський педінститут у 1960-1980-их роках [Електронний ресурс] / Б. В. Год, О. П. Єрмак // Історична пам'ять. - 2011. - № 1. - С. 111-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ip_2011_1_13
|
13. |
Год Б. В. Полтавський педуніверситет на зламі століть [Електронний ресурс] / Б. В. Год, О. П. Єрмак, П. В. Киридон // Історична пам'ять. - 2011. - № 2. - С. 157-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ip_2011_2_19
|
14. |
Год Б. В. Рух за реформи в період "джексонівської демократії" у США (20 - 40-ті роки ХІХ століття) [Електронний ресурс] / Б. В. Год // Історична пам'ять. - 2012. - Вип. 28. - С. 132-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ip_2012_2_16
|
15. |
Год Б. Театральні традиції Полтавського національного університету імені В. Г. Короленка [Електронний ресурс] / Б. Год, О. Єрмак // Естетика і етика педагогічної дії. - 2014. - Вип. 8. - С. 50-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2014_8_7
|
16. |
Год Б. В. Полтавський педінститут у роки Великої вітчизняної війни та післявоєнний період [Електронний ресурс] / Б. В. Год, О. П. Єрмак // Історична пам'ять. - 2010. - Вип. 1. - С. 58-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ip_2010_1_6
|
17. |
Год Б. В. Флорентійський провідник Джироламо Саванорола і гумоністичний рух у Європі ХV-XVI століть [Електронний ресурс] / Б. В. Год // Історична пам'ять. - 2010. - Вип. 1. - С. 124-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ip_2010_1_13
|
18. |
Год Б. В. Заклади вищої педагогічної освіти в Полтаві у 1918-1933 роках [Електронний ресурс] / Б. В. Год, О. П. Єрмак // Історична пам'ять. - 2010. - Вип. 2. - С. 104-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ip_2010_2_13
|
19. |
Год Б. Європейська молодь і музичні традиції ордену єзуїтів XVI – XVII століть [Електронний ресурс] / Б. Год, Р. Басенко // Естетика і етика педагогічної дії. - 2015. - Вип. 10. - С. 142-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2015_10_16
|
20. |
Год Б. Ігри в житті й вихованні середньовічного Європейця [Електронний ресурс] / Б. Год // Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 54. - С. 81-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2012_54_17
|
| |