РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (493)Журнали та продовжувані видання (24)Автореферати дисертацій (42)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю935.131$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 420
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Хуан Інь Психологічні особливості розвитку візуального мислення у студентів музичних факультетів // Наука і освіта. - 2010. - № 2.
2.

Пономаренко И. Л. Рационально-эмотивный подход в изучении факторов эмоционального выгорания у учителей // Наука і освіта. - 2009. - № 1/2.
3.

Солодухов В. Л. Роль метафори в практичному і теоретичному мисленні людини // Наука і освіта. - 2009. - № 6.
4.

Каряка І. В. Психологічні аспекти розвитку музично-образного мислення старших дошкільників // Наука і освіта. - 2009. - № 8.
5.

Сорока О. С. Психологічні особливості взаємозв'язку інтуїції та довіри до інтуїції у студентів ВНЗ // Наука і освіта. - 2010. - № 9.
6.

Русанова К. А. Психологічні особливості взаємозв'язку й динаміки розвитку творчого мислення й хореографічних здібностей у студентів хореографічного факультету в процесі навчання // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість".
7.

Черножук Ю. Г. Сучасні підходи до вивчення інтелекту // Наука і освіта. - 2009. - № 6.
8.

Новікова О. В. Сучасні психологічні технології розвитку творчого мислення особистості // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість".
9.

Ікуніна З. І. Особливості формування інтелектуальної готовності майбутніх фахівців у вищій школі // Наука і освіта. - 2011. - № 6.
10.

Штикало Т. С. Роль формування просторового мислення в професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість".
11.

Черножук Ю. Г. Співвідношення інтелекту з емоційністю: задум та етапи емпіричного дослідження // Наука і освіта. - 2009. - № 5.
12.

Фролова Е. В. Структурные и функциональные особенности интеллекта студентов // Наука і освіта. - 2009. - № 6.
13.

Массанов А. В. Інтелектуальні якості, що детермінують психологічні бар'єри в діяльності особистості // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість".
14.

Цибух Л. М. Інтуїтивна складова професійного мислення // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість".
15.

Колесова О. П. Методика діагностики сформованості критичного мислення в майбутніх економістів // Наука і освіта. - 2009. - № 1/2.
16.

Журавльова М. О. Емоційний інтелект як проблема психологічних досліджень // Наука і освіта. - 2009. - № 1/2.
17.

Чеботарьова А. І. Зміст поняття "когнітивний стиль" у психологічній науці // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість".
18.

Черножук Ю. Г. Інтелект та креативність менеджерів // Наука і освіта. - 2010. - № 9.
19.

Кірєєва З. Понятійне мислення у дорослому віці // Наука і освіта. - 2009. - № 4.
20.

Симоненко С. М. Природа та механізми візуального мислення з позицій стратегіально-семантичного підходу // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість".
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського