РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000413416<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Массанов А. В. 
Інтелектуальні якості, що детермінують психологічні бар'єри в діяльності особистості / А. В. Массанов // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість". - С. 12-16. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

За допомогою наукових досліджень з проблем психології і філософії, тестування рівня інтелекту, вивчення видів і ступеня виразності психологічних бар'єрів у діяльності особистості за допомогою тестування надано визначення поняття інтелектуального розвитку. Вивчено природу психологічних бар'єрів особистості та понятійну сутність, критерії оцінювання рівня інтелектуального розвитку особистості. Психологічні бар'єри особистості виступають як складні психічні стани, що мають певну структуру, яка об'єднує їх змістовні показники. Досліджено зв'язок між рівнем інтелектуального розвитку й особливостями прояву психологічних бар'єрів у діяльності особистості, виявлено характер прояву психологічних бар'єрів в її діяльності. Одержані дані допоможуть визначити напрямки цілеспрямованого виховного процесу з метою подолання психологічних бар'єрів професійного самовизначення особистості.

С помощью научных исследований по проблемам психологии, философии и проведенного тестирования дано определение понятия интеллектуального развития. Изучена природа психологических барьеров личности и понятийная сущность, критерии оценки уровня интеллектуального развития личности. Психологические барьеры личности выступают как сложные психические состояния, имеющие определенную структуру, которая объединяет их содержательные показатели. Исследована связь между уровнем интеллектуального развития и особенностями проявления психологических барьеров в деятельности личности, выявлен характер проявления психологических барьеров. Полученные данные помогут определить направления целенаправленного воспитательного процесса с целью преодоления психологических барьеров профессионального самоопределения личности.

For through research on psychology and philosophy of intelligence testing, the study of types and severity of psychological barriers in the individual using the test defines the concept of intellectual development. ItТs studied the nature of the psychological barriers to personal and conceptual nature, the criteria for assessing the level of intellectual development of personality,аpsychological barriers of personality as complex mental states having a definite structure, which combines their excellent performance. The relation between the level of intellectual development and specific manifestations of psychological barriers in the activities of the individual identified the nature of manifestations of psychological barriers in its activities.аThe data will help determine the direction of a focused educational process in order to overcome the psychological barriers of professional self-identity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського