РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000414207<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ікуніна З. І. 
Особливості формування інтелектуальної готовності майбутніх фахівців у вищій школі / З. І. Ікуніна // Наука і освіта. - 2011. - № 6. - С. 103-106. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Надано результати аналізу вивчення рівня сформованості стратегій самостійного пошуку рішення пізнавальних і нестандартних інтелектуальних задач студентами факультету дошкільної освіти та практичної психології. Подано компаративну характеристику результатів розв'язання задач за умов традиційного навчання та за використання стратегій аналогізування, конструювання та моделювання, завдяки яким студентами здійснюється класифікація задач за способом їх розв'язання, визначається узагальнена модель розв'язання задач, що свідчить про високий рівень сформованості основних компонентів теоретичного мислення, пов'язаного з розробкою системи нестандартних задач, вирішення яких зводиться до конструювання задач-моделей вихідної задачі. Запропоновано психолого-педагогічні рекомендації щодо формування у студентів стратегічного підходу до розв'язання нестандартних пізнавальних задач.

Представлены результаты анализа изучения уровня сформированности стратегий самостоятельного поиска решения познавательных и нестандартных интеллектуальных задач студентами факультета дошкольного образования и практической психологии. Приведена компаративная характеристика результатов решения задач при традиционном обучении и при использовании стратегий аналогий, конструирования и моделирования, благодаря которым студентами осуществляется классификация задач по способу их решения, определяется обобщенная модель решения задач, что свидетельствует о высоком уровне сформированности основных компонентов теоретического мышления, связанного с разработкой системы нестандартных задач, решение которых сводится к конструированию задач-моделей исходной задачи. Предложены психолого-педагогические рекомендации по формированию у студентов стратегического подхода к решению нестандартных познавательных задач.

The article analyzes results of studying the levels of formation of strategies of independent solving cognitive and non-standard mental tasks by students of Preschool Education and Practical Psychology Departament. It suggests psychological and pedagogical advice for teachers to develop students' strategic approach to solving non-standard and cognitive tasks.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч481.220 + Ю935.131-231

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського