РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (394)Журнали та продовжувані видання (285)Автореферати дисертацій (2)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 186
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
Перший посібник з таргетингу : [навч. посіб.]. — Полтава: Астрая, 2023
2.

Зленко А. М. Роль торгової марки в управлінні підприємством // Екон. вісн. ун-ту/Ун-т Григорія Сковороди в Переяславі. - 2022. - Вип. 53.
3.

Sytnyk H. Controlling of operational activity of trade enterprises // Scientia Fructuosa. - 2022. - № 6.
4.

Романюк І. А. Конкурентоспроможний розвиток підприємств сільського зеленого туризму з використанням технологій брендингу та ребрендингу продуктів і послуг // Екон. вісн. ун-ту/Ун-т Григорія Сковороди в Переяславі. - 2022. - Вип. 53.
5.

Гайдукевич Я. О. Автоматизована система управління запасами на ОС Android та бази даних Firebase з використанням штрих-кодів та QR-кодів // Проблеми програмування. - 2022. - № 1.
6.

Яцюк Д. Ринок цифрової реклами // Товари і ринки. - 2022. - № 4.
7.

Новікова Т. В. Модель просування персонального бренду // Проблеми економіки. - 2022. - № 4.
8.

Dzhulai M. Analysis of employer brand for young people // Eastern-Europ. J. of Enterprise Technologies. - 2022. - № 1/13.
9.

Оніщик А. В. Торговельне підприємництво : навч.-метод. посіб. у структур.-логіч. схемах. — Суми: Олді плюс, 2022
10.

Kharsun L. Supply chain risks of trade companies during a large-scale crisis // Scientia Fructuosa. - 2022. - № 6.
11.
Торговельне підприємництво : конспект лекцій. — Київ: Університет "Україна", 2022
12.

П'ятницька Г. Т. Моделювання результативного управління логістичними процесами підприємства торгівлі // Бізнес Інформ. - 2021. - № 7.
13.

Adjoka H. E. Global supply chains in pandemic // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2021. - № 6.
14.

Молчанова Е. Диджитал-трансформація світової торгівлі // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2021. - № 6.
15.

Підгурська В. О. Бренд-менеджмент: визначення сутності та місця в системі пов'язаних категорій // Бізнес Інформ. - 2021. - № 7.
16.

Lysytsia N. M. Theory and practice of organization rebranding // Бізнес Інформ. - 2021. - № 9.
17.

Коваленко О. В. Реклама в системі маркетингових комунікацій : навч. посіб. — Київ: Ун-т "Україна", 2021
18.

Олейніков Ю. Інституційні складові бренд-орієнтованої економіки // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2021. - № 3.
19.

Студінська Г. Я. Бренд в системі світової економічної геополітики // Екон. вісн. ун-ту/Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди. - 2021. - Вип. 48.
20.

Пурденко О. Інноваційні бізнес-інструменти у сфері торгівлі // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2021. - № 3.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського