Пошуковий запит: (<.>U=У542.10$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 186
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. | Перший посібник з таргетингу : [навч. посіб.]. — Полтава: Астрая, 2023
|
2. |
Зленко А. М. Роль торгової марки в управлінні підприємством // Екон. вісн. ун-ту/Ун-т Григорія Сковороди в Переяславі. - 2022. - Вип. 53.
|
3. |
Sytnyk H. Controlling of operational activity of trade enterprises // Scientia Fructuosa. - 2022. - № 6.
|
4. |
Романюк І. А. Конкурентоспроможний розвиток підприємств сільського зеленого туризму з використанням технологій брендингу та ребрендингу продуктів і послуг // Екон. вісн. ун-ту/Ун-т Григорія Сковороди в Переяславі. - 2022. - Вип. 53.
|
5. |
Гайдукевич Я. О. Автоматизована система управління запасами на ОС Android та бази даних Firebase з використанням штрих-кодів та QR-кодів // Проблеми програмування. - 2022. - № 1.
|
6. |
Яцюк Д. Ринок цифрової реклами // Товари і ринки. - 2022. - № 4.
|
7. |
Новікова Т. В. Модель просування персонального бренду // Проблеми економіки. - 2022. - № 4.
|
8. |
Dzhulai M. Analysis of employer brand for young people // Eastern-Europ. J. of Enterprise Technologies. - 2022. - № 1/13.
|
9. |
Оніщик А. В. Торговельне підприємництво : навч.-метод. посіб. у структур.-логіч. схемах. — Суми: Олді плюс, 2022
|
10. |
Kharsun L. Supply chain risks of trade companies during a large-scale crisis // Scientia Fructuosa. - 2022. - № 6.
|
11. | Торговельне підприємництво : конспект лекцій. — Київ: Університет "Україна", 2022
|
12. |
П'ятницька Г. Т. Моделювання результативного управління логістичними процесами підприємства торгівлі // Бізнес Інформ. - 2021. - № 7.
|
13. |
Adjoka H. E. Global supply chains in pandemic // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2021. - № 6.
|
14. |
Молчанова Е. Диджитал-трансформація світової торгівлі // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2021. - № 6.
|
15. |
Підгурська В. О. Бренд-менеджмент: визначення сутності та місця в системі пов'язаних категорій // Бізнес Інформ. - 2021. - № 7.
|
16. |
Lysytsia N. M. Theory and practice of organization rebranding // Бізнес Інформ. - 2021. - № 9.
|
17. |
Коваленко О. В. Реклама в системі маркетингових комунікацій : навч. посіб. — Київ: Ун-т "Україна", 2021
|
18. |
Олейніков Ю. Інституційні складові бренд-орієнтованої економіки // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2021. - № 3.
|
19. |
Студінська Г. Я. Бренд в системі світової економічної геополітики // Екон. вісн. ун-ту/Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди. - 2021. - Вип. 48.
|
20. |
Пурденко О. Інноваційні бізнес-інструменти у сфері торгівлі // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2021. - № 3.
|
| |