Підгурська В. О. Бренд-менеджмент: визначення сутності та місця в системі пов'язаних категорій / В. О. Підгурська // Бізнес Інформ. - 2021. - № 7. - С. 242-247. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.Мета роботи - здійснення аналізу та систематизації існуючих підходів до визначення сутності бренд-менеджменту, а також його місця в системі пов'язаних категорій сфери маркетингу. При цьому, в рамках даної мети поставлено завдання зменшувати "понятійне" навантаження на теоретичну базу в маркетинговій сфері шляхом аналізу та структуризації поточних категорій, а не створення нових. У ході дослідження виокремлено дві дотичні категорії із бренд-менеджментом - "управління брендом" і "брендинг" - і визначено їх співвідношення із бренд- менеджментом. Аналізуючи теоретичні положення провідних фахівців у сфері маркетингу, думки іноземних і вітчизняних науковців, було встановлено наявність ототожнень понять "бренд-менеджменту" та "управління брендом", що не є вірним. Управління брендом є складовою бренд-менеджменту, що полягає в систематичній діяльності з використанням наявних і пошуком нових ресурсів та інструментів позиціонування бренду. Запропоновано лаконічну та логічну схему, що розкриває сутність бренд-менеджменту й основних стадій його реалізації в контексті зазначеної проблематики. Схема також розкриває місце брендингу в системі бренд- менеджменту, а саме: на етапах створення бренду та його розвитку/модифікації. Визначено, що бренд-менеджмент прямо корелює зі стратегією підприємства та впливає на її реалізацію. Стратегія розвитку бренду повинна відповідати філософії підприємства, його місії й організаційно-корпоративній культурі. Наголошено, що бренд-менеджмент є одним із основних напрямів у стратегічному управлінні підприємством, оскільки дає змогу капіталізувати вартість марочних активів і підвищувати свою конкурентоспроможність. Перспективами подальших досліджень у даному напрямі є вивчення особливостей сучасного бренд-менеджменту та інструментів його ефективної реалізації. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|