РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000786864<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Підгурська В. О. 
Бренд-менеджмент: визначення сутності та місця в системі пов'язаних категорій / В. О. Підгурська // Бізнес Інформ. - 2021. - № 7. - С. 242-247. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Мета роботи - здійснення аналізу та систематизації існуючих підходів до визначення сутності бренд-менеджменту, а також його місця в системі пов'язаних категорій сфери маркетингу. При цьому, в рамках даної мети поставлено завдання зменшувати "понятійне" навантаження на теоретичну базу в маркетинговій сфері шляхом аналізу та структуризації поточних категорій, а не створення нових. У ході дослідження виокремлено дві дотичні категорії із бренд-менеджментом - "управління брендом" і "брендинг" - і визначено їх співвідношення із бренд- менеджментом. Аналізуючи теоретичні положення провідних фахівців у сфері маркетингу, думки іноземних і вітчизняних науковців, було встановлено наявність ототожнень понять "бренд-менеджменту" та "управління брендом", що не є вірним. Управління брендом є складовою бренд-менеджменту, що полягає в систематичній діяльності з використанням наявних і пошуком нових ресурсів та інструментів позиціонування бренду. Запропоновано лаконічну та логічну схему, що розкриває сутність бренд-менеджменту й основних стадій його реалізації в контексті зазначеної проблематики. Схема також розкриває місце брендингу в системі бренд- менеджменту, а саме: на етапах створення бренду та його розвитку/модифікації. Визначено, що бренд-менеджмент прямо корелює зі стратегією підприємства та впливає на її реалізацію. Стратегія розвитку бренду повинна відповідати філософії підприємства, його місії й організаційно-корпоративній культурі. Наголошено, що бренд-менеджмент є одним із основних напрямів у стратегічному управлінні підприємством, оскільки дає змогу капіталізувати вартість марочних активів і підвищувати свою конкурентоспроможність. Перспективами подальших досліджень у даному напрямі є вивчення особливостей сучасного бренд-менеджменту та інструментів його ефективної реалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського