РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000803626<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Романюк І. А. 
Конкурентоспроможний розвиток підприємств сільського зеленого туризму з використанням технологій брендингу та ребрендингу продуктів і послуг / І. А. Романюк, С. Ю. Кучеренко, Л. Ю. Леваєва // Екон. вісн. ун-ту/Ун-т Григорія Сковороди в Переяславі. - 2022. - Вип. 53. - С. 82-88. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Предмет дослідження - теоретичні та практичні аспекти формування і використання для конкурентоспроможного розвитку підприємств технологій брендингу й ребрендингу продуктів і послуг. Оскільки вони тісно пов'язані з особливостями виробництва, попиту і відповідних ринків, їх дослідження здійснено на прикладі підприємств сфери сільського зеленого туризму як найменш досліджених з однієї сторони та найбільш перспективних для економіки сільських територій - з іншої. Мета роботи - є обгрунтування брендингу та ребрендингу товарів і послуг підприємств сільського зеленого туризму як важливого напряму та інструменту їх конкурентоспроможного розвитку. Методологічною основою статті є методи й підходи економічної, інституціональної та теорії стійкого розвитку. Зокрема, використано абстрактно-логічний і монографічний - для визначення сутності та функцій брендів; системно-структурного аналізу і синтезу - для обгрунтування перспектив їх поширення. Результати статті. Питання забезпечення конкурентоспроможного розвитку підприємств є постійним завданням їх стратегічного й тактичного менеджменту. Його вирішення вимагає застосування різних інструментів та методів, використання нових резервів і креативних форм та напрямів реалізації. Серед них велике значення та результативність мають маркетингові технології, особливо брендинг та ребрендинг продуктів і послуг як такі, що найбільш вдало дозволяють орієнтуватися у запитах споживачів та задовольняти ринок. Галузь застосування результатів. Матеріали статті можна використати у навчально-науковому процесі закладів вищої освіти, практичній діяльності підприємств і агроосель сільського зеленого туризму, сільських громад. Висновок: теоретичне та практичне застосування брендингу підприємств сільського зеленого туризму створює фундамент для впровадження нових змін в організацію їх роботи та підвищення ефективності управління їх розвитком. Вагоме значення має план, проект або програма розробки, виведення на ринок та забезпечення життєздатності брендів у подальшій перспективі. З огляду концепції брендингу, підприємства створюють стабільно-стійкі конкурентні переваги для своїх торгових марок у свідомості та чинниках лояльності споживачів. На ринку відбувається боротьба торгових марок за місце у свідомості споживачів. Результатом боротьби є досягнення пріоритетності серед клієнтів. Наведені висновки свідчать про те, що головне завдання у використанні інструменту брендингу та ребрендингу у сільському зеленому туризмі на перспективу полягає у нарощуванні капіталу, ринкової частки за рівнем продаж і сегментом споживачів відповідно до сили брендів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43 + У542.435 + У9(4УКР)424.353.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73720 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського