РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000787508<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Lysytsia N. M. 
Theory and practice of organization rebranding = Теорія та практика ребрендингу організації / N. M. Lysytsia, T. I. Prytychenko, O. I. Kononenko, A. O. Мartynenko // Бізнес Інформ. - 2021. - № 9. - С. 250-259. - Бібліогр.: 33 назв. - англ.

В умовах сучасних тенденцій розвитку вітчизняної та світової економіки, а також основних напрямів розвитку вітчизняного бізнесу особливу важливість і актуальність набувають питання, пов'язані з брендингом товарів, організацій на ринках. Найбільш успішні бренди сьогодні будуються не лише на якості та надійності. Наявність необхідних атрибутів бренду не є умовою стійкого положення компанії на ринку та безпосереднього лідерства бренду серед конкурентів. Загальновизнано, що найефективнішим способом забезпечення стабільного попиту на товар, особливо в умовах наявності безлічі конкуруючих продуктів з близькими характеристиками, є створення бренду. Незважаючи на те, що бренд має особливий вплив на покупців, він повинен постійно адаптуватися до мінливих зовнішніх умов для підтримки своєї конкурентоспроможності. Мета роботи - теоретичне обгрунтування та розробка практичних рекомендацій з ребрендингу організації. Досліджено підходи різних учених до тлумачення бренду; розкрито сутність брендингу та ребредингу; проаналізовано етапи ребрендингу. На прикладі Федерації бадмінтону Харківської області (ФБХО) проведено ребрендинг організації. Проаналізовано наявний бренд організації за моделлю "Колесо бренду", виконано бенчмаркінг і виділено переваги та недоліки організації порівняно із основними конкурентами. Зроблено висновок щодо необхідності репозиціонування бренду та зміни його візуальної складової. Проведені маркетингові дослідження дозволили вточнити цільову аудиторію ФБХО, визначити основні мотиви заняття бадмінтоном, очікування від цього виду спорту, виділити та охарактеризувати кластери споживачів. На основі отриманих результатів уточнено стратегію позиціонування ФБХО та оновлено логотип організації. Рекомендації покладено в основу розробки лендинг-сторінки, сторінки в інстаграмі та контент-плану просування ФБХО в мережі Інтернет.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського