РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000808838<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Яцюк Д. 
Ринок цифрової реклами / Д. Яцюк // Товари і ринки. - 2022. - № 4. - С. 12-28. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Цифрова реклама тривалий час домінує у загальній структурі ринку реклами. Основними причинами цього є систематичне збільшення кількості користувачів інтернету, розвиток технологій та електронної комерції. Частка офлайн-реклами в сукупних рекламних витратах останніми роками перманентно зменшується. Тому визначення стану ринку й основних трендів розвитку цифрової реклами, яка є вагомим рушієм економіки, залишається актуальним. Мета статті - дослідження стану та основних тенденцій, які склалися на ринку цифрової реклами. Застосовано загальнонаукові методи дослідження, зокрема емпіричний (опис), та теоретичні (аналіз, синтез, абстрагування, узагальнення, індукція, дедукція, класифікація тощо) для оцінювання сучасного стану рекламної галузі, а також системний для узагальнень результатів досліджень, формулювання висновків. У 2021 р. сегмент цифрової реклами досяг 521 млрд дол. США та має тенденцією росту 7 - 16 % щороку. В Україні цей сегмент за останні 10 років збільшився у понад 37 разів, тоді як загальний рекламний медіаринок - лише у 5 разів. Зростання ринку цифрової реклами тісно пов'язане з пенетрацією інтернету, розвитком технологій та електронної комерції. Зокрема, від 40 до 80 % покупців перед покупкою здійснюють пошук в інтернеті, що для рекламодавця є можливістю для охоплення потенційної аудиторії цифровою рекламою. Приріст користувачів інтернету у 2021 р. становив 4 %, при цьому час використання інтернету впродовж доби сягає майже 7 год. Висновки: війна та пандемія спричинятимуть посилення стагнації в економіці та, як наслідок, збільшення частки витрат на цифрову рекламу. При цьому зростання рівня електронної комерції продовжиться, однак не такими темпами, як у довоєнний період. Сектор електронної комерції та цифрової реклами продовжуватиме зростати у 2022 - 2027 рр. Попри всі проблеми і виклики 2022 р., існує достатня кількість передумов того, що всі сфери цифрової реклами будуть розвиватися і продовжувати зростати у 2023 - 2027 рр.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25522 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського