РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (127)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=У529.0-211.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 62
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Бровкова Е. Г. Основы маркетинга. — К.: Сирин, 1999
2.

Форсит П.  Малобюджетный маркетинг: развитие бизнеса, не требующее больших затрат. — Д.: Баланс Бизнес Букс, 2005
3.

Хулей Маркетинговая стратегия и конкурентное позиционирование : Пер. с англ. — Д.: Баланс Бизнес Букс, 2005. — XIV, 774: рис.
4.

Каллингэм М.  Маркетинговые исследования глазами заказчика. Как и для чего организации используют исследования рынка : Пер. с англ. — Д.: Баланс Бизнес Букс, 2005. — XI, 259 - (Маркетинговые исслед. на практике).
5.
Маркетинг : Метод. вказівки до ситуац. вправ. — 2-е вид. — К.: НМЦ "Консорціум із удоскон. менедж.-освіти в Україні", 2004
6.

Стоун М.  Прямой и интерактивный маркетинг. — Д.: Баланс Бизнес Букс, 2005
7.

Берн Р. Дж. Эффективное использование результатов маркетинговых исследований: Как принимать и осуществлять на практике наиболее оптимальные решения : Пер. с англ. — Д.: Баланс Бизнес Букс, 2005
8.

Герасимчук В. Г. Маркетингова теорія і практика: проблеми становлення (Зауваження щодо концепції "4 Р") . — 2002 // Наук. вісті НТУУ "КПІ".
9.

Котлер Ф.  Десять смертних гріхів маркетингу : Ознаки і методи вирішення. — К.: Вид. дім "Києво-Могилян. акад.", 2006 - (Надихаюче читання / Києво-Могилян. Бізнес-Шк.; N 1).
10.
Маркетинг для магістрів : навч. посіб. — Суми: Унів. кн., 2008
11.

Кошкалда І. В. Маркетингові дослідження : Навч. посіб. — Х., 2007
12.

Гончаров С. М. Маркетинг : Навч. посіб. — Рівне, 2007
13.
Маркетинг у сферах і галузях економіки регіону : матеріали II Міжнар. (VI Всеукр.) наук.-практ. конф. для молодих вчен., асп., студ., 13 - 14 квіт. 2007 р., Чернівці. — Чернівці: Рута, 2007
14.

Палій Н. С. Маркетингова інноваційна політика : навч. посіб. — Донецьк, 2008
15.

Шелюк Л. О. Маркетингова інформація : навч. посіб. — Рівне: [Вид. О.Зень], 2008
16.

Крикавський Є. В. Маркетингова політика розподілу : навч. посіб. — Л., 2009
17.

Старостіна А. О. Маркетинг : підручник. — К.: Знання, 2009
18.

Петрович Й. М. Маркетинговий потенціал в системі менеджменту вітчизняних підприємств. — 2006 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
19.

Чухрай Н. І. Маркетинг у глобалізації світової економіки. — 2007 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
20.

Мавріна А. О. Маркетинг і логістика у здобутті конкурентної переваги на глобальному ринку. — 2008 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського