Маркетинг : Метод. вказівки до ситуац. вправ / ред.: Т. М. Циганкова; Консорціум із удоскон. менедж.-освіти в Україні, Центр інновацій та розв. Прогр. поширення ситуац. методу навчання. - 2-е вид. - К. : НМЦ "Консорціум із удоскон. менедж.-освіти в Україні", 2004. - 430 c. - укp.Розглянуто ситуаційні вправи, які стосуються питань стратегічного маркетингу, поведінки споживачів, бренд-менеджменту, комунікаційної політики, маркетингових аспектів міжнародної діяльності. Висвітлено проблеми виходу на український ринок. Проаналізовано міжнародні можливості вітчизнянного виробника, а також діяльність першої Інтернет-аптеки у країні. Рассмотрены ситуационные упражнения, касающиеся вопросов стратегического маркетинга, поведения потребителей, бренд-менеджмента, коммуникационной политики, маркетинговых аспектов международной деятельности. Освещены проблемы выхода на украинский рынок. Проанализированы международные возможности отечественного производителя, а также деятельность первой Интернет-аптеки в стране. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У529.0-211.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВС40214 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|