РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000083210<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Котлер Ф.  
Десять смертних гріхів маркетингу : Ознаки і методи вирішення / Ф. Котлер. - К. : Вид. дім "Києво-Могилян. акад.", 2006. - 144 c. - (Надихаюче читання / Києво-Могилян. Бізнес-Шк.; N 1). - укp.

Проаналізовано сучасний стан маркетингу. Розглянуто десять недоліків, слабких місць у його практичній діяльності. Виявлено основні ознаки кожного з них і запропоновано методи його подолання. Показано, що Компанія повинна знати своїх основних конкурентів, їх сильні та слабкі сторони, створювати ринкове лідерство та командний дух у співпраці різних відділів, постійно оновлювати технології з метою одержання конкурентних переваг на ринку, здійснювати суворий контроль за продуктовим асортиментом і комплексом послуг.

Проанализировано современное состояние маркетинга. Рассмотрены десять недостатков, слабых мест в его практической деятельности. Выявлены основные признаки каждого из них и предложены методы их преодоления. Показано, что Компания должна знать своих основных конкурентов, их слабые и сильные стороны, создавать рыночное лидерство и командный дух в сотрудничестве различных отделов, постоянно обновлять технологии для получения конкурентных преимуществ на рынке, осуществлять суровый контроль за продуктовым ассортиментом и комплексом услуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА674313 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського