РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000016920<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бровкова Е. Г. 
Основы маркетинга / Е. Г. Бровкова. - К. : Сирин, 1999. - 118 c. - Библиогр.: 21 назв. - рус.

Рассматриваются методы изучения рынков сбыта и выбора стратегии решения маркетинга: процесс управления маркетингом, претворение в жизнь маркетинговых мероприятий, система организации службы маркетинга. Изучается рынок предприятий и поведение покупателей: рынок товаров промышленного назначения, факторы, оказывающие влияние на поведение покупателей товаров промышленного назначения, а также процесс принятия решений о закупках. Исследуются методы распространения товаров. Особое внимание уделяется международному маркетингу и международным каналам товародвижения.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73 + У010.357я73 + У529.0-211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА591197 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського