РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000040102<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Хулей 
Маркетинговая стратегия и конкурентное позиционирование : Пер. с англ. / Хулей, Сондерс , Пирси . - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2005. - XIV, 774 c. - Библиогр.: с. 741-762 - рус.

Рассмотрены основы стратегического маркетинга, вопросы достижения превосходства и его сохранения в условиях рынка. Изложены особенности определения целевых рынков и создания конкурентного преимущества, вопросы качества обслуживания и маркетинга отношений, новаторства, внутреннего маркетинга, составления рыночных прогнозов. Освещены современные взгляды и результаты исследований в области маркетинга, приведены примеры из области международного маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС40423 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського