РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (11)Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш107.716$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Волкогон Н. Про синтаксичні побудови у рекламному дискурсі (на матеріалі іспанської прес-реклами) // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. Інозем. мови. - 2002. - Вип. 10.
2.

Смирнова Т. В. Когнітивні механізми формування рекламного іміджу : Автореф. дис... канд. філол. наук : 10.01.08. — К., 2003
3.

Фірсова Ю. А. Рекламний текст як проблема перекладу // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2004. - Вип. 17.
4.

Мосієнко О. В. Реклама як вид аргументативного дискурсу // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2004. - Вип. 17.
5.

Зирка В. В. Манипулятивные игры в рекламе: лингвистический аспект : Моногр. — Д.: ИМА-пресс, 2004
6.

Галич О. Б. Рекламність та її прояви в текстах рекламних анотацій художніх творів. — 2004 // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Філол. науки.
7.

Михайлович О.  Квазітермін у рекламному тексті: конотативний компонент значення. — 2005 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
8.

Павлюк Л. Аксіологічні і структурні характеристики дискурсу реклами у мас-медіа // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. Журналістика. - 2006. - Вип. 29.
9.

Подолкова С. В. Прагматическая направленность введения как элемента композиции в текстах технической рекламы. — 2006 // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Філол. науки.
10.

Соколова І. В. Особливості реалізації прагматичної настанови інформаційно-рекламних текстів розгорнутого типу. — 2006 // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Філол. науки.
11.

Чемеркін С.  Сучасна вивіска: форма чи зміст?. — 2006 // Культура слова.
12.

Романюк С. К. Типологічні особливості рекламного дискурсу // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2010. - Вип. 54.
13.

Булик Ю. В. Паравербальні засоби рекламного дискурсу. — 2011 // Вісн. Донец. нац. ун-ту. Сер. Б. Гуманіт. науки.
14.

Иванова Н. Г. Функционально-семантическая категория связности в рекламном тексте. — 2011 // Вісн. Донец. нац. ун-ту. Сер. Б. Гуманіт. науки.
15.

Соколова І. В. Категоріальна представленість інформаційно-рекламних текстів (на матеріалі сучасної англійської мови). — 2012 // Філол. трактати.
16.

Михайлович О. П. Морфемна структура терміна як підгрунтя виникнення конотації (на прикладі рекламних текстів) // Поліграфія і вид. справа. - 2012. - № 3.
17.

Чуланова Г. В. Лексичні носії експресивності. — 2012 // Філол. трактати.
18.

Чуланова Г. В. Синтаксичні засоби вираження емоцій у текстах-регулятивах. — 2012 // Філол. трактати.
19.

Соколова І. В. Особливості функціонування дискурсу Інтернет-реклами (на матеріалі англійської мови). — 2012 // Філол. трактати.
20.

Ковалевська А. В. Моделювання сугестивних ефектів у політичній рекламній кампанії // Зап. з укр. мовознавства. - 2014. - Вип. 21.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського