Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000382802<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Соколова І. В. Особливості функціонування дискурсу Інтернет-реклами (на матеріалі англійської мови) / І. В. Соколова // Філол. трактати. - 2012. - 4, № 4. - С. 113-117. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Надано результати дослідження Інтернет-дискурсу. Визначено, що Інтернет-реклама є особливим видом дискурсу, який функціонує у певному середовищі та характеризується певними рисами. Інтернет середовище надає унікальні можливості для функціонування рекламного дискурсу, забезпечуючи реципієнта широким асортиментом засобів для сприйняття та усвідомлення інформації. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.716 + Ш143.21-716
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж100384 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|