РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000382802<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Соколова І. В. 
Особливості функціонування дискурсу Інтернет-реклами (на матеріалі англійської мови) / І. В. Соколова // Філол. трактати. - 2012. - 4, № 4. - С. 113-117. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Надано результати дослідження Інтернет-дискурсу. Визначено, що Інтернет-реклама є особливим видом дискурсу, який функціонує у певному середовищі та характеризується певними рисами. Інтернет середовище надає унікальні можливості для функціонування рекламного дискурсу, забезпечуючи реципієнта широким асортиментом засобів для сприйняття та усвідомлення інформації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.716 + Ш143.21-716

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100384 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського