Соколова І. В. Особливості реалізації прагматичної настанови інформаційно-рекламних текстів розгорнутого типу / І. В. Соколова // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Філол. науки. - 2006. - 1, № 11. - С. 110-116. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.
Надано результати дослідження лексико-семантичної структури інформаційно-рекламних текстів (ІРТ) розгорнутого типу. Надано визначення ІРТ як типу текстів, наведено його основні характеристики.
Шифр НБУВ: Ж69231/філол.Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"