РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000365228<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Соколова І. В. 
Категоріальна представленість інформаційно-рекламних текстів (на матеріалі сучасної англійської мови) / І. В. Соколова // Філол. трактати. - 2012. - 4, № 2. - С. 108-113. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Надано результати дослідження основних текстотвірних та текстооформлюючих категорій інформаційно-рекламного тексту, серед яких - інтегративність, прагматична спрямованість, адресованість, інформативність, експліцитність, позитивна оцінність. Введено поняття інформаційно-рекламного тексту як типу тексту і надано його онтологічні характеристики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.716 + Ш143.21-716

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100384 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського