РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000549140<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мосієнко О. В. 
Реклама як вид аргументативного дискурсу / О. В. Мосієнко // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2004. - Вип. 17. - С. 190-191. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано рекламу як однин з видів аргументативного дискурсу. Визначено особливості реклами, її складові елементи - переконання і навіювання та засоби її впливу на покупців.

Предметом статьи является анализ рекламы как одного из видов аргументативного дискурса. Рассматриваются особенности рекламы, ее основные компоненты - убеждение и внушение, основные способы влияния на покупателей.

The article highlights the analysis of the advertisement as one of the argumentative discourse types. The peculiarities of the advertisement , its main components - persuasion and methods of influence on the consumers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.716

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського