Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)301-211.1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 91
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Некрасова Л. А. Инструменты анализа портфеля заказов предприятия. — Хмельницький, 2000 // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. Екон. науки.
|
2. |
Багрова И. В. Рекомендации по совершенствованию методики расчета и прогнозирования эффективности маркетинговой деятельности на промышленных предприятиях. — Хмельницький, 2000 // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. Екон. науки.
|
3. |
Тимонин А. М. Маркетинговая стратегия промышленных альянсов : Моногр. — Х.: ИД "ИНЖЕК", 2004
|
4. |
Бойчук І. В. Сучасне розуміння стратегічного маркетингу на промислових підприємствах. — 2004 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період.
|
5. |
Чухрай Н. Інновації та логістика товарів. — Л., 2001
|
6. |
Бойчук І. В. Методологія маркетингового стратегічного аналізу на промислових підприємствах регіону. — 2005 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період.
|
7. |
Бойчук І. В. Стратегічний маркетинг як підгрунтя інноваційно-інвестиційного забезпечення розвитку промислових підприємств. — 2007 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період.
|
8. |
Салига С. Я. Формування стратегічного маркетингу на промислових підприємствах : моногр. — Запоріжжя, 2007
|
9. |
Салига С. Я. Удосконалення системи стратегічного маркетингу на підприємствах : монографія. — Запоріжжя, 2009
|
10. |
Вачевський М. Суть і принципи маркетингу в діяльності підприємства. — 2003 // Економіка України.
|
11. |
Тєлєтов О. С. Концептуальні засади застосування партнерського маркетингу на промисловому підприємстві. — 2008 // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка.
|
12. |
Гродовський О. В. Маркетингові механізми реалізації економічної стратегії промислового підприємства. — 2008 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
|
13. |
Тєлєтов О. С. Тестування нової продукції в системі маркетингу промислового підприємства. — 2008 // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка.
|
14. |
Шапран О. Є. Діагностика комплексу маркетингу промислового підприємства : автореф. дис... канд. екон. наук. — Луганськ, 2008
|
15. |
Гейман О. А. Економіко-організаційний механізм управління маркетинговим середовищем : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03. — Х., 2003
|
16. |
Карповська-Скорик К. Ю. Експертні системи в маркетинговій діяльності підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.03.02. — О., 2001
|
17. |
Тєлєтов О. С. Маркетинг виробничо-технічної продукції : автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.00.04. — К., 2009
|
18. |
Ніколаєнко Ю. В. Маркетингова орієнтація промислових підприємств в процесі оновлення продукції : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01. — Л., 2005
|
19. |
Тканко В. М. Маркетингове управління діяльністю промислових підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук. — К., 2006
|
20. |
Лозенко А. П. Обгрунтування конкурентної стратегії підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02. — Х., 2002
|
| |