РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (80)Автореферати дисертацій (12)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)301-211.1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 91
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Некрасова Л. А. Инструменты анализа портфеля заказов предприятия. — Хмельницький, 2000 // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. Екон. науки.
2.

Багрова И. В. Рекомендации по совершенствованию методики расчета и прогнозирования эффективности маркетинговой деятельности на промышленных предприятиях. — Хмельницький, 2000 // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. Екон. науки.
3.

Тимонин А. М. Маркетинговая стратегия промышленных альянсов : Моногр. — Х.: ИД "ИНЖЕК", 2004
4.

Бойчук І. В. Сучасне розуміння стратегічного маркетингу на промислових підприємствах. — 2004 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період.
5.

Чухрай Н.  Інновації та логістика товарів. — Л., 2001
6.

Бойчук І. В. Методологія маркетингового стратегічного аналізу на промислових підприємствах регіону. — 2005 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період.
7.

Бойчук І. В. Стратегічний маркетинг як підгрунтя інноваційно-інвестиційного забезпечення розвитку промислових підприємств. — 2007 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період.
8.

Салига С. Я. Формування стратегічного маркетингу на промислових підприємствах : моногр. — Запоріжжя, 2007
9.

Салига С. Я. Удосконалення системи стратегічного маркетингу на підприємствах : монографія. — Запоріжжя, 2009
10.

Вачевський М.  Суть і принципи маркетингу в діяльності підприємства. — 2003 // Економіка України.
11.

Тєлєтов О. С. Концептуальні засади застосування партнерського маркетингу на промисловому підприємстві. — 2008 // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка.
12.

Гродовський О. В. Маркетингові механізми реалізації економічної стратегії промислового підприємства. — 2008 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
13.

Тєлєтов О. С. Тестування нової продукції в системі маркетингу промислового підприємства. — 2008 // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка.
14.

Шапран О. Є. Діагностика комплексу маркетингу промислового підприємства : автореф. дис... канд. екон. наук. — Луганськ, 2008
15.

Гейман О. А. Економіко-організаційний механізм управління маркетинговим середовищем : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03. — Х., 2003
16.

Карповська-Скорик К. Ю. Експертні системи в маркетинговій діяльності підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.03.02. — О., 2001
17.

Тєлєтов О. С. Маркетинг виробничо-технічної продукції : автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.00.04. — К., 2009
18.

Ніколаєнко Ю. В. Маркетингова орієнтація промислових підприємств в процесі оновлення продукції : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01. — Л., 2005
19.

Тканко В. М. Маркетингове управління діяльністю промислових підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук. — К., 2006
20.

Лозенко А. П. Обгрунтування конкурентної стратегії підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02. — Х., 2002
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського