РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000235309<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ніколаєнко Ю. В. 
Маркетингова орієнтація промислових підприємств в процесі оновлення продукції : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / Ю. В. Ніколаєнко; НАН України. Ін-т регіон. дослідж. - Л., 2005. - 19 c. - укp.

Досліджено теоретико-методичні аспекти формування маркетингової орієнтації підприємств у процесі оновлення промислової продукції. Узагальнено існуючі теоретичні положення щодо маркетингової орієнтації підприємств та проаналізовано механізм маркетингового управління оновленням промислової продукції. Висвітлено існуючі тенденції та проблеми формування маркетингової орієнтації вітчизняних підприємств. Розроблено концептуальну модель формування та реалізації маркетингової стратегії диверсифікації виробництва на базі нової продукції. Визначено складові організаційно-економічного механізму стратегічного управління підприємством маркетингової орієнтації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА339785 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського