РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000118600<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Салига С. Я. 
Удосконалення системи стратегічного маркетингу на підприємствах : монографія / С. Я. Салига, Л. І. Кирилова, І. А. Каланджи; Клас. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2009. - 52 c. - Бібліогр.: с. 44. - укp.

Наведено рекомендації щодо вдосконалення організації маркетингової діяльності на промисловому підприємстві. Проаналізовано структуру комплексної організаційної маркетингової системи для промислових підприємств. Висвітлено особливості методичного забезпечення функціонування маркетингу на підприємствах. Описано методи оцінювання ефективності стратегічного маркетингу. Увагу приділено маркетинговим стратегіям підприємства.

Приведены рекомендации по усовершенствованию организации маркетинговой деятельности на промышленном предприятии. Проанализирована структура комплексной организационной маркетинговой системы для промышленных предприятий. Освещены особенности методического обеспечения функционирования маркетинга на предприятиях. Описаны методы оценивания эффективности стратегического маркетинга. Внимание уделено маркетинговым стратегиям предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА708504 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського