РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000139792<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Вачевський М.  
Суть і принципи маркетингу в діяльності підприємства / М. Вачевський // Економіка України. - 2003. - № 12. - С. 34-39. - укp.

Відзначено, що конкурентоспроможність національної економіки неможливо забезпечити без використання підприємствами принципів маркетингу. Розглянуто напрями формування маркетингової діяльності на промислових підприємствах: використання інтелектуальної власності, створення належних механізмів формування концепцій маркетингу як на рівні підприємства, так і на рівні держави.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)301-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28099 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського