РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000235346<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Тканко В. М. 
Маркетингове управління діяльністю промислових підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук / В. М. Тканко; Нац. авіац. ун-т. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Вперше запропоновано економіко-математичну модель маркетингового управління діяльністю промислових підприємств, яка дозволяє раціоналізувати політику ціноутворення з урахуванням реальних можливостей і ринкового попиту. Розроблено методику оцінки ризику за умов застосування системи й інваріантності маркетингових методів. Удосконалено систему принципів до реалізації мікромаркетингу, концептуальні підходи реалізації даної політики під час формування стратегії розвитку ринкової діяльності підприємства. Набула подальшого розвитку теорія управління підприємством через застосування маркетингових методів. Розкрито сутність поняття "маркетинг". Класифіковано видові прояви, критерії та систематизовано характерні риси сучасних маркетингових методів управління підприємством.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА342992 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського