Тєлєтов О. С. Тестування нової продукції в системі маркетингу промислового підприємства / О. С. Тєлєтов, Є. І. Нагорний // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2008. - № 2. - С. 150-158. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.
Викладено теоретичні засади тестування нової продукції в системі маркетингу промислового підприємства. Для цього сформульовано сутність та мету тестування нової продукції; розглянуто види тестування товарних інновацій; запропоновано концептуальну модель створення товару.
Шифр НБУВ: Ж69231/екон.Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"