Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (5)Автореферати дисертацій (378)Реферативна база даних (2512)Книжкові видання та компакт-диски (517)Журнали та продовжувані видання (44)
Пошуковий запит: (<.>K=СПОЖИВЧ$<.>+<.>K=КОШИК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16

   Тип видання:   навчальний посібник   
1.

Пересада, А. А.
Інвестиційне кредитування [Електронний ресурс] : навч. посібник / А. А. Пересада, Т. В. Майорова. - К. : КНЕУ, 2002. - 271 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Пропонований навчальний посібник написаний відповідно до програми курсу «Інвестиційне кредитування», який викладається магістрам ділової адміністрації за спеціальністю «Управління банківськими інвестиціями». У посібнику розглядаються теоретичні та методологічні основи кредитних відносин, які виникають у процесі інвестиційного кредитування, а також особливості банківського, державного, споживчого, іпотечного, іноземного інвестиційного кредиту та лізингу. При цьому особлива увага приділена управлінню ризиками при інвестиційному кредитуванні. Для студентів і аспірантів економічних вищих навчальних закладів та факультетів, а також фахівців фінансово-кредитних установ.



Кл.слова:
економіка  -- лізинг -- фінанси  -- інвестиції  -- кредит

   Тип видання:   навчальний посібник   
2.

Завражных, М. Л.
Аграрное право [Електронний ресурс] : шпаргалки / М. Л. Завражных. - М. : Эксмо, 2008. - 32 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Информативные ответы на все вопросы курса "Аграрное право" в соответствии с Государственным образовательным стандартом. Студенту без шпаргалки никуда! Удобное и красивое оформление, ответы на все экзаменационные вопросы ведущих вузов России.



Кл.слова:
споживчий кооператив -- земельна ділянка -- прибуток

   Тип видання:   навчальний посібник   
3.

Горбунова, Л. М.
Кредит. Позика. Банківський вклад [Електронний ресурс] / Л. М. Горбунова, С. В. Богачев, І. Ф. Іванчук, Д. С. Йора. - К. : Поліграф-Експрес, 2006. - 41 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У посібнику розкриваються деякі актуальні питання цивільного законодавства, зокрема зміст правовідносин, які виникають при укладанні кредитного договору, договорів позики та банківського вкладу, правові засади суб'єктів таких договірних відносин. Даний посібник буде корисним для тих, хто має на меті отримати кредит на споживчі цілі, навчання, купівлю квартири, відкрити депозитний рахунок в банку, отримати позику тощо. У виданні також наведені примірні зразки відповідних договорів.



Кл.слова:
законодавство -- договір -- правовідносини

   Тип видання:   навчальний посібник   
4.

Гринів, Б. В.
Економічний аналіз торговельної діяльності [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Б. В. Гринів. - К. : Центр учбової літератури, 2011. - 392 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У навчальному посібнику викладено теоретико-методичні та прикладні основи економічного аналізу діяльності торговельного підприємства. Особливу увагу приділено комплексному аналізу товарообороту в системі сучасного торгового менеджменту. Грунтовно висвітлено методику вивчення витрат обігу, проведення аналізу валового торговельного доходу, аналізу фінансових результатів та фінансового стану торговельного підприємства. Автор досліджує використання індексного методу у факторному аналізі витрат обігу, особливості аналізу меж беззбитковості торговельної діяльності та сучасні підходи до оцінки фінансового стану підприємства. Методика аналітичних розрахунків показана на фактичних матеріалах споживчого товариства. Для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів усіх рівнів акредитації, слухачів інститутів підвищення кваліфікації і перепідготовки кадрів торговельного профілю, а також працівників економічних служб, менеджерів підприємств сфери торгівлі.



Кл.слова:
торговельне підприємство -- менеджмент -- фінансовий стан

   Тип видання:   навчальний посібник   
5.


Ринок і ресурси споживчих товарів [Електронний ресурс] / Н. О. Офіленко [и др.]. - К. : Центр учбової літератури, 2011. - 184 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Навчальний посібник присвячений вивченню та аналізу ринку і ресурсів продовольчих і непродовольчих товарів України, вивчає комплексну оцінку споживчого ринку, його потенціал і тенденції розвитку. Основна частина навчального посібника розкриває закономірності та принципи розміщення ресурсів споживчих товарів України, основні їх складові, дає комплексну оцінку споживчого ринку, аналізує його потенціал і тенденції розвитку.



Кл.слова:
макроекономіка -- національний ринок України

   Тип видання:   навчальний посібник   
6.

Михайлов, О. В.
Господарське законодавство (право) [Електронний ресурс] : курс лекцій / О. В. Михайлов ; Укоопспілка, Полтавський ун-т споживчої кооперації України, Кафедра правознавства. - Полтава : РВВ ПУСКУ, 2007. - 367 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
підприємництво -- трудовий договір -- трудове право

   Тип видання:   монографія   
7.

Чорна, М. В.
Оцінка ефективності інноваційної діяльності підприємств [Електронний ресурс] : монографія / М. В. Чорна ; Харківський державний університет харчування та торгівлі. - Х. : [б. в.], 2012. - 210 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 1.82 Мб


Монографія висвітлює розвиток теоретичних положень і розробок методичного та практичного інструментарію оцінки ефективності інноваційної діяльності підприємств. У роботі уточнено економічну сутність та взаємозв’язок базових понять теорії інновацій, визначено зміст поняття «ефективність інноваційної діяльності підприємства». Обґрунтовано систему оцінки впливу чинників на інноваційну діяльність підприємства, запропоновано методичний підхід до оцінки результативності інноваційної діяльності підприємств. Подано авторські розробки щодо вдосконалення інструментарію оцінки ефективності інноваційної діяльності підприємств, які включають у себе комплексну систему показників. Обґрунтовано модель споживчого вибору інноваційної продукції та запропоновано методичний підхід до оцінки інноваційного ризику. Монографія призначається для широкого кола економістів-теоретиків, практиків, науковців.



Кл.слова:
продукція -- економічний ризик

   Тип видання:   науково-популярне видання   
8.

Касау, О.
Організація та практика споживчої кооперації в Англії [Електронний ресурс] / О. Касау. - К. : Видавництво Дніпровського союзу споживчих союзів України, [19_ _?]

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
Англія -- кооперація

   Тип видання:   наукове видання   
9.

Лобач, К. В.
Непмани на споживчому ринку України (20-ті роки) [Електронний ресурс] / К. В. Лобач ; Національна академія наук України, Інститут історії України. - К. : [б. в.], 1994. - 42 с.. - (Історичні зошити)

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
НЕП -- приватна торгівля -- мале підприємництво -- державне регулювання

   Тип видання:   довідник   
10.


Юридичний довідник з підготовки до розгляду справ про захист прав споживачів [Електронний ресурс] / уклад. М. О. Фролов ; Спільнота споживачів та громадських організацій. - Київ : Наш час, 2008. - 400 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Споживче (консьюмерське) право на сучасному етапі розвитку громадянського суспільства в Україні та національної правової системи є багатогранне та часом суперечливе явище. Цивільний кодекс називає серед іншого такі способи захисту прав як: визнання права; припинення дій, що створюють загрозу порушенню права; визнання актів органів державної влади та місцевого самоврядування недійсними. Необхідність у застосуванні зазначених способів захисту прав споживачів виникає не у зв’язку із порушенням суб’єктивного права громадянина або організації, а з метою запобігти порушенню. Для студентів, аспірантів, викладачів, науковців.



Кл.слова:
право споживче

   Тип видання:   монографія   
11.

Момот, О. М.
Інтегровані банківські послуги та конкурентоспроможність банківської системи [Електронний ресурс] : монографія / О. М. Момот, І. Г. Брітченко ; Полтавський університет споживчої кооперації України. - Полтава : [б. в.], 2008. - 312 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 3.01 Мб


У монографії викладено теоретичні та практичні аспекти формування, впровадження та просування інноваційних інтегрованих банківських послуг, котрі дозволяють підвищити конкурентоспроможність як окремого банку, так і всієї банківської системи України при одночасному підвищенні прибутковості банківських операцій та зменшенню їх вартості. Розкрито переваги та перспективи розвитку інтегрованих банківських послуг, їх специфіку та актуальну роль в умовах подальшої інтеграції України до світових банківських процесів та посилення конкуренції в банківському секторі економіки України. Для викладачів, аспірантів, магістрів і спеціалістів, а також для наукових працівників, банківських працівників, підприємців і тих, кого цікавлять маркетингова діяльність банку та банківської системи.



Кл.слова:
банківська система -- маркетинг -- імітаційна модель

   Тип видання:   навчальний посібник   
12.

Шлійко, А. В.
Організаційно-правові засади захисту прав споживачів: навчальний посібник [Електронний ресурс] / А. В. Шлійко ; Міністерство освіти і науки України. - Тернопіль : ТНЕУ, 2008. - 300 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У навчальному посібнику обґрунтовано об’єктивну необхідність правових засад захисту прав споживачів, вимоги щодо якості у сфері виробництва, послуг (робіт) для забезпечення відповідності їх умовам стандартів та вимог споживачів. Розкрито механізм державного регулювання із захисту законних інтересів споживачів, регламентування діяльності господарюючих суб’єктів у сфері торгівлі і послуг, громадського харчування тощо. Структуру навчального посібника побудовано на матеріалах законодавчо-правової бази захисту споживачів із використанням діяльності відповідних органів самоврядування, які уповноважені проводити державний захист прав громадян як споживачів. Разом з тим у посібнику висвітлені питання, які мають міжгалузевий характер, що підвищує пізнавальність викладеного матеріалу. Посібник стане у пригоді підприємцям, державним службовцям, студентам, які прагнуть поглибити свої знання у галузі споживчого права в Україні.



Кл.слова:
права споживачів

   Тип видання:   навчальний посібник   
13.


Юридичний путівник споживача: навч.-прак. посіб. [Електронний ресурс] / ред. В. Е. Теліпко ; Український молодіжний правничий союз. - Київ : Центр учбової літератури, 2010. - 368 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У пропонованому навчально-практичному посібнику детально і систематизовано на основі чинного законодавства і практики його застосування розкриваються основні аспекти прав споживача і механізми їх реалізації та захисту. На допомогу читачу-споживачеві наводяться зразки написання претензій та позовних заяв, а також термінологічний словник з основними поняттями і дефініціями в межах розглядуваної проблематики та узагальнення судової практики захисту прав і застосування законів. Пропонований навчально-практичний посібник розраховано на студентів, аспірантів і викладачів вищих навчальних закладів, юристів-практиків, посадових і службових осіб органів державної влади і місцевого самоврядування, активістів і співробітників правозахисних громадських організацій, а також кожного громадянина, який цікавиться проблемами правового регулювання споживчої сфери в умовах реалій сучасної України і прагне бути обізнаним у своїх правах та обов’язках, механізмах їх реалізації і захисту, які витікають з його статусу як споживача і головного учасника відносин цивільного обороту.



Кл.слова:
право споживче

   Тип видання:   монографія   
14.

Катаєв, А. В.
Соціально-орієнтований маркетинг-аудит [Електронний ресурс] : монографія / А. В. Катаєв. - Харків : Видавець Оберемок В., 2005. - 212 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 3.26 Мб


В монографії представлені наукові положення щодо сутності соціально-орієнтованого маркетинг-аудиту, пропозиції по розробці способів його адаптації до соціальної політики і соціальної відповідальності бізнесу. В роботі узагальнено напрями розвитку та бар’єри використання теорії сучасного соціально-етичного маркетингу, наведено детальний аналіз світового і українського ринків аудиторсько-консалтингових послуг. Результати дослідження можуть бути використані в практиці суб’єктів господарювання при розробці комплексних програм соціально-орієнтованого маркетинг- аудиту як способу оцінки та коригування стратегічних рішень; покладені в основу практичних методик організації досліджень збалансованості попиту та пропозиції і забезпечення взаємодії в системі створення цінностей. Для викладачів, науковців, студентів і аспірантів економічних спеціальностей, фахівцям з маркетингу, соціальної економіки і політики.



Кл.слова:
споживча панель -- аудиторські послуги -- консалтингові послуги

   Тип видання:   національна доповідь   
15.
 



Сталий людський розвиток: забезпечення справедливості [Електронний ресурс] : національна доповідь / Національна академія наук України, Інститут демографії та соціальних досліджень ім. М.В. Птухи ; кер. авт. колективу Е. М. Лібанова. - Умань : Візаві, 2012. - 412 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

  Текст у форматі PDF 2.35 Мб


Доповідь підготовлено за результатами багаторічних досліджень фахівців ряду інститутів Національної академії наук України: Інституту демографії та соціальних досліджень імені М.В. Птухи, Інституту економіки та прогнозування, Інституту економіки природокористування та сталого розвитку, Інституту соціології, Інституту політичних і етнонаціональних досліджень імені І.Ф.Кураса. Стрижневою ідеєю доповіді є трактування сутності цивілізаційного прогресу на засадах людиноцентричності соціуму, економіки та екології. Головною передумовою і водночас результатом успішного розвитку визначено справедливість по відношенню до тих поколінь, які нині живуть, і до тих, які прийдуть у цей світ в майбутньому. У доповіді наведено докази того, що процеси людського розвитку в Україні відповідають глобальним трендам і спрямовані на досягнення вищих соціо-гуманітарних цілей держави. Доведено, що досягнення усталеності людського розвитку можливе за кількох умов: зміні світоглядної позиції еліти та провідних суб’єктів економічних, екологічних та соціальних відносин; оволодінні інтелектуальними діячами новою науковою парадигмою; впровадженні нових моделей споживчої, трудової та соціальної поведінки населення; розробленні та втіленні у державну політику механізмів подолання системних обмежень гуманізації суспільного розвитку. Саме такий підхід забезпечує можливість подолання негативних чинників формування та використання природних, економічних і соціальних ресурсів, вирівнювання доступності ресурсів для різних верств та соціальних шарів населення, створення надійних інституційних механізмів передбачення системних загроз та ризиків, попередження або пом’якшення наслідків їх реалізації. Матеріали національної доповіді розраховані на фахівців органів законодавчої та виконавчої влади, науковців, експертів та аналітиків, небайдужих представників бізнесу та активних діячів суспільства.



Кл.слова:
людиноцентричність -- гуманізм -- соціальні нерівності -- громадянське суспільство

   Тип видання:   монографія   
16.

Бойко, М. Г.
Ціннісно орієнтоване управління в туризмі [Електронний ресурс] : монографія / М. Г. Бойко ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2010. - 524 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 5.19 Мб


У монографії викладено теоретичні та прикладні засади формування ціннісно орієнтованого управління. На основі генезису теорій цінності, вартості та граничної корисності досліджено розвиток ціннісно орієнтованого управління як міждисциплінарної концепції та сформульовано базові засади його впровадження в туризмі. Надано практичні рекомендації щодо підвищення рейтингу туристичної привабливості України. Науково обґрунтовано прикладні основи диференціації для позиціонування національного туристичного простору у контексті відмітних особливостей пропозиції національного туристичного продукту. Аргументовано мотиваційний контекст упровадження ціннісно орієнтованого управління. Розраховано на науковців, викладачів, працівників туристичної сфери і тих, хто цікавиться питаннями розвитку туризму, та дослідників, які вивчають науковий потенціал ціннісно орієнтованого управління.



Кл.слова:
туристична привабливість -- регіональна полісемантичність -- споживча цінність -- клієнтська база
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського