Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (19)Автореферати дисертацій (706)Реферативна база даних (5846)Книжкові видання та компакт-диски (905)Журнали та продовжувані видання (68)
Пошуковий запит: (<.>K=СВІТЛОВІ$<.>+<.>K=КОМУНІКАЦІЇ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 51
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   енциклопедія   
1.
 


Kaid, Lynda Lee.
Encyclopedia of Political Communication [Electronic resource] / Lynda Lee Kaid, Christina Holtz-Bacha. - Los Angeles : SAGE Publications, 2008. - 985 p
Переклад назви: Енциклопедія політичної комунікації

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


The Encyclopedia of Political Communication discusses the major theoretical approaches to the field, including direct and limited effects theories, agenda-setting theories, sociological theories, framing and priming theories, and other past and present conceptualizations. With nearly 600 entries, this resource pays considerable attention to important political messages such as political speeches, televised political advertising, political posters and print advertising, televised political debates, and Internet sites. The audiences for political communications are also central, necessitating concentration on citizen reactions to political messages, how the general public and voters in democratic systems respond to political messages, and the effects of all types of media and message types.



Кл.слова:
політика -- комунікація -- медіа

   Тип видання:   монографія   
2.


PR в органах державної влади та місцевого самоврядування [Електронний ресурс] : монографія / за заг. ред. В. М. Бебика та С. В. Куніцина. - К. ; Сімф. : МАУП, 2003. - 240 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У монографії подано наукові повідомлення, матеріали науково-практичних семінарів, проведених РМ АРК і МАУП впродовж 2002-2003 років, у яких аналізується взаємодія органів влади та засобів масової комунікації. Паблік рилейшнз розглядається як складова державного управління та міжнародного і міждержавного спілкування. Для студентів, фахівців і науковців у сфері сучасної комунікації, працівників органів державної виконавчої влади та місцевого самоврядування.



Кл.слова:
масової комунікації

   Тип видання:   монографія   
3.

Rizun, V. V.
The vital questions of mass communication theory [Electronic resource] : monograph / V. V. Rizun. - Kyiv : Taras Shevchenko National University of Kyiv, 2009. - 168 p.
Переклад назви: Актуальні питання теорії масової комунікації

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


The monograph is devoted to the vital questions of a domestic mass communication theory. The monograph is written for the scientists and students studying ‘social communications’.



Кл.слова:
комунікація -- спілкування

   Тип видання:   аналітична доповідь   
4.


Інституційне забезпечення державної комунікативної політики: досвід країн Європи [Електронний ресурс] : аналітична доповідь / Національний інститут стратегічних досліджень ; авт.-уклад. А. В. Баровська. - Київ : [б. в.], 2014. - 72 с.. - (Серія «Інформаційні стратегії» ; випуск 4)

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 0.55 Мб


Проаналізовано досвід інституційного забезпечення державної комунікативної політики на центральному рівні в Норвегії та чотирьох країнах Європейського Союзу – Німеччині, Іспанії, Великої Британії, Нідерландах. На схемах відтворено структурні елементи й рівні підпорядкування відповідних інституцій. Висвітлено основні нормативно-правові засади державної комунікативної політики цих країн. Охарактеризовано механізми організації та координації комунікації органів державної влади України в ретроспективі та на сучасному етапі державотворення. Розроблено рекомендації щодо інституційного забезпечення державної комунікативної політики України. Розраховано на співробітників органів державної влади, науковців, викладачів, усіх, хто цікавиться проблемами реалізації державної комунікативної політики.



Кл.слова:
інформаційна політика -- органи державної влади -- медіапростір

   Тип видання:   навчальний посібник   
5.

Аксенов, И. М.
Маркетинг пассажирских перевозок [Електронний ресурс] : учебное пособие / И. М. Аксенов. - Киев : Основа, 2016. - 212 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 1.84 Мб


Рассмотрено использование маркетинга при решении вопросов, связанных с пассажирскими перевозками. Уделено внимание сущности и особенностям маркетинга, исследованиям, сегментации, планированию и контролю на рынке транспортных услуг. Показано практическое применение маркетинга в сегменте пассажирских перевозок. Для преподавателей и студентов высших учебных заведений соответствующего профиля.



Кл.слова:
транспортні послуги -- пасажирські перевезення -- маркетингові комунікації

   Тип видання:   підручник   
6.

Бацевич, Ф. С.
Основи комунікативної лінгвістики [Електронний ресурс] / Ф. С. Бацевич. - К. : Академія, 2004. - 344 с.. - (Альма-Матер)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Це перший в Україні підручник, у якому з позицій сучасної науки про мову систематизовано розглянуто найактуальніші проблеми комунікативної лінгвістики, розкрито її предмет, завдання, категорії, методологію, загальні закони спілкування за допомогою мови, організацію засобів мовного коду тощо. Предметом особливої уваги є власне мовні елементи комунікації. Враховано найновіші гіпотези, що сформувалися в межах когнітивної лінгвістики, прагмалінгвістики, психолінгвістики, теорії мовленнєвої діяльності. Подано також зразки аналізу комунікативних ситуацій, спеціальні запитання, завдання, що сприятимуть глибшому засвоєнню матеріалу, оволодінню основними законами міжособистісного спілкування. Для студентів вищих навчальних закладів, учителів-словесників. Прислужиться фахівцям з паблік рілейшнз, менеджменту, реклами.



Кл.слова:
спілкування

   Тип видання:   монографія   
7.

Бебик, В. М.
Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві [Електронний ресурс] : психологія, технології, техніка паблік рилейшнз : монографія / В. М. Бебик. - К. : МАУП, 2005. - 440 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У цій праці особливе значення приділяється менеджменту масових комунікацій, менеджменту прес-служб і рекламному медіа-менеджменту, які розглядаються через призму таких ключових понять, як паблік рилейшнз і реклама. У монографії використано унікальні практичні напрацювання автора як результат практичної діяльності не тільки на ниві державної служби, а й під час роботи ректором найбільшого недержавного ВНЗ України, досліджено проблематику інформаційно-комунікаційних зв’язків у суспільстві, що глобалізується, в контексті здійснення психологічних впливів на суспільну свідомість. Ґрунтуючись на творчому вивченні й аналізі теоретичних засад комунікації, відштовхуючись від свого практичного досвіду, автор виходить на власне розуміння поняття, змісту і методів здійснення інформаційно-комунікаційного менеджменту в умовах бурхливого зростання нових інформаційно-комунікаційних і політико-психологічних технологій. Для фахівців з паблік рилейшнз, психології, політології, соціології, державного управління, масових комунікацій і журналістики.



Кл.слова:
масові комунікації -- прес-служба -- медіа-менеджмент

   Тип видання:   монографія   
8.

Винарик, Л. С.
Вхождение Украины в информационное общество [Електронний ресурс] / Л. С. Винарик, А. Н. Щедрин, Н. Ф. Васильева. - Донецьк : ИЭП НАН Украины, 2000. - 152 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У монографії на основі дослідження всесвітніх тенденції переходу з індустріального суспільства до інформаційного, оцінкі ситуації, що склалася в економіці України, показані проблеми і напрямки цього переходу, запропоновані методичні та практичні рішення. Діалектична єдність організаційно-економічних і правових проблем представлена в теоретичному, методичному і практичному аспектах. Для науковців, аспірантів, студентів, менеджерів, фахівців з інформатизації.



Кл.слова:
Інформаційні ресурси -- комунікації -- глобалізація

   Тип видання:   монографія   
9.

Горовий, В. М.
Соціальні інформаційні комунікації, їх наповнення і ресурс [Електронний ресурс] / В. М. Горовий. - К. : НБУВ, 2010. - 360 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 2.97 Мб


У монографії розглядаються соціальні інформаційні комунікації, їх зміст, особливості розвитку в процесі еволюції суспільства. Досліджується джерельна база їх функціонування, як система соціальних інформаційних баз та інфотворчих структур українського суспільства. Розглядаються перспективи розвитку даної соціальної інформаційної системи. Орієнтована на науковців, практиків у сфері інформатизації, широкий загал читачів, що цікавляться даною проблемою.



Кл.слова:
комп’ютерні технології -- база даних  -- електронний ресурс

   Тип видання:   монографія   
10.
 



Грані людського буття: позитивні та негативні виміри антропокультурного [Електронний ресурс] / Національна академія наук України, Інститут філософії імені Г. С. Сковороди ; відп. ред. Є. І. Андрос. - Київ : Наукова думка, 2010. - 352 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Автори колективної монографії, випущеної за редакції Євгена Андроса, розуміють позитивне та неґативне в людському єстві та світі культури у досить широкому діяпазоні. Як позитивне трактовано чималі досягнення в науці, техніці, освіті тощо. Що ж стосується неґативних вимірів людського буття в культурі, то XX століття представило достатньо проявів деструктивного й неґативного, що загалом спричинило гуманітарну катастрофу, знецінення засадничих цінностей, а відтак і самого людського життя. На це вказує Андрос у вступі: «Масштаби деструктивного у XX ст. призвели до геноциду цілих народів, зокрема голодомору в Україні 1932–1933 рр., безперервних впродовж всього минулого сторіччя війн, із яких дві були загальносвітовими». Окреслена проблематика вимагає філософського осмислення, аби виявити антропокультурні причини неґативного у людському бутті, а також віднайти способи змінімізувати його вплив. Монографія складається з десяти розділів, у яких автори розглядають різні аспекти співвідношення позитивного та неґативного вимірів у бутті людини. Євген Андрос досліджує бівалентність людського єства та її зв’язок із проблемою метафізичного зла. Геннадій Шалашенко звертає увагу на проблему антропологічного виміру трансцендентального арґументу в аспекті провокації тотальної людяности. Валерій Загороднюк розглядає позитивні та неґативні аспекти антропології пізнання. Назіп Хамітов аналізує філософську антропологію у її проблемному полі, звертаючися до концептів Еросу і Танатосу. Андрій Дондюк звертається до досвіду психології та психіятрії і намагається з’ясувати наявність у ньому позитивного та неґативного вимірів антропокультурного. Тарас Лютий досліджує феномен марґінальности в людському бутті. Інші розділи присвячені позитивно-неґативним аспектам реальности як принципам антропогенезу (Леонід Солонько), проблемі толерантности в конфлікті (Галина Ковадло), позитивним і неґативним аспектам масової культури, а також її впливові на сучасну релігію (Олег Ярош), часові історії та культуростворюваним формам комунікації (Костянтин Малєєв). Загалом усі дослідження, представлені у монографії, об’єднує загальне прагнення віднайти модель своєрідного соціяльного оптимізму, яка склала би передумову для життєствердного і творчого в людському бутті, а відтак наповнювала б це буття ознаками повноцінности.



Кл.слова:
онтологія -- антропологія -- маргінальність -- толерантність -- трансцендування

   Тип видання:   монографія   
11.

Гринишина, Марина.
Театральна культура рубежу ХІХ–ХХ століть : Реалізм. Дискурс [Електронний ресурс] / М. Гринишина ; Національна академія мистецтв України, Інститут проблем сучасного мистецтва. - Київ : Фенікс, 2013. - 344 с.

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У монографії вперше у вітчизняному театрознавстві шляхом формально-логічних умовиводів створено світоглядно-естетичну модель рубежу ХІХ–ХХ ст. з одночасною акцентуацією її окремого — театрального — сегменту. Обрана для дослідження методологія дискурс-аналізу дозволила, по-перше, остаточно відкоригувати мистецтвознавче визначення дискретної та водночас неперервної практики реалізму — на переконання авторки, стильового мейнстріму української духовної культури ХХ ст., по-друге, сформувати український порядок реалістичного дискурсу з урахуванням явищ та артефактів широкого європейського і російського ідейно-мистецького контексту. Дослідження фундоване на емпіричному матеріалі значного обсягу. Це — численні свідоцтва про суспільні та мистецькі події, відгуки критиків на вистави, спогади про творчу діяльність окремих митців та театральних труп, публіцистичний доробок українських драматургів, їхні драматичні опуси тощо. У книзі зокрема проаналізовані індивідуальні творчі манери провідних українських авторів (І. Франка, І. Карпенка-Карого, Б. Г рінченка, Л. Яновської, С. Васильченка, Г. Хоткевича, Л. Старицької-Черняхівської, В. Винниченка, Лесі Українки, С. Черкасенка, В. Пачовського, О. Олеся) і представлені варіативні підходи українських постановників до їхньої драматургічної продукції, відтак, — особливості тогочасного процесу естетичної комунікації в українському сценічному мистецтві. Розрахована на фахівців у галузі театрознавства, історії та теорії культури.



Кл.слова:
театрознавство -- сценічне мистецтво -- неореалізм -- неоромантизм -- дискурс-аналіз

   Тип видання:   навчальний посібник   
12.
 


Гром’як, Роман.
Історія української літературної критики (від початків до кінця XIX століття) [Електронний ресурс] : посібник для студентів гуманітарних факультетів вищих навчальних закладів / Роман Гром’як. - Т. : Підручники і посібники, 1999. - 224 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Розглядається історія української літературної критики — її виникнення, становлення і розвиток крізь призму естетичної комунікації на тлі методологічних пошуків у Європі; відтворюється рух ідей, оцінок, критеріїв, а також система критичних жанрів, характеризуються особливості різнотипних літературно- критичних дискурсів. Розраховано на студентів-філологів і журналістів.



Кл.слова:
літературознавство -- публіцистика -- компаративістика

   Тип видання:   зб. статей   
13.


Демократичне врядування в контексті глобальних викликів та кризових ситуацій [Електронний ресурс] : матеріали науково-практичної конференції за міжнародною участю (3 квітня 2009 року) : в 2 ч. / за наук. ред.: В. С. Загорського, А. В. Ліпенцева. - Л. : ЛРІДУ НАДУ, 2009

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ

Ч. 1. - 572 с.

Ч. 2. - 580 с.


Тематичні напрямки роботи конференції: Теоретико-методологічні проблеми демократичного врядування; Державне управління в умовах глобалізації; Кадрова політика та організація публічної служби у владних інститутах; Сучасна економічна політика та фінансове регулювання (в умовах глобалізації); Державне управління у сфері охорони здоров’я; Демократичне врядування у контексті європейської інтеграції; Професіоналізація діяльності посадових осіб місцевих органів влади; Інформаційно-аналітична діяльність як складова ефективного публічного адміністрування; Стратегії ефективної мовної комунікації у галузі державного управління.



Кл.слова:
державне управління -- регіональний розвиток -- місцеві органи влади

   Тип видання:   монографія   
14.

Дубовик, Т. В.
Інтернет-маркетингові комунікації [Електронний ресурс] : монографія / Т. В. Дубовик ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2014. - 332 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 2.59 Мб


У монографії розглянуто теоретико-методологічні основи інтернет-маркетингових комунікацій (ІнМК) підприємств торгівлі в Україні. Виявлено домінанти їх сучасного розвитку, охарактеризовано процес персоналізації та кастомізації як стратегічно значущого орієнтира еволюції ІнМК. Запропоновано термінологічний апарат вживання системних елементів ІнМК. Обґрунтовано агреговану модель управління інтегрованими інтернет-маркетинговими комунікаціями з урахуванням синергії інтегральної взаємодії ІнМК, імперативу системності в алгоритмі формування сукупності засобів, технологій та інструментів ІнМК. Висвітлено механізм взаємодії підприємств торгівлі з різними суб’єктами впливу, що дало можливість розробити оптимальні інтернет-маркетингові комунікаційні стратегії з урахуванням принципів соціально-етичного маркетингу. Монографія розрахована на науковців, викладачів, магістрантів та фахівців з інтернет-маркетингових комунікацій підприємств торгівлі, а також тих, хто цікавиться питаннями інтернет-маркетингових комунікацій.



Кл.слова:
інтернет-торгівля -- мерчандайзинг -- е-лояльність -- електронна комерція

   Тип видання:   монографія   
15.


Енциклопедичні видання в сучасному інформаційному просторі [Електронний ресурс] : монографія / А. М. Киридон [и др.] ; Державна наукова установа «Енциклопедичне видавництво». - Київ : ТОВ «ДІА», 2017. - 312 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 31.73 Мб


Для сучасного інформаційного суспільства характерними є зростання швидкості обміну інформацією та тенденція до щільного по’єднання подій та інформації. Зміна характеру комунікації, здешевлення й прискорення процесу взаємодії, що стало наслідком бурхливого розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, оприявнило проблему пошуку нових засобів та форм поширення довідкових відомостей, які швидко, без технічних затримок уможливлюють опрацювання й надання споживачеві великого обсягу фактичного матеріалу. За цих обставин все більшої популярності набувають інтернет-енциклопедії та електронні видання довідково-енциклопедичного характеру. У розділах колективного видання вміщено інформацію з історії вітчизняної енциклопедистики, засади створення електронних енциклопедій та е-ВУЕ, критерії відбору та категоризації гасел, принципи проектування ефективного енциклопедичного порталу тощо.

Видання орієнтоване на науковців, видавців, усіх, хто цікавиться енциклопедистикою та процесом укладання енциклопедій.



Кл.слова:
Велика українська енциклопедія -- транскрипції іншомовних власних назв -- Особливості формування тематичного реєстру гасел

   Тип видання:   дисертація   
16.

Жарких, Володимир Юрійович.
Вплив гуманістичного прагматизму на розвиток сучасного суспільства [Електронний ресурс] : дис. ... док. філос. наук : 09.00.03 / Володимир Юрійович Жарких ; Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова. - К. : [б. в.], 2010. - 453 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Досліджено постулати гуманістичного прагматизму, соціальні та філософські концепції якого розглянуто в контексті їх актуальності в процесі демократичних перетворень, консолідації суспільства та побудови гармонійного суспільного консенсусу в сучасній Україні. Розглянуто, що основою сучасного плюралістичного світогляду є пошук компромісу та знаряддя перешкод для вирішення конфлікту. Проаналізовано основні способи взаємодії в тріаді "людина - влада - суспільство", в контексті якої проходить процес динамічного взаємопроникнення її елементів. Досліджено специфіку, цілі та потенціал розвитку соціально значущої особистості в сучасному глобальному суспільстві. Зазначено, що зміни в культурі комунікації модифікують формат і зміст соціокультурного обміну та сприяють розповсюдженності плюралістичного світогляду, що має значний позитивний вплив на процес гармонізації суспільства.



Кл.слова:
соціальне пізнання -- поняття "істина"

   Тип видання:   монографія   
17.

Зернецька, Ольга Василівна.
Глобальна комунікація [Електронний ресурс] : монографія / О. В. Зернецька ; Національна академія наук України, Інститут всесвітньої історії. - Київ : Наукова думка, 2017. - 352 с.

  Текст у форматі PDF 1.67 Мб


У монографії вперше у вітчизняній історичній та політичних науках комплексно досліджується феномен глобальної комунікації початку ХХI ст. як визначальний фактор сучасного світового розвитку. В контексті революційних змін у галузі новітніх технологій, стрімкої диджиталізації, розвитку мережі Інтернет, глобальної блогосфери, соціальних медіа, мобільної телефонії тощо висвітлюється роль глобальної комунікації у таких сферах життєдіяльності людства, як культура, політика, економіка та кібербезпека. Визначаються головні актори глобального управління комунікацією; осмислюється експансія медіа-корпорацій глобального і регіонального масштабу; розроблена типологія глобальної медіакратії. Аналізуються стан і тенденції розвитку медіа та інформаційно-комунікаційних технологій в Україні та надаються пропозиції щодо їх удосконалення.

Для науковців, політиків, спеціалістів зі зв’язків із громадськістю, працівників медіа-сфери, студентів і аспірантів, які вивчають історію, політологію, міжнародні відносини, глобалістику, глобальну комунікацію.



Кл.слова:
комунікація -- криза -- стратегії виживання

   Тип видання:   підручник   
18.

Квіт, С.
Масові комунікації [Електронний ресурс] / С. Квіт. - К. : Києво-Могилянська Академія, 2008. - 206 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Підручник С. Квіта «Масові комунікації» зосереджується на дослідженнях цієї галузі із залученням найновішого західного та українського досвіду. Зокрема розглядаються різноманітні теорії масових комунікацій, методи медіа-досліджень. Особлива увага приділяється професії журналіста, українським медіа-реформам, журналістській освіті, новим медіям, глобалізаційним явищам. Реалізація цього проекту стала можливою завдяки Могилянській школі журналістики. Центру медіа-реформ, проектам співпраці з Лідським Університетом (Велика Британія) та Університетом Огайо (США). Підручник призначений для студентів ВНЗ за спеціальностями «журналістика», «соціологія», «політологія», а також для експертів і дослідників медій.



Кл.слова:
медіа -- масова інформація -- журналіст -- інформаційно-комунікаційні технології

   Тип видання:   монографія   
19.

Кириллова, Н. Б.
Медиакультура: от модерна к постмодерну [Електронний ресурс] / Н. Б. Кириллова. - 2-е изд., испр. и доп.. - М. : Академический Проект, 2006. - 448 с.. - (Технологии)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Объектом исследования в монографии стала медиакультура как особый тип культуры информационного общества, являющейся посредником между обществом и государством, социумом и властью. Медиакультура – явление сложное, неоднозначное. Автор дает возможность убедиться в этом, рассматривая ее в исторической репрезентации и как знаковую систему, как феномен эпохи Модерна и в контексте мифотворчества ХХ века. Трансформация медиапространства и информационные «вызовы» постмодернистской цивилизации ставят человечество перед дилеммой поисков новой идентичности. Книга представляет интерес для специалистов в сфере культурологии, философии и социологии, журналистики, политологии и педагогики, а также для студентов гуманитарных вузов.



Кл.слова:
засіб комунікації -- культура

   Тип видання:   монографія   
20.

Кириллова, Н. Б.
Медиакультура: от модерна к постмодерну [Електронний ресурс] / Н. Б. Кириллова. - М. : Академический проект, 2005. - 448 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Объектом исследования в монографии стала медиакультура как особый тип культуры информационного общества, являющейся посредником между обществом и государством, социумом и властью. Медиакультура – явление сложное, неоднозначное. Автор дает возможность убедиться в этом, рассматривая ее в исторической репрезентации и как знаковую систему, как феномен эпохи Модерна и в контексте мифотворчества ХХ века. Трансформация медиапространства и информационные «вызовы» постмодернистской цивилизации ставят человечество перед дилеммой поисков новой идентичности. Книга представляет интерес для специалистов в сфере культурологии, философии и социологии, журналистики, политологии и педагогики, а также для студентов гуманитарных вузов.



Кл.слова:
засіб комунікації -- культура -- віртуальна реальність
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського