Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Петрунько О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Петрунько О. В. 
Актуальні проблеми сексуального виховання підлітків : Посіб. / О. В. Петрунько; Держ. центр соц. служб для молоді М-ва України у справах сім'ї, дітей та молоді. - К., 2004. - 80 c. - Бібліогр.: 84 назв. - укp.

Розглянуто особливості та ризики соціального оточення сучасних підлітків, умови їх успішного сексуального виховання та просвіти.

Рассмотрены особенности и риски социального окружения современных подростков, условия их успешного сексуального воспитания и просвещения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94-349 я7 + Ч421.358

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА657271 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Петрунько О.  
Соціалізаційний потенціал медіасередовища / О. Петрунько // Соц. психологія. - 2007. - Спец. вип. - С. 71-83. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Проаналізовано рівень вивчення феномену конформізму. Надано результати дослідження процесу формування та трансляції групових норм. Розглянуто особливості привласнювання групових норм членами групи залежно від статусу особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62в05

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Петрунько О.  
Статева просвіта в умовах загальноосвітньої школи / О. Петрунько // Соц. психологія. - 2006. - № 5. - С. 137-146. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено проблему статевої просвіти молоді за умов загальноосвітньої школи. Зазначено, що статева просвіта передбачає не лише забезпечення дітей певною системою знань у цій сфері життя, а й формування в них міцних ціннісних поглядів.


Ключ. слова: статева просвіта, загальноосвітня школа
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.358

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Петрунько О. В. 
Імпліцитні типології політичних лідерів у свідомості електорату України : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.05 / О. В. Петрунько; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2000. - 19 c. - укp.

Визначено поняття "імпліцитні типології політичних лідерів", як багатофункціонального когнітивного конструкту буденної свідомості, що опосередковує сприймання політиків електоратом. Розроблено концептуальну та емпіричну моделі дослідження, а також комплекс методів щодо емпіричного реконструювання та модельної репрезентації імпліцитних типологій політичних лідерів. Запропоновано трирівневу динамічну модель "розгортання" категоризаційного процесу під час сприймання та оцінювання політиків населенням. Відтворено універсальну систему еталонних типів політиків, з якими українські виборці зіставляють реальних політичних діячів за умов політичного вибору.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.05 + Ф08 + С5*666*332.6*4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310634 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Петрунько О. В. 
Діти і медіа: соціалізація в агресивному медіасередовищі : монографія / О. В. Петрунько; . - Полтава : Укрпромторсервіс, 2010. - 480 c. - укp.

Розглянуто філо- та онтогентичні основи, моделі й адаптаційно-захисний потенціал соціалізації як складного багатофункціонального механізму самозбереження та самовідтворення суспільств і соціумів. Досліджено ймовірні ризики соціалізації за умов сучасного (агресивного) медіасередовища, створеного аудіовізуальними медіа. Проаналізовано феномен агресивного медіасередовища, зокрема, тексти, що його утворюють, системні ознаки потенційної деструктивності, ризики, пов'язані з тривалим перебуванням у сфері впливу даного явища. Процес соціалізації в агресивному медіасередовищі розглянуто як медіасоціалізацію, вимушену самосоціалізацію дітей у сфері медіавпливу без належної участі та підтримки дорослих, поза їх увагою та контролем. Розглянуто потенційно деструктивні наслідки медіасоціалізації, розкрито особливості їх прояву на індивідуальному та соціальному рівнях функціонування соціальної системи.

Рассотрены фило- и онтогенетические основы, модели и адаптационно-защитный потенциал социализации как сложного многофукнцинального механизма самосохранения и самовозобновления обществ и социумов. Исследованы вероятные риски социализации в условиях современной (агрессивной) медиасреды, в частности, тексты, которые его образовывают, системные признаки потенциальной деструктивности, риски, связанные с длительным пребыванием в сфере влияния данного явления. Процесс социализации в агрессивной медиасреде рассмотрены как медиасоциализация, вынужденная самосоциализация детей в сфере медиавлияния без надлежащего участия и поддержки взрослых, вне их внимания и контроля. Рассмотрены потенциально деструктивные последствия медиасоциализации, раскрыты особенности их проявления на индивидуальном и социальном уровнях функционирования социальной системы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в2:С5 + С5*423.121 + С5*5*333.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА726290 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Петрунько О. В. 
Соціалізація дитини в агресивному медіасередовищі : автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.05 / О. В. Петрунько; Ін-т соц. та політ. психології НАПН України. - К., 2010. - 32 c. - укp.

Розглянуто філо- й онтогенетичні засади й адаптаційно-захисний потенціал соціалізації як механізм самовідтворення соціумів. Проаналізовано феномен сучасного медіасередовища, зокрема, його зміст та якісні ознаки, які дають підстави кваліфікувати його як агресивне та потенційно деструктивне. Досліджено ризики соціалізації в агресивному медіасередовищі, які активуються за умов послаблення традиційних інститутів соціалізації та некомпетентного споживання медіа. Визначено ефекти медіасоціалізації та висвітлено шляхи оптимізації соціалізаційного процесу в агресивному медіасередовищі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1 + Ю959.51-61 + С40(4УКР) в2:Ю9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА376833 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Іванченко С. І. 
Модернізаційні процеси в освіті та суспільстві: психотехнології супроводу : [монографія] / С. І. Іванченко, Г. М. Сергійчук, О. В. Петрунько, О. М. Плющ, Ю. Г. Романюк; ред.: П. Д. Фролов; НАПН України, Ін-т соц. та політ. психології. - Кіровоград : Імекс, 2013. - 309 c. - укp.

Викладено погляди соціальних психологів на модернізаційні процеси, аналіз існуючих теорій модернізації, моделей інноваційних процесів, особливостей сприймання різноманітних інновацій. Значну увагу приділено питанням психотехнологічного супроводу освітніх і суспільних реформ. Описано інтегровану систему технологій, що мають на меті творення максимально об'єктивного, неупередженого та багатогранного (різнобічного) образу реформ. Зокрема, розкрито сутність технологій збагачення громадської думки, соціального нетворкінгу, рефлексивного управління, акціональні методи (дослідження дією, надання повноважень, розвиток спроможності) тощо. Висвітлено результати емпіричних досліджень сприймання модернізаційних процесів в освіті та суспільстві, а також проблеми формування їх позитивного образу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю95 + Ю6*328.933*31-725

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА776359 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Петрунько О. В. 
Особливості формування образу сучасного політика в учнівської молоді / О. В. Петрунько // Педагогіка і психологія. - 2005. - № 1. - С. 97-102. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Проанализировав источники формирования и характер представлений подрастающего поколения о политике и политических деятелях, акцентируется внимание на отчуждении современной школы от политического образования учащейся молодежи, в результате чего эти представления формируются стихийно, и подчеркивается необходимость целенаправленного политического образования молодежи, основанного на мотивации участия и личном интересе молодых людей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.1 + Ф038.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Петрунько О. В. 
Інтернет як технологія соціалізації дітей і молоді / О. В. Петрунько // Педагогіка і психологія. - 2010. - № 1. - С. 85-95. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто роль Інтернету як чинника соціалізації молоді та виявлено ризики Інтернет-середовища (ІС). За результатами аналізу доведено, що ІС скоріше розважає молодіжну аудиторію, ніж спонукає до критичних роздумів над соціальною дійсністю, несе небезпеку статево-рольовій соціалізації підліткової Інтернет-аудиторії. Показано, що засвоєні в ІС соціальні уявлення, норми, цінності, які первинно мають віртуальне походження, юні користувачі переносять у справжнє життя. Наголошено, що деструктивний вплив ІС пов'язаний із надмірною агресивністю, віртуальним характером (руйнує зв'язок із соціальною дійсністю), з нецілісністю й розірваністю знань (що знецінює дисциплінарні знання), з популяризацією низьких морально-етичних стандартів (нав'язування споживацької психології, руйнація моральних основ суспільства), з ігноруванням вікових особливостей дорослої й дитячої аудиторій. Зазначено, що висновки дослідників впливу комп'ютерних ігор на зростання насильства досить суперечливі, що відтворення запозиченого в ІС насильства та асоціальності істотно зростає лише в "проблемних" та покинутих дорослими дітей.

Рассмотрена роль Интернета как фактора социализации молодежи и выявлены риски Интернет-среды (ИС). По результатам анализа доказано, что ИС скорее развлекает молодежную аудиторию, чем побуждает к критическим размышлениям над социальной действительностью, несет опасность ролевой социализации подростковой Интернет-аудитории. Показано, что усвоенные в ИС социальные представления, нормы, ценности, которые изначально имеют виртуальное происхождение, юные пользователи переносят в настоящую жизнь. Отмечено, что деструктивное влияние ИС на течение социализации связано с избыточной агрессивностью, виртуальным характером (разрушает связь с социальной действительностью), с нецелостностью и разорванностью знаний (что обесценивает дисциплинарные знания), с популяризацией низких морально-этических стандартов (навязывание потребительской психологии, разрушение нравственных основ общества), с игнорированием возрастных особенностей взрослой и детской аудиторий. Вместе с тем отмечено, что выводы исследователей влияния компьютерных игр на рост насилия достаточно противоречивы, что воспроизведение заимствованного в ИС насилия и асоциальности существенно возрастает только в "проблемных" и заброшенных взрослыми детей.

The Internet has been considered not only as an alternative institute to the new generations' socialization under the media society conditions but as a novel ICT of the influence upon the public opinion and children's and youthТs socialization too. The socialization potential of the Internet as well as the main risks of the socialization in the web-environment has been analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.49 + С5*5*333.91*676

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Петрунько О.В. 
Молодь та інноваційні технології: перспективи і ризики взаємодії : метод. посіб. / О.В. Петрунько; НАПН України, Ін-т соц. та політ. психології. - Кіровоград : Імекс, 2013. - 83 c. - Бібліогр.: с. 79-83 - укp.

Проаналізовано самопочуття суб'єктів освітньої галузі в просторі інноваційних змін та їх уявлення про найважливіші суспільні та освітні інновації останніх років. Досліджено інноваційний потенціал педагогічної спільноти та можливості оптимізації інноваційних процесів в освіті. Акцентовано увагу на проблемах недостатньої або занадто активної участі молоді в процесі інноватизації суспільного життя, зокрема сфери вищої освіти, показано шляхи їх вирішення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА779698 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Петрунько О. В. 
Соціально-психологічний потенціал педагогічної спільноти / О. В. Петрунько // Пед. процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 1. - С. 55-60. - Бібліогр.: 11 назв - укp.

Проаналізовано і визначено феномени "спільнота", "педагогічна спільнота", "спільнототвірні ознаки", "соціально-психологічний потенціал спільноти". Показано особливості функціонування цих феноменів у сучасному "мережевому суспільстві" на прикладі педагогічної спільноти як специфічного соціального прошарку суспільної еліти, що виконує важливі суспільні функції. Визначено чинники єдності, солідарності й конкурентоспроможності сучасної педагогічної спільноти. Проаналізовано спільнототвірні ознаки педагогічної спільноти, що становлять її соціально-психологічний потенціал, та умови актуалізації й деактуалізації цього потенціалу.

Проанализированы и определены феномены "сообщество", "сообществообразующие признаки", "педагогическое сообщество", "социально-психологический потенциал педагогического сообщества". Показаны особенности функционирования этих феноменов в современном "сетевом обществе" на примере педагогического сообщества – как специфической социальной прослойки общественной элиты, выполняющей важные общественные функции. Показаны факторы единства, солидарности и конкурентоспособности современного педагогического сообщества. Проанализированы сообщество-образующие признаки педагогического сообщества, составляющие его социально-психологический потенциал, а также условия актуализации и деактуализации этого потенциала.

The phenomena "community", "community’s consolidation factors", "educational community", "sociаlpsychologycal рotential of educational community" аre analysed and determinated in the article. The features of functioning of these phenomena in modern "network society" are rotined an example of educational community as a specific social stratum of public elite. The factors of unity, solidarity and competitiveness of modern educational community are determinated. The society-formative signs and social-psychological potential of educational community analysed. In the article analyzes the structure of consolidated potential of educational community and its most vulnerable «nodes». The terms of actualization and deactualization of educational community potential are certain. The article designated factors of actualization and, conversely, factors of deactualization of consolidated potential of educational community in the fateful conditions of social change.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.0 + Ч34 (4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського