Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (16)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (19)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Кучерявий О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
1.

Кучерявий О. Г. 
Професійна орієнтація старшокласників як особистісно орієнтована педагогічна система [Електронний ресурс] / О. Г. Кучерявий // Наукова скарбниця освіти Донеччини. - 2012. - № 3. - С. 90-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nsod_2012_3_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 268.174 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Кучерявий О. Г. 
Гуманістичні функції педагогіки В. Ф. Шаталова: розкриття й реалізація природних резервів особистості учня [Електронний ресурс] / О. Г. Кучерявий // Освіта та педагогічна наука. - 2012. - № 4. - С. 25-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2012_4_4
Розглянуто 7 функцій гуманістичної педагогіки донецького вчителя та їх застосування на практиці. Розкрито переваги цієї системи, приділено увагу її впливу на всеосяжний розвиток дітей, формування їх мотивації та прагнення до знань. Підкреслено значення шаталівської системи навчання для акмеологічної практики. Розглянуто перспективи ідей В. Ф. Шаталова, важливість співтворчості, поваги до особистості учня, педагогіки співробітництва та діалогу для розвитку вітчизняної педагогіки.
Попередній перегляд:   Завантажити - 257.865 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Кучерявий О. Г. 
Інноваційні складники проекту модульно-розвивального навчання у вищій школі [Електронний ресурс] / О. Г. Кучерявий // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(3). - С. 182-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(3)__29
Розглянуто інноваційні складники проекту модульно-розвивального навчання у вищій школі. Розкрито його методологічний, теоретичний і методичний аспекти: модельне уявлення про конструювання модульно-розвивального навчального процесу, проекти змісту вищої професійної освіти, системи принципів і нової класифікації методів навчання, сукупності методичних регулятивів конструювання всіх компонентів освітнього модуля.
Попередній перегляд:   Завантажити - 315.088 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Кучерявий О. Г. 
Акме-синергетична концепція кар’єрного зростання як результат самотворчості та професійної творчості особистості [Електронний ресурс] / О. Г. Кучерявий // Наукові праці Вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет". Сер. : Педагогіка, психологія і соціологія. - 2014. - № 1(2). - С. 136-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npdntu_pps_2014_1(2)__33
Попередній перегляд:   Завантажити - 296.561 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Кучерявий О. 
Концепція підготовки педагога-дослідника в класичному університеті [Електронний ресурс] / О. Кучерявий // Рідна школа. - 2011. - № 4-5. - С. 19-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_4-5_5
Розглянуто методологічну складову концептуального бачення професійної підготовки педагога-дослідника на філософському та науковому методологічних рівнях. Вміщено таблицю концептуальної схеми управління професійно-педагогічною підготовкою в класичному університеті, яка є умовою, засобом і процесом стимулювання загального і професійного розвитку особистості студента як особливої цілісності, що передбачає: орієнтування викладачів на методологічні регулятори конструювання й реалізації цілей, змісту і технології професійно-педагогічної освіти на основі високого особистісно-розвивального потенціалу університету, створення необхідних умов для самоорганізації відповідної підготовки на всіх рівнях управління нею. Наведено перелік умінь творчого вчителя,відповідно до виконуваних ним функцій.Рассмотрено методологическую составляющую концептуального видения профессиональной подготовки педагога-исследователя на философском и научном методологических уровнях. Помещена таблица концептуальной схемы управления профессионально-педагогической подготовкой в классическом университете, которая является условием, средством и процессом стимулирования общего и профессионального развития личности студента как особой целостности, предусматривающий: ориентирование преподавателей на методологические регуляторы конструирования и реализации целей, содержания и технологии профессионально-педагогического образования на основе высокого личностно-развивающего потенциала университета, создание необходимых условий для самоорганизации соответствующей подготовки на всех уровнях управления ею. Приведен перечень умений творческого учителя, согласно выполняемых им функций.The methodological component of the vision of the pedagogical training of the researcher on the philosophical and scientific methodological levels. A table of the conceptual scheme of management and vocational teacher training in the classical university, which is a prerequisite, tools and processes and promote a common person's professional development as a special student integrity, providing for: the orientation of teachers on the methodological controls design and implementation of goals, contentand technology, vocational and teacher education based on high personal and developmental potential of the University, creating the necessary conditions for self-relevant training at all levels of management. A list of the creative skills of teachers, according to her function.
Попередній перегляд:   Завантажити - 763.51 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Кучерявий О. 
Акмеологічні детермінанти самоосвіти і самовиховання майбутніх учителів як засоби формування педагогічної майстерності [Електронний ресурс] / О. Кучерявий // Естетика і етика педагогічної дії. - 2015. - Вип. 12. - С. 9-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2015_12_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 134.329 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Кучерявий О. 
Закономірності розвитку педагогічної майстерності майбутнього вчителя під впливом професійної самоосвіти і самовиховання вчителя під впливом професійної самоосвіти і самовиховання [Електронний ресурс] / О. Кучерявий // Естетика і етика педагогічної дії. - 2016. - Вип. 13. - С. 81-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2016_13_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 400.517 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Кучерявий О. Г. 
Культура здоров'я як цілісна властивість особистості й складова частина її загальної культури [Електронний ресурс] / О. Г. Кучерявий // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2011. - № 9-10. - С. 121-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2011_9-10_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 599.977 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Кучерявий О. 
Ціннісно-смислове ядро концептуальної моделі педагогічної освіти Івана Зязюна [Електронний ресурс] / О. Кучерявий // Естетика і етика педагогічної дії. - 2018. - Вип. 18. - С. 22-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2018_18_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 497.827 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Кучерявий О. В. 
Розвиток наукової діяльності відділу алелопатії Національного ботанічного саду імені М. М. Гришка НАН України (1960–2005) [Електронний ресурс] / О. В. Кучерявий. // Історія науки і біографістика. - 2018. - Вип. 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/INB_Title_2018_4_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 532.328 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Кучерявий О. 
Мистецтво як засіб забезпечення якості педагогічної освіти: Теоретико-методологічний вимір [Електронний ресурс] / О. Кучерявий // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2016. - Вип. 14. - С. 88-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2016_14_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 633.949 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Кучерявий О. 
Внесок видатних учених (VIII–XX ст.) у становлення та розвиток вчення про хімічну взаємодію рослин [Електронний ресурс] / О. Кучерявий // Наукові записки з української історії. - 2018. - Вип. 44. - С. 178-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzzui_2018_44_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 628.126 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Кучерявий О. Г. 
Феномен професійно-педагогічної культури: аспект терміносистеми її теорії у цілісному вимірі [Електронний ресурс] / О. Г. Кучерявий // Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 1. - С. 81-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnuchkpn_2019_1_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 520.045 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Кучерявий О. 
Дистанційне навчання в системі вищої освіти в галузі фізичної культури та спорту [Електронний ресурс] / О. Кучерявий // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. - 2018. - № 3. - С. 120-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TMFVS_2018_3_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 402.045 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Кучерявий О. Г. 
Базові індикатори моніторингу якості освіти в педагогічному університеті [Електронний ресурс] / О. Г. Кучерявий // Естетика і етика педагогічної дії. - 2019. - Вип. 19. - С. 28-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2019_19_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 622.237 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Кучерявий О. 
Swot-аналіз інформаційно-освітнього середовища в системі олімпійської освіти [Електронний ресурс] / О. Кучерявий, О. Ярмолюк // Спортивна наука та здоров’я людини. - 2020. - № 1. - С. 39-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spschuh_2020_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.241 Mb    Зміст випуску     Цитування
17.

Булатова М. 
Конкурси мистецтв в історіїолімпійського руху сучасності [Електронний ресурс] / М. Булатова, Д. Бєлокуров, О. Кучерявий // Наука в олимпийском спорте. - 2020. - № 2. - С. 4-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NOS_2020_2_2
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.022 Mb    Зміст випуску     Цитування
18.

Кучерявий О. Г. 
Парадигмальна концептуальна модель особистісного, професійного й професійно-культурного розвитку вчителя [Електронний ресурс] / О. Г. Кучерявий // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2021. - Вип. 1. - С. 82-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2021_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 503.949 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Кучерявий О. В. 
Світовий контекст становлення та розвитку досліджень з алелопатії [Електронний ресурс] / О. В. Кучерявий // Вісник аграрної історії. - 2019. - Вип. 27-28. - С. 305-311. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vai_2019_27-28_41
Попередній перегляд:   Завантажити - 494.039 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Кучерявий О. 
Значення вітчизняних наукових розробок з проблем алелопатії для потреб сільського господарства (друга половина XX – початок XXI ст.) [Електронний ресурс] / О. Кучерявий // Соціум. Документ. Комунікація. Серія: : Історичні науки. - 2018. - Вип. 6. - С. 100-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/colscart_2018_6_8
Здійснено стислий історичний огляд застосування заорювання в грунт зеленої маси рослин або сидерації в якості зеленого добрива. Акцентовано увагу щодо надмірної сучасної інтенсифікації сільськогосподарських угідь, застосування монокультур що негативно впливає на родючість грунтів, якість урожаю та погіршення екологічних умов загалом. Детально розглянуто методологію практичного використання алелопатичних підходів, а також перспективи і шляхи подальшого їх використання у науковій агрономії, рослинництві, лісівництві, луківництві та інших прикладних біологічних науках. Проаналізовано наукові напрями з проблем алелопатії, надано коротку характеристику розробкам, що проводилися вітчизняними вченими у другій половині XX - початку XXI ст. Зроблено висновки, що використання отрутохімікатів, мінеральних добрив тощо сприяє руйнації природних зв'язків, збіднює біорізноманіття в агроценозах, посилює негативний вплив на грунт, що відбивається на всіх взаємодіючих складових агроландшафтів. Наголошено на необхідності зміни сучасної агрохімічної концепції землеробства на агробіологічну.
Попередній перегляд:   Завантажити - 205.849 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського