Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (37)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10-803.43<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 39
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
ВС38379
Темпорал, Пол.
Эффективный бренд-менеджмент [Текст] / П. Темпорал ; пер. с англ. Т. Виноградова. - СПб. : Издательский Дом "Нева", 2003. - 319 с.: ил. - (Современный бизнес). - ISBN 5-7654-2187-3. - ISBN 0-471-47925-X (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Виноградова, Т. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

2.
ВА687681
Cартейн, Либби.
Люди - "начинка" бренда [Текст] : восемь осн. требований для установления психол. контакта ваших сотрудников с вашим бизнесом / Л. Cартейн, М. Шуманн ; пер. с англ. О. И. Зорь ; ред. пер. ЕгВ. П. Егоров. - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2007. - XVI, 277 c. - ISBN 978-966-415-039-9. - ISBN 0-7879-8189-3 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Шуманн, Марк; Егоров, В. П. (ред.); (ред.пер.); Зорь, О. И. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

3.
ВС44877
Тангейт, Марк.
Построение бренда в сфере моды: от Armani до Zara [Текст] / М. Тангейт ; пер. с англ. А. Лисицына ; ред. пер. ДрЕ. Дронова ; Zimaletto. - 2-е изд. - М. : Альпина Бизнес Букс, 2007. - 291 с. - Библиогр.: с. 277-278. - ISBN 5-9614-0454-4. - ISBN 0-470-85149-X (англ.)
Перевод изд.: Fashion Brands. Branding Style from Armani to Zara/ Mark Tungate. London and Sterling, 2005. - Парал. тит. л. на англ. яз.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Дронова, Е. (ред.); (ред.пер.); Лисицына, А. (пер. с англ.); Zimaletto

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд

4.
ВС44905
Зальцман, Мариан.
Пусть о вас заговорят. Как формировать спрос с помощью молвы [Текст] / М. Зальцман [и др.] ; пер. с англ. И. Н. Морозова. - М. ; СПб. ; К. : Диалектика, 2007. - 218 с. - Библиогр.: в конце глав. - ISBN 978-5-8459-0930-5 (рус.). - ISBN 0-471-27345-7 (англ.)
Перевод изд.: BUZZ. Harness the Power of Influence and Create Demand/ Marian Salzman, Ira Matathia, Ann O'Reilly, 2003. - Парал. тит. л. на англ. яз.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Мататиа, Айра; О'Рейли, Энн; Морозова, И. Н. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд
Основний фонд

5.
ВА695590
Шмит, Бернд.
Эстетика маркетинга: стратегия менеджмента, создания брэнда и имиджа компании [Текст] / Б. Шмит, А. Симонсон ; пер. с англ. Е. В. Швец. - М. : АСТ ; М. : Транзиткнига, 2005. - 396 с.: ил. - ISBN 5-17-027868-3 (ООО "Издательство АСТ"). - ISBN 5-9578-1440-7 (ООО "Транзиткнига"). - ISBN 985-13-4101-0 (Харвест)
Перевод изд.: Marketing Aesthetics/ Bernd H.Schmitt and Alexander Simonson, 1997

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Симонсон, Алекс; Швец, Е. В. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд

6.
ВС40205
Уиллер, Алина.
Индивидуальность бренда. Руководство по созданию, продвижению и поддержке сильных брендов [Текст] : пер. с англ. / А. Уиллер. - М. : Альпина Бизнес Букс, 2004. - 235 с.: ил. - ISBN 5-9614-0059-Х (рус.). - ISBN 0-471-21326-8 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

7.
ВА668602
Герман, Дан.
Рождение брэнда [Текст] : практ. руководство / Д. Герман ; пер. Е. Крикушенко. - М. : Гелеос, 2004. - 344 с. - ISBN 5-8189-0361-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Крикушенко, Е. (пер.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

8.
ВА669936
Тамберг, Виктор.
Бренд: боевая машина бизнеса [Текст] / В. Тамберг, А. Бадьин. - М. : Олимп-Бизнес, 2005. - 238 с. - ISBN 5-9693-0007-1

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Бадьин, Андрей

Видання зберігається у :
Основний фонд

9.
ВА669918
Винсент, Лоуренс.
Легендарные бренды [Текст] : раскрученные рекламные мифы, в которые поверил весь мир / Л. Винсент. - М. : ФАИР-ПРЕСС, 2004. - 333 с. - ISBN 5-8183-0791-3 (рус.). - ISBN 0-7931-5560-6 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

10.
ВС41591
Дробо, Кевин.
Секреты сильного бренда [Текст] : как добиться коммерческой уникальности / К. Дробо ; пер. с англ. Ю. Орлова. - М. : Альпина Бизнес Букс, 2005. - 274 с. - Библиогр.: с. 273-274. - ISBN 5-9614-0109-X (рус.). - ISBN 0-273-65035-1 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Орлова, Ю. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

11.
ВА671647
Хилицки, Крис.
Минуточку внимания! [Текст] : будьте собой - и вы станете самым успешным брендом / К. Хилицки ; пер. с англ. В. О. Шагоян ; науч. ред. пер. В. Н. Савченко. - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2006. - XXII, 263 с. - ISBN 0-471-67889-9 (англ.). - ISBN 966-8644-71-9

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Савченко, В. Н. (науч. ред. пер.); Шагоян, В. О. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

12.
ВА678019
Гейер, Геннадий Валерьевич.
Брендинг в инновационной стратегии предприятия [Текст] / Г. В. Гейер, А. В. Ландик ; Донецкий гос. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского. - Донецк : Норд-Пресс, 2006. - 136 с. - Библиогр.: с. 125-136. - ISBN 966-380-129-8

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Ландик, Андрей Валентинович; Донецкий государственный университет экономики и торговли имени М. Туган-Барановского

Видання зберігається у :
Основний фонд

13.
ВА713160
Бонтур, Анн.
Омоложение бренда [Текст] : как увеличить ценность бренда, чтобы предотвратить его старение: пер. с фр. / А. Бонтур, Ж. Лейю. - К. : Companion Group, 2008. - 320 с. - Библиогр.: с. 297-308. - ISBN 978-2708127500 (франц.). - ISBN 978-966-96692-8-5

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Лейю, Жан-Марк

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

14.
ВА730361
Трофимов, Ярослав И..
Брендинг и идентификация настоящего и будущего [Текст] / Ярослав Трофимов. - О. : Пласке, 2009. - 95 с. : ил. - 300 прим. - ISBN 978-966-8692-25-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Видання зберігається у :
Основний фонд

15.
ІВ205560
Gregory, James R.
Branding across borders [Text] : a guide to global brand marketing / J. R. Gregory ; with J. G. Wiechmann. - Chicago[etc.] : McGraw-Hill, 2002. - XXIV, 232 p.: fig. - ISBN 0-658-00945-1

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Wiechmann, Jack G (with.)

Видання зберігається у :

16.
ІВ207880
Calloway, Joe.
Indispensable: how to become the company that your customers can't live without [Text] / J. Calloway. - Hoboken, New Jersey : John Wiley & Sons, 2005. - XIII, 226 p. - ISBN 0-471-70308-7

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

17.
ІВ207864

How to use advertising to build strong brands [Text] / ed. J. P. Jones. - Thousand Oaks, California[etc.] : Sage publications, 1999. - 394 p.: fig. - ISBN 0-7619-1243-6

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Jones, John Philip (ed.)

Видання зберігається у :

18.
ВА750381
   Кендюхов, Олександр Володимирович.
Брендинг: принципи управління та методологія оцінки [Текст] : монографія / О. В. Кендюхов, Д. С. Файвішенко ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. - Донецьк : ДонНУЕТ, 2012. - 210 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 185-210. - 500 прим. - ISBN 978-966-385-255-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Файвішенко, Діана Сергіївна; Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

19.
ВА764416

Анатомия бренда 2 [Текст] : [пер. с англ.] / Валентин Перция [и др.]. - Изд. 2-е, доп. - М. ; СПб. ; К. : Диалектика - Вильямс, 2011. - 236 с. : рис., табл. - 1000 прим. - ISBN 978-5-8459-1734-8 (рус.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Перция, Валентин; Мамлеева, Лилия; Панин, Александр; Ткаченко, Ольга; Логачева, Татьяна; Ковалев, Руслан

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд

20.
ІВ218297
Schollmeyer, Thomas.
Die Behandlung von Unsicherheit bei Medienprodukten und die finanzielle Wirkung von Marken [Text] : Diss. / Thomas Schollmeyer ; Wirtschafts- und Sozialwissenschaftlichen Fak. der Univ. zu Köln. - Köln : [s. n.], 2012. - V, 623 S. : Abb. - Бібліогр.: с. 77-80

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Universität zu Köln. Wirtschafts- und Sozialwissenschaftlichen Fakultät

Видання зберігається у :
Основний фонд

...
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського