Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (30)
Пошуковий запит: (<.>U=У529.0-211.1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 55
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
ВА580498

Галузевий маркетинг [Текст] : навч. посібник для студ. екон. спец. / А. Дем'янов [та ін.] ; Тернопільська академія народного господарства. - К. : [б.в.], 1997. - 176 с. - ISBN 5-7763-9073-7

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Дем'янов, Анатас; Савельєв, Євген Васильович; Штефанич, Дмитро Андрійович; Андрушків, Б. М.; Тибінь, А. М.; Тернопільська академія народного господарства

Видання зберігається у :
Основний фонд

2.
ВА592126
Крэнделл, Рик.
1001 способ успешного маркетинга, даже если вы ненавидите продавать [Текст] / Р. Крэнделл ; пер. с англ. К. Ткаченко. - М. : Фаир-пресс, 1999. - 494 с. - ISBN 5-8183-0082-X

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Ткаченко, К. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

3.
ВА644808
Барнс, Джон.
Маркетинговое дзюдо [Текст] / Д. Барнс, Р. Ричардсон ; пер. с англ. В. Бронский. - СПб. : Издательский Дом "Нева", 2003. - 186 с.: ил. - (Серия "На пути к успеху"). - ISBN 5-7654-3206-9. - ISBN 0-273-66316-X (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Ричардсон, Ричард; Бронский, В. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд
Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу
Відділ обмінно-резервних фондів

4.
ВС39116
Бернет, Джон.
Маркетинговые коммуникации. Интегрированный подход [Текст] / Д. Бернет, С. Мориарти ; пер. с англ. Н. Габенов, В. Кузин. - СПб. [и др.] : Питер, 2001. - 860 с.: ил. - (Маркетинг для профессионалов). - Библиогр.: с. 821-829. - ISBN 5-272-00232-6

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Мориарти, Сандра; Габенов, Н. (пер. с англ.); Кузин, В. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд
Основний фонд

5.
ВС38616
Шульц, Дон.
Стратегические бренд-коммуникационные кампании [Текст] / Д. Шульц, Б. Барнс ; пер. В. Г. Быстров [и др.]. - М. : Издательский Дом Гребенникова, 2003. - 512 с.: рис. - (Серия "Маркетинговые коммуникации"). - ISBN 5-938-90006-9 (рус.). - ISBN 0-844-22952-0 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Барнс, Бет; Быстров, В. Г (пер.); (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

6.
ВА645076
Мори, Док.
Искусство телемаркетинга: общение по телефону для менеджера по продажам [Текст] / Д. Мори ; пер. с англ. А. Шкуратов. - Ростов н/Д. : Феникс, 2003. - 159 с. - (Серия "Бизнес-клас") (Мировой бестселлер). - ISBN 5-222-03410-0
На обл. авт. не указ.

Рубрикатор НБУВ:
 Ю953 
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Шкуратов, А. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

7.
ВА645429
Рэнделл, Джеффри.
Брендинг [Текст] : краткий курс / Д. Рэнделл ; пер. Р. Захарчева. - М. : Фаир-пресс, 2003. - 215 с. - (Начальная школа бизнеса). - Библиогр.: с. 212-214. - ISBN 5-8183-0646-1 (рус.). - ISBN 0-7494-32810 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Захарчева, Р. (пер.); (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

8.
ВА646332
Хейг, Мэт.
Крупнейшие ошибки брендинга [Текст] : 100 самых громких провалов в истории торговых марок / М. Хейг ; пер. с англ. А. В. Козлов, Л. Е. Ордановская. - СПб. : Издательский Дом "Нева", 2003. - 191 с. - (Современный бизнес). - ISBN 5-7654-3181-X. - ISBN 0-7494-3927-0 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Козлов, А. В. (пер. с англ.); Ордановская, Л. Е. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

9.
ВА647641
Траут, Джек.
Дифференцируйся или умирай! Выживание в эпоху убийственной конкуренции [Текст] / Д. Траут, С. Ривкин ; пер. с англ. С. Жильцов. - СПб. : Питер ; М. ; Х. ; Минск : [б.и.], 2002. - 223 с. - (Серия "Деловой бестселлер"). - Библиогр.: с. 222-223. - ISBN 5-94723-021-6. - ISBN 0-471-35764-2 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Ривкин, Стив; Жильцов, С. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

10.
ВА648211
Эллвуд, Ян.
100 приемов эффективного брендинга [Текст] / Я. Эллвуд ; пер. с англ. С. Жильцов ; ред. пер. КаЮ. Н. Каптуревский. - СПб. : Питер ; М. ; Х. ; Минск : [б.и.], 2002. - 367 с. - (Серия "Маркетинг для профессионалов"). - Библиогр.: с. 351-357. - ISBN 5-97423-109-3. - ISBN 0-7494-3279-9 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Каптуревский, Ю. Н. (ред.); (ред.пер.); Жильцов, С. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд
Основний фонд

11.
ВА648203
Д'Алессандро, Дэвид Ф..
Войны брендов. 10 правил создания непобедимой торговой марки [Текст] / Д. Ф. Д'Алессандро. - СПб. : Питер ; М. ; Х. ; Минск : [б.и.], 2002. - 223 с. - (Серия " Деловой бестселлер"). - ISBN 5-94723-147-6. - ISBN 0-07-136293-2 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

12.
ВА648568
Хилл, Сэм.
Радикальный маркетинг [Текст] : от Гарварда до Харлея - уроки десяти компаний, которые нарушали правила и создавали сенсации / С. Хилл, Г. Рифкин ; Пер. с англ. Н. Скворцова. - М. : Альпина Бизнес Букс, 2004. - 414 с. - (Нестандартный подход). - ISBN 5-9614-0010-7 (рус.). - ISBN 0-88730-979-8 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Рифкин, Гленн; Скворцова, Н. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

13.
ВА649048
Постма, Пол.
Новая эра маркетинга. Будущее маркетинга в век новых технологий [Текст] / П. Постма ; пер. Л. Царук. - СПб. [и др.] : Питер, 2002. - 202 с.: рис. - (Серия "Маркетинг для профессионалов"). - ISBN 5-318-00607-8. - ISBN 0-07-052675-3 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Царук, Л. (пер.); (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

14.
ВС38964
Холленсен, Свен.
Глобальный маркетинг [Текст] / С. Холленсен ; пер. с англ. Е. Носов, К. Юрашкевич. - Минск : ООО "Новое знание", 2004. - 832 с.: ил. - ISBN 985-475-051-5 (рус.). - ISBN 0-273-64644-3 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Носов, Е. (пер. с англ.); Юрашкевич, К. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

15.
ВА650150
Фейлла, Нэнси.
Лучший путь к лучшей жизни [Текст] / Н. Фейлла, Д. Джеймс. - М. : Фаир-Пресс, 2002. - 133 с. - (Библиотека MLM). - ISBN 5-8183-0458-2

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Джеймс, Джерри

Видання зберігається у :
Основний фонд

16.
ВС40423
Хулей, Грэм.
Маркетинговая стратегия и конкурентное позиционирование [Текст] : пер. с англ. / Г. Хулей [и др.]. - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2005. - XIV, 774 с.: рис. - Библиогр.: с. 741-762. - ISBN 0-273-65516-7 (англ.). - ISBN 966-8644-16-6

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Сондерс, Джон; Пирси, Найджел

Видання зберігається у :
Основний фонд

17.
ВС39643
Ламбен, Жан-Жак.
Менеджмент, ориентированный на рынок [Текст] : стратегический и операционный маркетинг / Ж. Ламбен ; пер. с англ. С. Жильцов ; ред. пер. КоВ. Б. Колчанов. - СПб. [и др.] : Питер, 2004. - 796 с.: рис., табл. - (Серия "Классика МВА"). - Библиогр.: с. 764-785. - ISBN 5-272-00136-2. - ISBN 0-333-79319-6 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Колчанов, В. Б. (ред.); (ред.пер.); Жильцов, С. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

18.
ВА654189
Анхолт, Симон.
Брендинг: дорога к мировому рынку [Текст] : учеб. пособие / С. Анхолт ; пер. с англ. Ю. В. Алабина. - М. : Кудиц-Образ, 2004. - 270 с. - Библиогр.: с. 261-264. - ISBN 0-7506-5699-9. - ISBN 5-9579-0014-1

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Алабина, Ю. В. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

19.
ВА654198

Школа маркетинга Келлога [Текст] : факультет школы Келлога Северо-Западного ун-та / пер. с англ. Ю. Близнюк [и др.] ; ред. пер. МеМ. Медников ; ред. Д. Якобуччи ; предисл. Ф. Котлер. - СПб. [и др.] : Питер, 2004. - 397 с.: рис., табл. - (Серия "Маркетинг для профессионалов"). - Библиогр.: с. 372-397. - ISBN 5-318-00790-2. - ISBN 0-471-35399-X (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Якобуччи, Доун (ред.); Медников, М. (ред.); (ред.пер.); Близнюк, Ю. (пер. с англ.); Котлер, Филип (предисл.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

20.
ВС43800
Райт, Рэй.
В2В-маркетинг: Пошаговое руководство [Текст] / Р. Райт ; пер. О. В. Теплых ; науч. ред. А. А. Виноградова. - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2007. - 624 c. - Библиогр.: в конце разделов. - ISBN 0-273-94947 (англ.). - ISBN 978-966-415-000-9

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Виноградова, А. А. (науч. ред.); Теплых, О. В. (пер.); (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд

...
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського