ВА750381
   Кендюхов, Олександр Володимирович.
Брендинг: принципи управління та методологія оцінки [Текст] : монографія / О. В. Кендюхов, Д. С. Файвішенко ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. - Донецьк : ДонНУЕТ, 2012. - 210 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 185-210. - 500 прим. - ISBN 978-966-385-255-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Файвішенко, Діана Сергіївна; Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд