Пошуковий запит: (<.>A=Мачинська Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 46
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
| Львівський національний університет імені Івана Франка.
Вісник Львівського університету : Серія педагогічна / Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. – Львів: Світ, 1969. - Виходить двічі на рік. - ISSN 2078-5526 Додаткові відомості та надходження |
|
2. |
Броварник М. Особливості організації виховного процесу у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / М. Броварник, Н. Мачинська // Молодь і ринок. - 2013. - № 6. - С. 100-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_6_20 Охарактеризовано особливості організації виховного процесу у ВНЗ. Описано розвиток навчально-виховного процесу на різних курсах, що зумовлено наявністю лідерського потенціалу кожної групи та знаходить відображення у розвитку та становленні особистості студента. Проаналізовано напрями роботи органів студентського самоврядування та проблеми лідерства студентів. Обговорено важливі завдання науково-педагогічних працівників та органів самоврядування. Підсумовано, що випускники університету мають бути не просто досвідченими спеціалістами, а людьми творчими, духовно багатими із демократичним світобаченням. Охарактеризованы особенности организации воспитательного процесса в ВУЗ. Описано развитие учебно-воспитательного процесса на различных курсах, что обусловлено наличием лидерского потенциала каждой группы и находит отражение в развитии и становлении личности студента. Проанализированы направления работы органов студенческого самоуправления и проблемы лидерства студентов. Обсуждены важные задачи научно-педагогических работников и органов самоуправления. Подытожено, что выпускники университета должны быть не просто знающими специалистами, а людьми творческими, духовно богатыми с демократическим мировоззрением.Characterized by features of the organization of the educational process in higher education. Describes the development of educational-educational process at different rates, which is caused by the leadership potential of each group and is reflected in the development and formation of the individual student. Analyzed areas of work of the student government and leadership issues students. Otherwise, an important task of scientific and pedagogical workers and governments. Summarize that university graduates must not only be knowledgeable professionals and creative people, spiritually rich with a democratic outlook.
|
3. |
Мачинська Н. Теоретичні аспекти організації процесу педагогічної підготовки майбутніх магістрів в умовах вищого навчального закладу непедагогічного профілю [Електронний ресурс] / Н. Мачинська // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2013. - Вип. 6. - С. 129-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2013_6_18 Розкрито теоретичні аспекти процесу педагогічної підготовки майбутніх магістрів за умов ВУЗ непедагогічного профілю. Обгрунтовано напрями реформування системи вищої освіти. Проаналізовано види мотивів і визначено залежність розвитку мотивації магістрантів від ефективності організації учбово-пізнавальної діяльності викладачами.Раскрыты теоретические аспекты процесса педагогической подготовки будущих магистров в условиях ВУЗ непедагогического профиля. Обоснованы направления реформирования системы высшего образования. Проанализированы виды мотивов и определена зависимость развития мотивации магистрантов от эффективности организации учебно-познавательной деятельности преподавателями.The article describes the theoretical aspects of the future masters pedagogical training in a non-teaching higher educational establishment, the author substantiates the directions of higher education reform, analyzes the types of motives and determines the relation between future masters motivation and effectiveness of the teachers learning activity organization.
|
4. |
Мачинська Н. Впровадження ступеневої підготовки майбутніх фахівців в умовах вищої школи: досвід Російської Федерації [Електронний ресурс] / Н. Мачинська // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.1. - С. 96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1_23 Висвітлено досвід Російської Федерації з проблеми впровадження ступеневої підготовки майбутніх фахівців у ВНЗ у контексті Болонського процесу. Розкрито історичні передумови виникнення та використання термінів «бакалавр», «магістр», «доктор» у системі вищої освіти. Проаналізовано окремі нормативно-правові акти РФ стосовно запровадження ступеневої підготовки фахівців у практику роботи ВНЗ та охарактеризовано встановлені законодавством РФ рівні вищої професійної освіти. Зазначено, що досвід російських ВНЗ щодо переходу на нову систему підготовки кадрів заслуговує на увагу не тільки з боку науково-педагогічних працівників, але й представників влади.Освещен опыт Российской Федерации по проблеме внедрения ступенчатой подготовки будущих специалистов в ВУЗ в контексте Болонского процесса. Раскрыты исторические предпосылки возникновения и использования терминов «бакалавр», «магистр», «доктор» в европейской системе образования. Проанализированы отдельные нормативно-правовые акты РФ по внедрению ступенчатой подготовки специалистов в практику работы ВУЗ и охарактеризованы установленные законодательством РФ уровни высшего профессионального образования. Отмечено, что опыт российских ВУЗ по переходу на новую систему подготовки кадров заслуживает внимания не только со стороны научно-педагогических работников, но и представителей власти.The articled the experience of speed training of future professionals in higher education in the context of the Bologna process, the author analyzed the historical conditions of using and the etymology of the terms «bachelor», «master», «doctor» for referring of the respective levels of education.
|
5. |
Мачинська Н. І. Психологічна компетентність – необхідна складова професійної компетентності майбутнього фахівця [Електронний ресурс] / Н. І. Мачинська // Інженерні та освітні технології в електротехнічних і комп'ютерних системах. - 2013. - № 1. - С. 123-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itot_2013_1_13
|
6. |
Мачинська Н. І. Організація неперервної педагогічної практики магістрантів [Електронний ресурс] / Н. І. Мачинська // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2014. - Вип. 1. - С. 11-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2014_1_3
|
7. |
Мачинська Н. І. Впровадження ігрових технологій навчання у практику підготовки майбутніх магістрів [Електронний ресурс] / Н. І. Мачинська // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Педагогіка. - 2011. - Т. 158, Вип. 146. - С. 18-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2011_158_146_5
|
8. |
Мачинська Н. І. Проблема професійно-педагогічної підготовки магістрантів у педагогічній теорії [Електронний ресурс] / Н. І. Мачинська // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 38(1). - С. 113-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2013_38(1)__20
|
9. |
Мачинська Н. І. Педагогічна освіта магістрантів у Російській Федерації: теоретичний аналіз [Електронний ресурс] / Н. І. Мачинська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 19(1). - С. 251-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_19(1)__39 Розглянуто проблему педагогічної освіти магістрантів вищих навчальних закладів (ВНЗ) різного профілю у Російській Федерації. Визначено етапи та основні завдання реалізації Програми розвитку педагогічної освіти в Росії. Названо принципи забезпечення якості підготовки майбутнього фахівця за умов магістратури ВНЗ. Проаналізовано умови ефективної педагогічної підготовки майбутніх магістрів за умов ВНЗ непедагогічного профілю.
|
10. |
Мачинська Н. І. Психологічні механізми учинення злочину [Електронний ресурс] / Н. І. Мачинська, О. Ю. Завойська // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. серія психологічна. - 2013. - Вип. 1. - С. 104-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvldu_2013_1_13
|
11. |
Мачинська Н. І. Модель педагогічної освіти магістрантів вищих навчальних закладів непедагогічного профілю в контексті акмеологічного підходу [Електронний ресурс] / Н. І. Мачинська // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 1. - С. 53-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2014_1_9
|
12. |
Мачинська Н. І. Роль і місце дисциплін психолого-педагогічного циклу у формуванні професійно-педагогічної компетентності майбутнього фахівця в умовах магістратури вищого навчального закладу непедагогічного профілю [Електронний ресурс] / Н. І. Мачинська // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 12. - С. 225-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_12_52 Проаналізовано теоретичні аспекти понять „компетентність”, „компетентнісний підхід”. Наведено характеристику окремих компетенцій як складових професійно-педагогічної підготовки майбутнього фахівця за умов магістратури ВНЗ непедагогічного профілю. Виокремлено професійно-педагогічну компетентність, визначено необхідність її формування у процесі педагогічної підготовки магістранта за умов ВНЗ непедагогічного профілю. Розкрито роль дисциплін психолого-педагогічного циклу у формуванні професійно-педагогічної компетентності магістрантів.Проанализированы теоретические аспекты понятий „компетентность”, „компетентностный подход”. Дана характеристика отдельных компетенций как составляющих профессионально-педагогической подготовки будущего специалиста в условиях магистратуры ВУЗ непедагогического профиля. Выделена профессионально-педагогическая компетентность, обоснована необходимость ее формирования в процессе педагогической подготовки магистранта в условиях ВУЗ непедагогического профиля. Раскрыта роль дисциплин психолого-педагогического цикла в формировании профессионально-педагогической компетентности магистрантов.The article examines the theoretical aspects of the concepts of „competence”, „competence approach” the characteristic of individual competencies as the components of vocational and educational training of future specialists in graduate university non-teaching profile is given. The author singled the professional and pedagogical competence, the necessity of its formation in the process of teacher training undergraduates in university of nonteaching profile is determined, the role of psychological andpedagogical disciplines cycle in shaping of vocational teacher competence of the undergraduates is discloses.
|
13. |
Мачинська Н. Актуалізація особистості студента в контексті акмеологічного підходу як чинник розвитку вищої школи [Електронний ресурс] / Н. Мачинська // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 2. - С. 55-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2014_2_10
|
14. |
Мачинська Н. І. Психологічна культура як складник професіоналізму викладача [Електронний ресурс] / Н. І. Мачинська, В. Б. Лагутін // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. серія психологічна. - 2011. - Вип. 2. - С. 229-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvldu_2011_2_23
|
15. |
Мачинська Н. І. Психолого-педагогічні аспекти адаптації першокурсників до навчання у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / Н. І. Мачинська, А. В. Марчук // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. серія психологічна. - 2012. - Вип. 1. - С. 142-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvldu_2012_1_16
|
16. |
Нагірняк М. Я. Практичні аспекти організації навчального процесу у вищому навчальному закладi [Електронний ресурс] / М. Я. Нагірняк, Н. І. Мачинська // Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. - 2011. - № 5(2). - С. 191-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vldubzh_2011_5(2)__35
|
17. |
Мачинська Н. Компетентнісний підхід у дослідженнях педагогічної освіти магістрантів непедагогічного профілю [Електронний ресурс] / Н. Мачинська // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 112. - С. 237-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2012_112_32
|
18. |
Мачинська Н. Практичні аспекти реалізації змісту педагогічної освіти магістрантів вищих навчальних закладів непедагогічного профілю [Електронний ресурс] / Н. Мачинська // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 120. - С. 223-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_120_36
|
19. |
Мачинська Н. Педагогічна освіта як складова становлення майбутнього фахівця в умовах вищого навчального закладу непедагогічного профілю [Електронний ресурс] / Н. Мачинська // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 103. - С. 183-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2012_103_26
|
20. |
Мачинська Н. І. Проблема психолого-педагогічної моделі викладача вищої школи у сучасних дослідженнях [Електронний ресурс] / Н. І. Мачинська // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2012. - № 46. - С. 6-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2012_46_4
|
| |