Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70487/2013/38(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми сучасної педагогічної освіти
: зб. наук. пр..- Ялта. Педагогіка і психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Растригіна А. М., Яненко О. А. Педагогічний супровід процесу формування професійної мобільності майбутнього педагога-музиканта. - C. 3-7.
  4. Сімак А. А. Аналіз когнітивних дескрипторів в рамках преференційного стилю по долання. - C. 8-12.
  5. Дибкова Л. М. Управління процесом оцінювання навчальних результатів у вищій школі. - C. 13-19.
  6. Абрамова И. В. Значение метода семантического анализа для понимания этиопатогенетических взаимоотношений. - C. 20-29.
  7. Белоусов И. В. Оптимизация условий для работы студентов в учебных аудиториях на принципах эргономики. - C. 30-35.
  8. Борова Т. А. Шляхи ефективної взаємодії викладачів та студентів у навчально-виховному процесі ВНЗ. - C. 36-42.
  9. Богослова Е. Г. Подготовка психологов-практиков к использованию телесно-ориентированных технологий в профессиональной деятельности. - C. 43-47.
  10. Бугаева П. В. Педагогические условия профессиональной подготовки будущих инженеров-электриков. - C. 48-53.
  11. Головань М. С. Упровадження європейської кредитно-трансферної системи як інноваційної технології організації навчання. - C. 54-60.
  12. Гордиенко Т. П., Савченко Е. В., Бугаева П. В. Формирование профессиональной компетентности будущего инженера при помощи развития абстрактно-логического мышления студентов. - C. 61-67.
  13. Ефимова В. М., Скоромная Н. Н. Ролевая игра в формировании медико-гигиенической компетентности будущего учителя. - C. 68-74.
  14. Калінська О. П., Івлєв О. М. Особливості використання методів маніпулятивного впливу в системі суб’єктів навчально-виховного процесу. - C. 75-85.
  15. Карташова Ю. О. Диференційований підхід до інтернаціонального виховання піонерів (70−80-ті рр. хх ст.). - C. 86-90.
  16. Колесник К. С. Індустрія перекладу та професійна підготовка перекладачів в університетах Канади. - C. 91-95.
  17. Мірошниченко О. М. Здоров’язбережувальні технології в загальноосвітній школі. - C. 96-100.
  18. Большакова А. М. Задоволеність якістю життя та особливості ставлення до оточуючих у майбутніх правоохоронців. - C. 101-108.
  19. Марчук О. О. Методика викладання навчальних дисциплін у духовних семінаріях України у другій половині ХІХ століття. - C. 108-112.
  20. Мачинська Н. І. Проблема професійно-педагогічної підготовки магістрантів у педагогічній теорії. - C. 113-117.
  21. Мухтерем Э. Ф. Возможности театрального искусства в эстетическом воспитании детей младшего школьного возраста. - C. 118-121.
  22. Поліщук Н. М. Авторська концепція підручників з основ здоров’я для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 122-130.
  23. Ненько Ю. П. Основні тенденції розвитку культури мовлення майбутніх офіцерів у внз радянського періоду. - C. 131-135.
  24. Посторонко А. І. Інтерактивні технології навчання як засіб розвитку творчого потенціалу майбутнього інженера-технолога. - C. 136-140.
  25. Терещук Д. Г. Лінгводидактична модель симуляційного навчання стратегічної компетенції у говорінні майбутніх вчителів англійської мови. - C. 141-146.
  26. Гончарова О. М., Апанович Т. І. Готовність майбутніх фахівців туристичної сфери до застосування інформаційно-комунікаційних технологій як складова професійної підготовки. - C. 147-151.
  27. Терещенко М. В. Ефективність запровадження експериментальної програми становлення позитивного образу сім’ї у дошкільників. - C. 152-158.
  28. Топольник Я. В. Дидактичні умови наукової організації навчальної праці студентів у педагогічному університеті. - C. 159-164.
  29. Фадєєв В. І., Лемещенко О. Р. Усвідомлене батьківство: сучасна модель сім’ї. - C. 165-170.
  30. Шарий Д. Ю. Особливості використання мультимедійних технологій на заняттях з англійської мови у вищих навчальних закладах. - C. 171-176.
  31. Шишкіна Л. О. Про необхідність формування професійної мобільності майбутніх учителів філологічних спеціальностей в процесі фахової підготовки. - C. 177-187.
  32. Семиченко В. А., Кудусова Э. Н. Вариативность мышления как объект психологического анализа. - C. 188-206.
  33. Світич С. А. Проблема психологічних особливостей соматично ослаблених учнів в навчально-виховному процесі. - C. 207-214.
  34. Алімасова Д. П. Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх менеджерів. - C. 215-221.
  35. Горбунова Н. В. Наукова складова професійної підготовки майбутніх фахівців у ВНЗ. - C. 222-231.
  36. Федчишин Н. О. Ґ.-А. Лінднер – виразник гербартіанських ідей в Австро-Угорщині. - C. 232-237.
  37. Улунова Г. Є. Професійна психологічна культура державного службовця як культура особистості. - C. 238-243.
  38. Гук Л. І. Педагогічні погляди егертона раєрсона (1803-1888) як чинник формування системи шкільної освіти канади. - C. 244-250.
  39. Чайковська О. М. Психологічні особливості конфліктності особистості у підлітковому віці. - C. 251-257.
  40. Картава Ю. К. Моделювання процесу розвитку професійної компетентності вчителів-філологів у системі післядипломної освіти АР Крим. - C. 258-262.
  41. Бекиров С. Н. Актуальность формирования политической культуры студенческой молодежи Украины. - C. 263-270.
  42. Козубцов І. М., Козубцова Л. С. Квінтесенція знань про природу зародження творчості і креативного мислення у вчених. - C. 271-276.
2013
Вип. 38(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського