Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2013/120<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки
Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Радул В. Дидактичні аспекти застосування сучасних технологій навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи. - C. 3-9.
  4. Rastrygina A. Educational space of free self-determination of a personality in context of pedagogy of freedom. - C. 9-15.
  5. Ratsul A. Strateges and principles of family education. - C. 15-22.
  6. Дьяконов Г. Діалогічні аспекти вищої освіти. - C. 22-28.
  7. Мельничук С. Позанавчальна художньо-естетична діяльність у системі виховної роботи педагогічних інститутів України (1945-1980 рр.). - C. 29-34.
  8. Калініченко Н. Уроки історії: трудової підготовки учнів у авторських сільських школах В. О. Сухомлинського, І. Г. Ткаченка, О. А. Захаренка (друга половина XX століття). - C. 34-41.
  9. Kushnir V., Rozhkova N. Models of the learning situations from the positions of the theory of activity in different types of training. - C. 41-48.
  10. Ogienko O. Transgressive approach to out-of-school education in poland. - C. 48-56.
  11. Черкасов В. Характеристика принципів формування естетичної культури молоді. - C. 56-63.
  12. Бабенко Л. Ренесансна перспектива як образне відображення зорового сприйняття навколишнього простору. - C. 64-67.
  13. Бєлкова Т. Теоретико-методологічні основи психофізичного розвитку дітей з функціональними обмеженностями підліткового віку. - C. 68-71.
  14. Біденко Н. Охоплення дітей 1-6 років життя постійними дошкільними навчальними закладами Кіровоградської області у кінці XX на початку XXI століття. - C. 72-78.
  15. Бродова О. Психолого-педагогічні умови формування комунікативних умінь майбутніх пілотів. - C. 78-85.
  16. Брояковський О. Педагогічна діяльність Єлисаветградської громади 70-х – початку 80-х років ХІХ століття. - C. 85-88.
  17. Ганжа О. Критеріально-рівневий підхід дослідження соціально-професійної зрілості майбутнього фахівця-правознавця. - C. 89-99.
  18. Гейченко М. Становлення та розвиток проблеми виконавської інтерпретації в Україні. - C. 99-103.
  19. Герасименко Л. Застосування інтегративного підходу в навчанні майбутніх пілотів професійно-орієнтованої іноземної мови. - C. 104-109.
  20. Глазкова І. Компетентність запобігання та подолання бар’єрів: методологічні орієнтири дослідження. - C. 109-117.
  21. Гур’янова О. Активізація творчого мислення студентів за допомогою нових педагогічних технологій. - C. 117-127.
  22. Гуцало Е. Формування компенсаторних механізмів дефіциту уваги та гіперактивності у дітей. - C. 127-134.
  23. Демченко Ю. Самоосвітня компетентність в системі професійної підготовки майбутнього вчителя математики. - C. 134-141.
  24. Дідич Г. Вплив музично-естетичного досвіду на розвиток емоційно-образної сфери школяра. - C. 141-148.
  25. Дубінка М. Проблема професійного самовизначення студентів у вищому педагогічному навчальному закладі. - C. 148-155.
  26. Ефименко Н. Специфика двигательных нарушений у детей "цервикаликов". - C. 156-165.
  27. Задкова О. Теоретичні основи підготовки курсантів-пілотів до дій в особливих випадках польоту. - C. 166-171.
  28. Zakharova O. Scientific and pedagogical outlook of K. Denek. - C. 171-175.
  29. Захарова Є. Особливості навчально-виховного середовища в процесі реалізації ліберальної теорії громадянського виховання у старшій школі США. - C. 176-183.
  30. Калінін А. Особливості використання матеріалів засобів масової інформації в процесі викладання економічних дисциплін у вищих навчальних закладах. - C. 183-190.
  31. Калюжна О. Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутнього педагога-музиканта в системі неперервної освіти. - C. 190-196.
  32. Клочек Л. Дослідження психологічної складової конструкту справедливості. - C. 196-203.
  33. Коломієць О. Формування духовної культури майбутнього фахівця в соціокультурних умовах сьогодення. - C. 204-210.
  34. Кравцова Т. Формування професійної компетентності майбутніх молодших медичних працівників засобами проблемно-модульного навчання. - C. 210-216.
  35. Krasnoshchok I. Psychological and pedagogical nature of students self-realization. - C. 216-222.
  36. Мачинська Н. Практичні аспекти реалізації змісту педагогічної освіти магістрантів вищих навчальних закладів непедагогічного профілю. - C. 223-230.
  37. Mytsenko V. The role of informational and communicational technologies in the formation of professional qualities of future economists. - C. 230-237.
  38. Молдабекова М., Асембаева М., Федоренко О., Мукамеденкызы В. Роль СМК в совершенствовании процесса обучения. - C. 237-242.
  39. Москаленко О. Аналіз підходів до вибору майбутньої професійної діяльності. - C. 242-248.
  40. Непокрита О. Особливості та напрямки розвитку оцінювальної діяльності вчителів початкової школи. - C. 248-253.
  41. Okolnicha T. The role of self-fulfillment of a head of an educational establishment in the process of management. - C. 254-259.
  42. Підлубна О. Впровадження рекомендацій міжнародної організації цивільної авіації у процес формування у майбутніх пілотів вмінь професійного спілкування. - C. 259-265.
  43. Подволоцька О. Уроки образотворчого мистецтва як формуючий аспект просторового мислення школярів. - C. 265-271.
  44. Ratsul A. How to keep the students motivated when teaching foreign languages. - C. 272-278.
  45. Руденко С. Соціальна відповідальність як особистісно-професійна якість майбутнього вчителя. - C. 279-286.
  46. Руденко Ю. Роль особистісно орієнтованого навчання в процесі формування готовності до особистісного самовизначення майбутнього соціального педагога. - C. 286-292.
  47. Спінул І. Особливості індивідуального стилю діяльності майбутніх учителів хореографії. - C. 293-299.
  48. Стельмах С., Ясінський В. Валеологічна поведінка викладача вищого навчального закладу в контексті здорового способу життя. - C. 299-306.
  49. Стратан-Артишкова Т. Емпатія в процесі композиторсько-виконавської творчості майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 307-312.
  50. Томашевська-Прядун С. Виховний вплив японської родини на формування моральності в підростаючих поколінь. - C. 312-319.
  51. Турчак А. Особливості підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до попередження шкідливих звичок учнів. - C. 319-326.
  52. Уйсімбаєва Н. Організація самостійної роботи майбутніх педагогів як основа їх професійної підготовки. - C. 326-333.
  53. Устименко-Косоріч О. Аналіз закономірностей розвитку сербської баянно-акордеонної школи в контексті культурно-історичної періодизації. - C. 333-339.
  54. Фатєєва К. Інноваційні підходи щодо піклування про новонароджених у виховній системі бориса та олени нікітіних (друга половина ХХ століття). - C. 339-344.
  55. Шарапова Т. Комплексний взаємозв’язок різних видів мистецтва на уроках музики. - C. 344-350.
  56. Шевченко А. Педагогічні основи формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до позакласної роботи. - C. 350-355.
  57. Язловецька О. Професійний імідж майбутніх учителів фізичної культури: сутність, компоненти та умови формування. - C. 356-362.
  58. Krahulík V. Rozbor harmonických jevů ve skladbě trauervorspiel und trauermarsch ference liszta (pro klavír), které se plně projevily v hudbě 20. Století. - C. 362-369.
  59. Ašenbrenerová I. Boloňská deklarace a hudební pedagogika v české republice. - C. 369-372.
  60. Kusák J., Mazurek J. Ostravská hudební výchova dětí, mládeže a dospělých v meziválečném období 1918-1938 v kontextu ostravské hudební kultury a české hudební výchovy. - C. 373-380.
  61. Hons M. Nástin vývoje analyticko kritického myšlení v české hudební vědě období 1918-1939. - C. 381-383.
  62. Kuželka V. Antonín Tučapský - tvorba pro dětské pěvecké sbory. - C. 383-387.
2013
Вип. 120
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського