Пошуковий запит: (<.>A=Мариновська О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Мариновська О. Я. Моделювання функціонального поля освітнього моніторингу [Електронний ресурс] / О. Я. Мариновська // Теорія та методика навчання та виховання. - 2012. - Вип. 32. - С. 89-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2012_32_12
|
2. |
Мариновська О. Я. Мисленнєвий експеримент як метод уведення системних понять: теорія і практика [Електронний ресурс] / О. Я. Мариновська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 5(1). - С. 59-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_5(1)__11
|
3. |
Мариновська О. Теорія і практика впровадження інновацій у післядипломній освіті: розвиток професійної компетентності вчителя [Електронний ресурс] / О. Мариновська // Обрії. - 2013. - № 1. - С. 27-31 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2013_1_11
|
4. |
Мариновська О. Я. Проектно-впроваджувальна діяльність як складова педагогічної інноватики [Електронний ресурс] / О. Я. Мариновська // Український педагогічний журнал. - 2015. - № 2. - С. 158-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2015_2_15
|
5. |
Мариновська О. Науково-методичний супровід упровадження педагогічних інновацій: сутність, специфіка, орієнтири реалізації [Електронний ресурс] / О. Мариновська // Рідна школа. - 2012. - № 8-9. - С. 28-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_8-9_8 Розкрито сутність, специфіку й орієнтири реалізації науково-методичного супроводу впровадження інновацій у систему проектно-впроваджувальної діяльності інституту післядипломної педагогічної освіти, одним зі шляхів розв'язання якої є формування готовності вчителів до цієї діяльності. Підкреслено поліфункціональне змістове наповнення визначення науково-методичного супроводу. Визначено структурні компоненти системи проектно-впроваджувальної діяльності, інноваційні продукти забезпечення якої експериментально апробовано. Розглянуто основні компоненти, етапи розроблення та реалізації науково-методичного проекту згідно з наведеною технологічною логікою. Зазначено, що в практиці впровадження інновацій методистами ОІППО застосовуються два види проектів: проекти з упровадження однієї інновації та проекти, що розробляються з метою реалізації науково-методичної проблеми, розв'язання якої потребує упровадження кількох інновацій різного рівня.Раскрыта сущность, специфика и ориентиры реализации научно-методического сопровождения внедрения инноваций в систему проектно-внедренческой деятельности института последипломного педагогического образования, одним из путей решения которой является формирование готовности учителей к этой деятельности. Подчеркнуто полифункциональное содержательное наполнение определения научно-методического сопровождения. Определены структурные компоненты системы проектно-внедренческой деятельности, инновационные продукты обеспечения которой экспериментально апробированы. Указано, что в практике внедрения инноваций методистами ОИППО применяются два вида проектов: проекты по внедрению одной инновации и проекты, которые разрабатываются с целью реализации научно-методической проблемы, решение которой требует внедрения нескольких инноваций разного уровня.The article reveals the nature, specifics, realization guides of the concept of scientific-methodological maintenance of pedagogical innovations implementation in the system of the project-implementing activity at in-Service Teachers Training Institute.
|
6. |
Мариновська О. Реалізація системи проектно-впроваджувальної діяльності в інституті післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / О. Мариновська // Обрії. - 2014. - № 1. - С. 34-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2014_1_12
|
7. |
Мариновська О. Метод контент-аналізу в педагогічних дослідженнях: аналіз наукової літератури [Електронний ресурс] / О. Мариновська, Ю. Завалевський // Обрії. - 2014. - № 2. - С. 17-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2014_2_8
|
8. |
Мариновська О. "Лиш би заврунило..." [Електронний ресурс] / О. Мариновська // Обрії. - 2014. - № 2. - С. 87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2014_2_26
|
9. |
Мариновська О. Я. Теоретико-методологічні засади підготовки вчителів до проектно-впроваджувальної діяльності у післядипломній освіті [Електронний ресурс] / О. Я. Мариновська // Султанівські читання. - 2012. - Вип. 2. - С. 73-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/culs_2012_2_14
|
10. |
Мариновська О. Я. Науково-методичний супровід упровадження інновацій: практико-орієнтований аспект [Електронний ресурс] / О. Я. Мариновська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2012. - Вип. 17. - С. 108-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2012_17_28
|
11. |
Мариновська О. Я. Технологія організації самостійної роботи у системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників [Електронний ресурс] / О. Я. Мариновська // Вісник післядипломної освіти. - 2012. - Вип. 7. - С. 131-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2012_7_20
|
12. |
Мариновська О. Інтегроване навчання: технологічний аспект [Електронний ресурс] / О. Мариновська // Рідна школа. - 2014. - № 4-5. - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_4-5_12
|
13. |
Мариновська О. Я. Технологія проектування інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу [Електронний ресурс] / О. Я. Мариновська // Педагогічний альманах. - 2016. - Вип. 32. - С. 188-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2016_32_32
|
14. |
Мариновська О. Концепція технологічного проектування інноваційного розвитку школи [Електронний ресурс] / О. Мариновська // Обрії. - 2015. - № 2. - С. 12-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2015_2_6
|
15. |
Мариновська О. Я. Прогностична модель інноваційного розвитку школи: аспект технологічного проектування [Електронний ресурс] / О. Я. Мариновська // Обрії. - 2016. - № 1. - С. 13-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2016_1_6
|
16. |
Мариновська О. Я. Модель інноваційного розвитку "школи співробітництва": практико зорієнтований аспект [Електронний ресурс] / О. Я. Мариновська, О. І. Квич // Обрії. - 2016. - № 2. - С. 20-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2016_2_7
|
17. |
Мариновська О. Я. Компетентність особистості школяра: реалізація концептуальної ідеї практичної вмілості [Електронний ресурс] / О. Я. Мариновська // Обрії. - 2017. - № 1. - С. 27-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2017_1_10
|
18. |
Мариновська О. Конкурентоспроможність особистості учня: реалізація концептуальної ідеї когнітивно-активних знань [Електронний ресурс] / О. Мариновська // Обрії. - 2017. - № 2. - С. 4-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2017_2_3
|
19. |
Мариновська О. Сутність поняття "авторська школа": контент- аналіз [Електронний ресурс] / О. Мариновська // Рідна школа. - 2017. - № 5-6. - С. 7-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2017_5-6_4
|
20. |
Завалевський Ю. Сутність та особливості моделювання змін в авторській школі [Електронний ресурс] / Ю. Завалевський, О. мариновська // Рідна школа. - 2017. - № 9-10. - С. 79-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2017_9-10_16
|
| |