Пошуковий запит: (<.>A=Бузько В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
|
1. |
Бузько В. Л. Проектна діяльність учнів основної школи як засіб формування пізнавального інтересу до фізики [Електронний ресурс] / В. Л. Бузько // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 109. - С. 30-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_109_9
|
2. |
Бузько В. Л. Розвиток творчих здібностей учнів у процесі реалізації наступності у формуванні пізнавального інтересу до фізики [Електронний ресурс] / В. Л. Бузько // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2013. - Вип. 19. - С. 79-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2013_19_30
|
3. |
Бузько В. І. Проблеми різнорівневого управління навчальним процесом у вищих навчальних закладах цивільного захисту [Електронний ресурс] / В. І. Бузько // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 35. - С. 458-464. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_35_66
|
4. |
Бузько В. Л. Дистанційна освіта в загальноосвітній школі у процесі вивчення природничо-математичних дисциплін [Електронний ресурс] / В. Л. Бузько, С. П. Величко // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2014. - Вип. 20. - С. 68-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2014_20_23
|
5. |
Бузько В. Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення фізики в умовах профільного навчання [Електронний ресурс] / В. Бузько, C. Величко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2010. - Вип. 90. - С. 19-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2010_90_8
|
6. |
Бузько В. Л. Програмоване навчання як основа дистанційної освіти в загальноосвітній школі [Електронний ресурс] / В. Л. Бузько, Н. А. Іваницька // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 127. - С. 12-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_127_5
|
7. |
Бузько В. Структурно-функціональна модель управління навчальним процесом у вищих навчальних закладах цивільного захисту [Електронний ресурс] / В. Бузько // Людинознавчі студії. Педагогіка. - 2014. - Вип. 29(3). - С. 4-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2014_29(3)__3
|
8. |
Бузько В. Компоненти структурно-функціональної моделі управління навчальним процесом у вищих навчальних закладах цивільного захисту [Електронний ресурс] / В. Бузько // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2014. - № 8. - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2014_8_8 У ході науково-теоретичного аналізу охарактеризовано окремі елементи функціонального й організаційно-діяльнісного (технологічного) складників структурно-фукнціональної моделі управління навчальним процесом у вищих навчальних закладах цивільного захисту (ВНЗЦЗ), зокрема, методи управління (організаційні, адміністративні, економічні та соціально-психологічні); взаємопов'язані функції управління (аналіз, планування, організація, координація, контроль, мотивація, прийняття та реалізація управлінських рішень). Обгрунтовано, що управлінські рішення повинні прийматися поетапно, технологічно, від першого проректора з навчальної та методичної роботи (заступника начальника інституту з навчальної та наукової роботи) до окремих управлінських підрозділів та у зворотному варіанті у ВНЗЦЗ.
|
9. |
Бузько В. Л. Змішане навчання фізики в загальноосвітній школі в умовах комп’ютерно-орієнтованого середовища навчання [Електронний ресурс] / В. Л. Бузько // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2016. - Вип. 22. - С. 72-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2016_22_24
|
10. |
Бузько В. Експертна оцінка дидактичного матеріалу для формування пізнавального інтересу до фізики учнів основної школи [Електронний ресурс] / В. Бузько // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2013. - Вип. 4(1). - С. 118-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2013_4(1)__28
|
11. |
Бузько В. Використання аналогій для підвищення ефективності вивчення фізики в загальноосвітній школі [Електронний ресурс] / В. Бузько // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2011. - Вип. 1. - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2011_1_5
|
12. |
Бузько В. Інтеграція природничих знань учнів у процесі вивчення молекулярної фізики в загальноосвітній школі [Електронний ресурс] / В. Бузько // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2011. - Вип. 2. - С. 26-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2011_2_6
|
13. |
Величко С. П. Бінарний урок з фізики та біології як засіб формування пізнавального інтересу учнів основної школи [Електронний ресурс] / С. П. Величко, В. Л. Бузько // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 116-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_66_21 Розглянуто формування пізнавального інтересу учнів основної школи до фізики через впровадження бінарних уроків фізики та біології. Наведені приклади фрагментів зазначених уроків для учнів 8-го та 9-го класу.Рассмотрено формирование познавательного интереса учащихся основной школы к физике посредством внедрения бинарных уроков физики и биологии. Приведены примеры фрагментов указанных уроков для учеников 8-го класса.The formation of cognitive interest of basic school pupils to physics through the implementation of binary of lessons in physics and biology is considered. Examples of fragments specified lessons for pupils of 8th, 9th class is given.
|
14. |
Бузько В. Запровадження інтегральної педагогічної технології як засобу реалізації допрофільної підготовки школярів до фізики [Електронний ресурс] / В. Бузько, С. Величко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2014. - Вип. 6(2). - С. 48-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2014_6(2)__10
|
15. |
Бузько В. Технологія проведення бінарних уроків з фізики і біології у загальноосвітній школі [Електронний ресурс] / В. Бузько, А. Усачова // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2015. - Вип. 7(3). - С. 116-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2015_7(3)__21
|
16. |
Бузько В. Можливості використання QR-кодів у навчанні фізики [Електронний ресурс] / В. Бузько, Ю. Єчкало // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2016. - Вип. 10(1). - С. 112-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2016_10(1)__19
|
17. |
Бузько В. Л. Організація навчально-дослідницької діяльності учнів в основній школі як засіб формування пізнавального інтересу до фізики [Електронний ресурс] / В. Л. Бузько // Наукові записки Малої академії наук України. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 5. - С. 127-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2014_5_22
|
18. |
Бузько В. Л. Ігрова діяльність як функціональна складова навчального середовища у вивченні фізики в основній школі [Електронний ресурс] / В. Л. Бузько, С. П. Величко // Наукові записки Малої академії наук України. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 4. - С. 109-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2013_4_17
|
19. |
Бузько В. Л. Пропедевтика фізичних знань у початковій школі та під час вивчення природознавства як засіб формування пізнавального інтересу учнів до фізики [Електронний ресурс] / В. Л. Бузько // Наукові записки Малої академії наук України. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 3. - С. 113-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2013_3_17
|
20. |
Бузько В. Л. Експериментальні завдання як ефективний засіб формування пізнавальних інтересів учнів [Електронний ресурс] / В. Л. Бузько // Наукові записки Малої академії наук України. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 2. - С. 126-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2012_2_17
|