Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70595:Пед./2014/29(3)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Людинознавчі студії
: зб. наук. пр. ДДПУ.- Дрогобич. Серія , Педагогіка

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бузько В. Структурно-функціональна модель управління навчальним процесом у вищих навчальних закладах цивільного захисту. - C. 4-15.
  4. Гарачук Т. Модель підготовки майбутнього вчителя початкової школи до роботи з математично здібними школярами. - C. 16-26.
  5. Гущак Ж. Актуальні проблеми формування у студентів елементів культури безпечної життєдіяльності у процесі навчання. - C. 27-36.
  6. Дука Т. Напрями історико-краєзнавчої діяльності у змісті роботи піонерської організації України у 60-ті рр. ХХ ст.. - C. 37-46.
  7. Дудник Н., Сипченко В. Етичні знання як передумова становлення моральної свідомості педагога. - C. 47-60.
  8. Ісаченко В. П. Житецький та видавнича діяльність другої половини ХІХ cт.. - C. 61-68.
  9. Карпич І. Питання розвитку піонерської періодики та науково-методичної літератури на сторінках української преси (20-ті – початок 30-х рр. ХХ ст.). - C. 69-76.
  10. Кибальна Н. Дефініція "професійна відповідальність” у контексті підготовки майбутнього фахівця цивільного захисту. - C. 77-86.
  11. Коляда Н. Гуманістична спрямованість діяльності недільних шкіл України (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 87-95.
  12. Маторін Є. Про базовий компонент професійної компетентності менеджера освіти. - C. 96-104.
  13. Мішеніна Т. Формування дослідницької компетенції майбутніх учителів філологічних спеціальностей. - C. 105-115.
  14. Невмержицька О. Реалізація аксіологічних ідей в освітньому просторі Східної Галичини у міжвоєнний період (1919 – 1939). - C. 116-127.
  15. Осадченко І. Формування ціннісно-смислових орієнтацій в учнів старшої школи як пропедевтична проблема. - C. 128-136.
  16. Паласевич І. Корекційно-реабілітаційна робота ДНЗ з дітьми, що мають порушення зору. - C. 137-147.
  17. Побережна Н. Формування іншомовної комунікативної компетенції студентів нефілологічних спеціальностей засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 148-158.
  18. Попадич О. Культура інформаційно-правової поведінки як результат процесу правового виховання у вищому начальному закладі. - C. 159-169.
  19. Русакова Л. Інтегративна методологія в сучасній художній освіті. - C. 170-178.
  20. Савченко О. Формування в молодших школярів уміння працювати з підручником. - C. 179-195.
  21. Тригуб І. Мультимедійна презентація як перспективний напрям навчання іноземної мови. - C. 196-205.
  22. Федчишин Н. Витоки гербартіанської педагогіки в німецькомовних країнах: на прикладі Словенії. - C. 206-217.
  23. Царик О. Теоретичні засади формування культури мовлення у зарубіжній лінгводидактиці. - C. 218-229.
  24. Цимбал Н. Культура мовлення у системі професійної підготовки учителя. - C. 230-239.
  25. Шаповал О. Різновиди тренінгових вправ у контексті підготовки майбутніх фахівців з пожежної безпеки до професійної діяльності. - C. 240-247.
  26. Ярошинська О. Створення інформаційно-комунікаційного середовища в контексті професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. - C. 248-261.
  27. Наші автори. - C. 262-263.
  28. Вимоги. - C. 272-273.
2014
Вип. 29(3)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського